Regio Meeting Fryslân
Het lijstje tot zover:
11:30 @ Mac Heerenveen
Aanwezig:
- Xabre (R19 16V)
- Willem-Jan (R5 GTT)
- jitse (megane rs trophy)
- Marco - storm (Renault Clio)
Ik rij deze keer gewoon naar Meppel/Staphorst, sluit ik me daar bij de groep aan
11:30 @ Mac Heerenveen
Aanwezig:
- Xabre (R19 16V)
- Willem-Jan (R5 GTT)
- jitse (megane rs trophy)
Ik rij deze keer gewoon naar Meppel/Staphorst, sluit ik me daar bij de groep aan

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Nou mensen, ik zal zo de GTT ff tanken en dan ben ik rond 11.30 in H'veen
Tot zo
Tot zo

-
Niet weer met 90 over een opgegebroken wegFoeke schreef:Iedereen nog bedankt voor de hulp

Ga je de velg nog laten fixen?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Zullen morgen eerst eens even kijken wat er allemaal is aangericht.ARNO16V schreef:Ga je de velg nog laten fixen?
Laat het nog wel ff weten.
PM mij je nummer even kan misschien wel van pas komen voor eventuele banden of wat dan ook..
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Is goed komtie dan hé!
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Het was in ieder gevaal ene geslaagde dag, ook een mooie rit heen 
-
Jaaa zeker was erg leuk!Willem-Jan schreef:Het was in ieder gevaal ene geslaagde dag, ook een mooie rit heen
Maar jullie hebben vast en zeker wel een bekeuring

- Willem-Jan
- Bestuurslid
ff geMACt met zn tweeen. Kachel ik daar lekker terug met 110, wie komt me daar voorbij razen met dik 150....
Direct er maar even achteraan
Direct er maar even achteraan

Laatst gewijzigd door Willem-Jan op zo 5 nov 2006 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Graag gedaanFoeke schreef:Iedereen nog bedankt voor de hulp

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Je moest op tijd thuis zijn voor het eten toch Wichard? 

-
- Über-Spammer
Mek ijsselstein mag wel uitbreiden als we er weer heen gaan voor een hapje
binnenkort maar weer eens met zn allen in Drachten of Leeuwarden meeten op een zondagmiddag.

binnenkort maar weer eens met zn allen in Drachten of Leeuwarden meeten op een zondagmiddag.
-
Ja, was aardig druk daar, maar was wel gezelligWillem-Jan schreef:ff geMACt met zn tweeen.

Ja, Wichard, we hebben niet allemaal 191pk tot onze beschikkingXabre schreef:hey jij en robert waren toch al veel eerder wegkwam je later weer tegen op de snelweg na heerenveen

dacht ff dat jullie beetje omgereden waren ofzo via nijmegen

het blijft deze maand nog mooi zacht weer hoor ik op de radio dus primaGabri schreef:binnenkort maar weer eens met zn allen in Drachten of Leeuwarden meeten op een zondagmiddag.

-
De 5 is dan al in winterslaap, gaat volgende week naar binnen.Gabri schreef:binnenkort maar weer eens met zn allen in Drachten of Leeuwarden meeten op een zondagmiddag.
-
Storm schreef:Jaaa zeker was erg leuk!Willem-Jan schreef:Het was in ieder gevaal ene geslaagde dag, ook een mooie rit heen
Maar jullie hebben vast en zeker wel een bekeuring![]()
![]()
haha een bekeuring valt mee hoop ik met 250 geflitst worden in de megane rs haha moet maar niet he

vlak voor leeuwarden dacht een bmw ons ook nog bij te houden (foeke en me oom megane rs) haha maar dat lukte hem niej maar we konden hem ook niet echt uitdagen want reed ook een juut tussen haha
me beest
-
Ja was zeker gezelligrenault express 1.4 schreef:Storm schreef:Jaaa zeker was erg leuk!Willem-Jan schreef:Het was in ieder gevaal ene geslaagde dag, ook een mooie rit heen
Maar jullie hebben vast en zeker wel een bekeuring![]()
![]()
haha een bekeuring valt mee hoop ik met 250 geflitst worden in de megane rs haha moet maar niet hemaar was wel een geslaagde dag verder .
vlak voor leeuwarden dacht een bmw ons ook nog bij te houden (foeke en me oom megane rs) haha maar dat lukte hem niej maar we konden hem ook niet echt uitdagen want reed ook een juut tussen haha

- Willem-Jan
- Bestuurslid
ik ben intussen officieel lid. Het wachten is nog even totdat ik t membergedeelte op de site kan. Binnenkort maar even de RTC nummerplaathouder erop. En ff de zijruitstickers erop
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Waarom denk je dat ik lid ben geworden...
Maar ondertussen ben jij nog steeds geen lid zo te zien. Wanneer komt dat ervan?
Maar ondertussen ben jij nog steeds geen lid zo te zien. Wanneer komt dat ervan?
-
Is de centrale in Leeuwarden geen goed plek op zondag? In ieder geval genoeg parkeerplekkenGabri schreef:Mek ijsselstein mag wel uitbreiden als we er weer heen gaan voor een hapje![]()

-
- Über-Spammer
Daar hebben we idd vaker gestaan vorig jaar
is het een idee om 19 november even op de kalender zetten en dan weer om 14:00 maar dan in Leeuwarden bij "De Centrale" een 'kleine' meeting te houden.

is het een idee om 19 november even op de kalender zetten en dan weer om 14:00 maar dan in Leeuwarden bij "De Centrale" een 'kleine' meeting te houden.
-
Zal ik dan maar beginnen
19 november 14:00 @ Centrale in leeuwarden
Aanwezig:

Aanwezig:
- Willem-Jan
- Bestuurslid
Zal ik dan maar beginnen
Aanwezig:
- Willem-Jan - R5 GTT

Aanwezig:
- Willem-Jan - R5 GTT
-
ik kom zo ie zow wel even kijken is het niet met de auto dan wel op de scooter ma ik ben der zo ie zow mischien met een grote groep scooter als dat mag haha 

me beest