le mouton noir (sandy) schreef:
@ gtt girl ik geef het op!![]()
Ze was er volgens mij weer niet he ???

Mooi.. Hehehe!Bitchje schreef:Chris, die ouwe flikt het geen tweede keer meer. Daar heb ik wel voor gezorgd![]()
BitchPower!!!!!!!
dat starten doet ie vast beter jaBitchje schreef:Bedankt hoordennisvr schreef:ik vond die herrie van Wilma nog wel meevallen gister?![]()
Natuurlijk haal ik het niet bij jouw geluidje, maar starten![]()
en dan vooral die bodykit cekerRemi16v schreef:mooie wagen heb je rasit!!!
De volgende keer neemt Wilma een camper voor je mee Chris! En ze rijdt achter mij aan zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik naar huis kan gaan zonder dat ik een paar tortelduifjes uit elkander hoef te plukken....Bitchje schreef:Vond het ook een zeer geslaagde avond!
Heel gezellig en zeker veel gelachen![]()
Chris, die ouwe flikt het geen tweede keer meer. Daar heb ik wel voor gezorgd![]()
BitchPower!!!!!!!
nee idd we hebben daar gestaan tot het licht uitging maar niks hoorrasit.. schreef:le mouton noir (sandy) schreef:
@ gtt girl ik geef het op!![]()
Ze was er volgens mij weer niet he ???
Was je boos dan ????Chris schreef:Ben niet meer boos hoor Opa..
Hij wou juist dat ik een verslag ging maken heb er geen zin in vandaag.André ter Velde schreef: Ennuh, waarom mag Robert-Jan geen verslag maken? Het was zo gezellig toch?
Is goeddennisvr schreef:ik zal btw Tom vragen een welkomstpakket mee tenemen naar het karten, was toch iets anders gaan doen gister
Hmmm, ik ben niet zo burgelijkAndré ter Velde schreef:De volgende keer neemt Wilma een camper voor je mee Chris! En ze rijdt achter mij aan zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik naar huis kan gaan zonder dat ik een paar tortelduifjes uit elkander hoef te plukken....![]()
145 mp3's luister je niet in een uurtje hoorAndré ter Velde schreef:Hebben we toch bijna alle MP3tjes kunnen luistern Wilma !
Opa was toch boos? Heb ik het verkeerd begrepen dan?Chris schreef:Ben niet meer boos hoor Opa..
Hahahaha ja weet je t nu??!!rasit.. schreef:P@TB@D schreef:rasit hij heeft dezelde bodykit
ohh die, ja die heb ik zien wegrijden
bij die groep zat jef ook reed dan ook de zwarte clio 1 fase III van michel bijChris schreef:Jef, ik heb je niet gezien. Ik zag wel de oude Clio van P@t wegrijden toen ik aankwam.
dat was dirk jan...Remi16v schreef:@Bram:Heb je die 5 turbo nog weg zien rijden??Oeww wat een BAKK!!!!
WELKE AUTO DAN?R5 gtt girl schreef:ja ik ben duizend keer het trans op en neer gewandel maar ik zag alleen die clio van remi16v ofzow en nog een paar cliootjes en een wel hele mooie R5![]()
en toen zag ik volgens mij andre nog rijden maar toen ik hem ging zoeken kon ik hem nie meer vindentoen ik naar huis ging zag ik wel zn auto staan
Dan was je een eind van huis aangezien zijn auto bij mij voor de deur stond en we met de mijne naar Leiden zijn gegaanR5 gtt girl schreef:en toen zag ik volgens mij andre nog rijden maar toen ik hem ging zoeken kon ik hem nie meer vindentoen ik naar huis ging zag ik wel zn auto staan
Remi16v schreef:Hahahaha ja weet je t nu??!!rasit.. schreef:P@TB@D schreef:rasit hij heeft dezelde bodykit
ohh die, ja die heb ik zien wegrijden
Voor de zekerheid nog even een piccc:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WgB9A!Aa ... 3160171950[/img]
![]()