fijne vakantie RJ

Dankje LexLex schreef:Fijne vakantie RJRobert-Jan schreef:Heren tot volgende week
Leuk voor onder de GTIvo8hoven schreef:Deze wieltjes vind ik ook wel errug sjiek...
Avus AC Moi Exclusive 17"
[img]http://www.exclusivetuning.com/images/a ... 1_avus.jpg[/img]
Die heb ik nietLuco/Alpine-racer schreef:je hersens kan je iig niet breken
fijne vakantie RJ![]()
Of wat andersLex schreef:Leuk voor onder de GTIvo8hoven schreef:Deze wieltjes vind ik ook wel errug sjiek...
Setje voor onder de Clio, FritsFrits schreef:Of wat andersLex schreef:Leuk voor onder de GTIvo8hoven schreef:Deze wieltjes vind ik ook wel errug sjiek...
Ik had al even een idee over twotone velgen. En ik zou willen dat ik geld over had om deze set nieuw te bestellen... Als het zo ver komt hoor je het vanzelfLex schreef: Setje voor onder de Clio, Frits:lol:
Alleen een beetje jammer is die bult in het dashboard, bijrijder van een beetje lengte kan amper zijn poten kwijt!Ivo8hoven schreef:http://zoek.autotrader.nl/dslnl/cars_ad ... 2207699715#
De t@ring, leuke bestel bus....
En is het wat geworden? Of bleef het bij gewoon kijkenIvo8hoven schreef:Beetje vaag verhaal die Alpine...., foto van Jeroen vd Boogaard zn Alpine...., buitenlandse kerel....R(ay)Si schreef:Mooi Alpine'tje
Ik ga er eff kijken vanmiddag
ajb zeg
Lex, dit schijnt vanavond te zijn, wat weet jij daarvan?zaterdag aanstaande wordt er een (grote) meeting gehouden op het terrein van dmb in maarssen,
Ik wil voor jullie wel een routebeschrijving maken over een kilometer of 200?Lex schreef: Ik zie dat we voor de openingsmeeting niet ver hoeven te reizen. jammer
Je weet de Mac bij de Ford dealer in Maarssen toch wel. Vanaf daar de bordjes naar de Gamma volgen. Ze zitten op het pleintje bij de Gammajochem de haas schreef:Nee die moet ik niet .......
Lex ik weet het niet meer precies waar ze zitten zat er laatst ook al aan te denken ......in de buurt van stam ?
Ja idd was het ff kwijt wist dat het in de buurt was ....Lex schreef:Je weet de Mac bij de Ford dealer in Maarssen toch wel. Vanaf daar de bordjes naar de Gamma volgen. Ze zitten op het pleintje bij de Gammajochem de haas schreef:Nee die moet ik niet .......
Lex ik weet het niet meer precies waar ze zitten zat er laatst ook al aan te denken ......in de buurt van stam ?