Hoop dat de afwerking net zo goed wordt

Succes.
Ja, ik rij mee!!!Ron(nie) schreef:Hey, zijn die lichten wel al in Duitsland te leveren?? Anders rijdt je daar toch een keer heen?? En anders maken we er meteen een mini tocht van??Wel gezellig met zijn allen, ik woon toch vlak bij die ooster buren.
Als jullie toch gaan...Monica schreef:Ja, ik rij mee!!!Ron(nie) schreef:Hey, zijn die lichten wel al in Duitsland te leveren?? Anders rijdt je daar toch een keer heen?? En anders maken we er meteen een mini tocht van??Wel gezellig met zijn allen, ik woon toch vlak bij die ooster buren.
![]()
Zit er ook een of andere tuningszaak in Emmerich?
Had daar laatst (na navragen) over een industrieterein gereden, maar niets gevonden.
Doe aub. verstandig en bestel een nieuwe. Een 2e hands radiator is meestal de ellende van een anderRoyalty schreef:Balen, ik kom der net achter dat mijn radiateur lek isIs ff op marktplaats speuren....
35% Dat weet ik zeker, maar van welk merk???Royalty schreef: p.s: jacco, welke folie (hoeveel %) heb je op je voorramen van je twingi? van de auto style?
brrrrrrr autofrummelRoyalty schreef:p.s: jacco, welke folie (hoeveel %) heb je op je voorramen van je twingi? van de auto style?
Duidelijk-Ray- schreef:brrrrrrr autofrummelRoyalty schreef:p.s: jacco, welke folie (hoeveel %) heb je op je voorramen van je twingi? van de auto style?
ray's homemade folie van boterhamzakjesJacco Twingi schreef:Duidelijk-Ray- schreef:brrrrrrr autofrummelRoyalty schreef:p.s: jacco, welke folie (hoeveel %) heb je op je voorramen van je twingi? van de auto style?
Was wel goe dan?
Pfoei...Ron(nie) schreef:ff niks te melden over de Twingo maar over de clio van mijn broer.
Het heeft vandaag maar eens een muurtje over het hoofd gezien en dus de hele voorbumper naar de kloteHeeft iemand van jullie nog een bumpertje voor een clio 1 fase 3 in de aanbieding??
@ Jacco: hadden ze waar jij voor mij dat plaatje hebt gekocht ook cliootjes 1 fase 3 staan?
Bij ons in de omgeving is het echt triest qua renaultjes op de sloop morgen zelf ff kijken op de renault sloop, maar die kent zijn prijzen ook wel, mocht jij tijd en zin hebben en het niet een te grote moeitje zijn zou jij dan ff kunnen informeren wat zo'n bumpertje daar moet kosten, zitten mistlampgaten in, met kappen erop(dus geen mistlampen). Liefst zilverkleurig anders zwart ofzo.
Ik hoor het wel,
Groten Ronnie.
Ik heb van een expert begrepen (Ray) dat om goed te blinderen je de ramen juist laat zitten. Dus als je tips wilt... dat is er dus een. Verticaal blinderen voorkomt stof op je folie.Nickster schreef:Hoe kan ik mijn ramen uit de Twingo krijgen ???
Gaat om alle ramen behalve voorruit, dit om netjes te kunnen blinderen.....![]()
Ga eindelijk weer eens wat doen aan mun auto dus vandaar.
Heeft er voor de rest nog iemand tips voor blinderen met folie...? Wat voor soort (merken enzow) folie is goed om te gebruiken ???