Vast niet, je moet gewoon beter opletten!Tom schreef: Hier in de buurt zijn de GTT'tjes redelijk schaars moet ik (helaas) toegeven.

En Wie zŽn vriendin wat dit?? Of moet ik leren lezen??oxje schreef:Wel vandaag naast me een meiske, 't ding vrij lelijk
Oxje, ik zei het laatst ook al tegen Tom, je moet er gewoon op letten.oxje schreef:Chris, zit je de hele dag met een verrekijker langs de weg ofzo, je spot er meer in een week dan ik in een heel jaar
Maak je dan ook veel brokken of valt dat wel mee?Chris schreef:Oxje, ik zei het laatst ook al tegen Tom, je moet er gewoon op letten.oxje schreef:Chris, zit je de hele dag met een verrekijker langs de weg ofzo, je spot er meer in een week dan ik in een heel jaar
Lastig rijden dan....edwinvr schreef:gistermiddag, rond 14.30 uur, rotterdam zuid, rotonde slinge-dortse straatweg:
grijze clio2
dikke uitlaat (sebring enkel)
verlaagd
geen velgen/doppen
vive le sport sticker achterop
iemand?
Maus schreef:Lastig rijden dan....
is idd een nette wagen,donderdag staat er nog een bij...jochem de haas schreef:Gistermiddag gespot in Rijswijk:
Clio Williams
GT-PX-25
Zeer laag
Devil uitlaat
De staat van de auto is erg netjes
Hij is te koop (Veban)
Groeten Ivo
Van wie dan?!jean-paul schreef: is idd een nette wagen,donderdag staat er nog een bij...
waarom kwam je niet ff langs?Robert dB. schreef:Zaterdag 4-1-2003:
- Lokatie: A9 thv alslag Beverwijk.
- Model: Renault Clio RS phase 1.
- Kleur: Zilver.
- Kenteken: ?.
- Tuning: Sporteindemper, racingstikkers.
- Staat: Netjes.
Als die zwarte bumpers en side skirts heeft dan weet ik bijna zeker wie het is. Dan komt hij uit Horn hij heeft er nog een en een 21 turbo.Chrisv schreef:Vanmiddag gespot in venray:
Renault 5 gt turbo phase 1
Kleur alpineblauw.
Over zijkant liep een rode lijn/strip
Auto was nog koud aan de rook te zien dus moet daar ergens uit de buurt komen.
Verder origineel zover ik kon zien.
Dat is op de zonnelaan in selwerd genomen, deze zie ik zelf ook wel ens rijden als ik aan het werk ben met de taxi in de stad.Ben schreef:Zwarte gtt phase 2 in Groningen gespot, remus 11 cm einddemper, verder de hele auto standaard, zag er goed uit.
[img]http://members.ams.chello.nl/b.jansen2/abel/1.JPG[/img]
En op de A27 een mooie bordeau rode twingo, met een leuk achterkantje, aan iedere zijkant een leuk pijpje, ik heb er een foto van maar het was al donker dus moet ff editen om het duidelijker te maken. Kenteken JV-JB-x9. Als het iemand van hier is niet zo kwaad kijken he als er een Ford achter je loopt te drukken
Dacht donkergrijs... weet niet zeker meer...Ruud schreef:Als die zwarte bumpers en side skirts heeft dan weet ik bijna zeker wie het is. Dan komt hij uit Horn hij heeft er nog een en een 21 turbo.Chrisv schreef:Vanmiddag gespot in venray:
Renault 5 gt turbo phase 1
Kleur alpineblauw.
Over zijkant liep een rode lijn/strip
Auto was nog koud aan de rook te zien dus moet daar ergens uit de buurt komen.
Verder origineel zover ik kon zien.