deze was toch te duur, ook voor een originele
ACT: Clio Williams
-
- Über-Spammer
Trouwens,
-
- Contacteer:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Willy:
Wat is jullie eerste indruk van deze?
http://www.tweedehands.nl:80/autos/auto ... 32190.html
Wat is jullie eerste indruk van deze?
http://www.tweedehands.nl:80/autos/auto ... 32190.html
-
- Moderator
- Car: MB
Volgens het register sinds mei te koop ongeveer. Jammer dat er maar 1 foto bij zit maar ziet er uit als een nette standaard auto. Gewoon gaan kijken is de enige juiste oplossing.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
een ph.1 uit 1994?
ja zomer 93 tot zomer 94, najaar 94 kwamen de ph2 pas.
is nog te krijgen, ga maar vast sparen 

-
- Car: R19.R
500 euro 

Zoek ff naar 3M dinoc folie.
Zijn veel meer prints van. Wss ook wel gewoon zwart 

-
- Car: Renault Clio III RS
Volgens de dialogys die ik heb kostte ze 22 euro, vermoedelijk per kant.Tom schreef:Die dingen krijgen op den duur van die droogte scheurtjes. De mijne dus ook en als het niet teveel kost wil ik ze wel vervangen. Maar iemand een actuele prijs????
Dus 40 euro nu?

van 3m kan ik geen zwart vinden.... het is er wel zeker aangezien heel veel auto's hiermee gewrapt worden.
je kan de strips ook verwijderen en de boel goed oppoetsen

Dat zijn toch geen oplossingen.... je wil die williams opdruk toch niet kwijt.tutuur schreef:van 3m kan ik geen zwart vinden.... het is er wel zeker aangezien heel veel auto's hiermee gewrapt worden.
haha, zet de hele tijd met me kop bij de stickers op de dorpel/deurlijst.
-
- Über-Spammer
Heb ze hier op zolder ergens liggen. Zal ik je het bestelnr geven? Dan kun je bij Reno vragen wat ze kosten aan de hand van het nr.
-
- Über-Spammer
Zal de zoldertrap morgen/overmorgen eens omlaag trekken, moet nog vanalles gaan opgravenTom schreef:Als je ze toevallig eens tegenkomt dan post het maar. Anders kan ik het wel eens aan de dealer vragen.

Jup, dat zijn de "gouden" stickers op de achterschermen en kofferbakTom schreef:@ Jacco. Wat is dat? Zijn dat de "williams" stickers op de achterschermen en de koffer?

(Sorry, te snel gelezen... Dacht dat Merijn daar op doelde?)
Als JP het niet kan vinden, wil ik ook wel even een mailtje doen naar mn contactpersoon, die vind het leuk om zulke dingen te zoeken

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
Vind dat wel hoor, zit volgens mij ook bij de klep/dorpel/scherm stickers ergens op zolder. Heb er ook nog de vierkante 16v stickertjes van, welke onderaan zaten op de folie.-jacco- schreef:Jup, dat zijn de "gouden" stickers op de achterschermen en kofferbakTom schreef:@ Jacco. Wat is dat? Zijn dat de "williams" stickers op de achterschermen en de koffer?![]()
(Sorry, te snel gelezen... Dacht dat Merijn daar op doelde?)
Als JP het niet kan vinden, wil ik ook wel even een mailtje doen naar mn contactpersoon, die vind het leuk om zulke dingen te zoeken
imitaties zijn tegewoordig erg goed. ik zie het verschil niet. En kosten een fractie van de prijs.
http://www.uk-decals.com/renault-clio-w ... -186-p.asp
http://www.uk-decals.com/renault-clio-w ... -186-p.asp
Het verschil ga je ook zeker niet zien. Het Willie logo heb ik ook snijklaar op de zaak en de gouden folie is ook gewoon een kwestie van het goede kleurnummer bestellen en aangezien 3M, Avery en dat soort folie leveranciers niet heel veel goud tinten hebben is het vrij makkelijk.
Redelijk actueel idd, vorige maand besteldTim schreef:Is dat een actuele prijs van die sticker op de achterklep Jacco? Ik moet er nog 1 hebben voor m'n nieuwe achterklep...

Waarschijnlijk nu dubbele prijzen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
waar zit het verschil van een (jc5?) williams bak en een (jb3?) 16v bak ivm het uiteindelijke verzet?
mijn willie loopt op 3500 toeren net geen 120, geloof dat dit bij een 16v dan al tegen de 4000 aanzit?
de reden: mijn willie bak gaat een andere bestemming krijgen en heb nog een 16v bak liggen die ik dan weer in de williams wil hangen...
mijn willie loopt op 3500 toeren net geen 120, geloof dat dit bij een 16v dan al tegen de 4000 aanzit?
de reden: mijn willie bak gaat een andere bestemming krijgen en heb nog een 16v bak liggen die ik dan weer in de williams wil hangen...
kwa overbrenging verschillen ze weinig. Verschilt ook weer per jb3. Daar zijn verschillende uitvoeringen van geleverd in de 16v