Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar ze sturen wel lekker (droog, bij nat vind ik ze snel aftaaien)
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Beetje vaag verhaal die Alpine...., foto van Jeroen vd Boogaard zn Alpine...., buitenlandse kerel....R(ay)Si schreef:Mooi Alpine'tje
Ik ga er eff kijken vanmiddag

gevonden op streetraceclub rotterdam
iemand intresse?Beste autofanaten,
Afgelopen jaar organiseerde Honda Club Zuid-Holland voor de eerste keer hun nieuwjaarsmeeting op de carpoolplaats in Barendrecht.
We hadden toen gerekend op een stuk of 30 auto's, maar het werden er uiteindelijk 125!!!
De opkomst was veeeeeeeel groter voor wat wij in gedachten hadden, maar het paste allemaal met gemak. En alles liep perfect.
Omdat we de smaak nu te pakken hebben willen we het in 2006 nog groter en beter aanpakken, denk hierbij aan verschillende bezigheidsmogelijkheden. De info hierover volgt nog tegen die tijd. Om de kosten te kunnen drukken vragen wij 2 euro per auto. Wij hopen dan ook dat dit in goede banen zal verlopen! Dit alles zal plaats vinden op zondag 15 januari 2006 op het parkeerterrein van het kartcentrum in Poeldijk Klikkie, het begint om 16:00 uur en het eindigt om 22.00uur. We hebben plek voor ruim 300 auto's op het terrein zelf en als je wilt kan je een hapje en een drankje doen in het kartcentrum zelf, ook voor een rondje scheuren met een kart kan je daar terecht.
Graag vragen wij de clubs die komen om een mail te sturen naar kaatje@hczh.nl Zo hebben wij een goed overzicht.
We hopen jullie allemaal op zondag van harte welkom te heten.
Met vriendelijke groet,
Het Bestuur
Honda Club Zuid-Holland
Carolina Lemmens
Remy Janssen
Alex Oskam
Heerlijk weer een franse auto
Leon schreef:nog geinetereseerden die m op de 5gtt willen
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... 38960.html
Nah, DEZE is veel beter,en goedkoper

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is echt vandaag vrijdag de 13de
Net om 17.15u belt een klant dat ze is stilgevallen vlak bij me werk, en ze was geen lid van de ANWB. Ik met een collega van de verkoop erheen om te slepen, Galaxy voor de kapotte Fiesta waarvan de motor het niet meer deed gehangen en slepen maar.
Auto stond voor een brug over de a27, die brug ligt tussen 2 rotondes. Mijn collega had het idee om over de brug en bij de rotonde te keren om terug te rijden. Dus collega met de klant in de Galaxy en Lex in de Fiesta. We rijden rustig over de brug en ik begin zachtjes te remmen (geen rembekrachtiging). Toen ging het mis. Het sleepoog van de Fiesta brak af, de auto blokkeerde met remmen en maakte een rare zwieper. Er kwam een vrachtwagen tegemoet en de Fiesta dook richting de oplegger, ik kon met de handrem en het stuur (zonder bekrachtiging) nog terug sturen, waardoor ik op het gras kwam na de brug. Ook daar ging de auto alle kanten op behalve rechtuit. Het loopt daar na 2 meter steil naar beneden. Ik weet nog net van de rand weg te sturen. En net voor ik het gras verlaat richting de 2de rotonde komt de auto tot stilstand. Met mijn hart in mij keel stap ik uit.
Het is maar goed dat we af en toe gekke dingen met auto's doen en een beetje kennen sturen, anders was dit heel anders afgelopen
Net om 17.15u belt een klant dat ze is stilgevallen vlak bij me werk, en ze was geen lid van de ANWB. Ik met een collega van de verkoop erheen om te slepen, Galaxy voor de kapotte Fiesta waarvan de motor het niet meer deed gehangen en slepen maar.
Auto stond voor een brug over de a27, die brug ligt tussen 2 rotondes. Mijn collega had het idee om over de brug en bij de rotonde te keren om terug te rijden. Dus collega met de klant in de Galaxy en Lex in de Fiesta. We rijden rustig over de brug en ik begin zachtjes te remmen (geen rembekrachtiging). Toen ging het mis. Het sleepoog van de Fiesta brak af, de auto blokkeerde met remmen en maakte een rare zwieper. Er kwam een vrachtwagen tegemoet en de Fiesta dook richting de oplegger, ik kon met de handrem en het stuur (zonder bekrachtiging) nog terug sturen, waardoor ik op het gras kwam na de brug. Ook daar ging de auto alle kanten op behalve rechtuit. Het loopt daar na 2 meter steil naar beneden. Ik weet nog net van de rand weg te sturen. En net voor ik het gras verlaat richting de 2de rotonde komt de auto tot stilstand. Met mijn hart in mij keel stap ik uit.
Het is maar goed dat we af en toe gekke dingen met auto's doen en een beetje kennen sturen, anders was dit heel anders afgelopen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Sow ook lekker om mee te maken zeg..

Engeltje op je schouder?

Engeltje op je schouder?
-
Das Paul, goeie gozer.Lex schreef:Dat dacht ik al, dat het die maat van Job was![]()
En niet alleen Chris ken dat truckje
Volgens mij heeft paul nu hij dat blok erin heeft, elke week nieuwe banden nodig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jep, me Opa en op de andere een maat van mij die vorig jaar overleden is.(Dit is geen grap! Ken iemand die paranormaal is en mij dingen wist te vertellen die ze echt niet kan weten en jullie weten hoe nuchter ik ben)Paul1916v schreef:Sow ook lekker om mee te maken zeg..![]()
Engeltje op je schouder?
-
Sow Lex, heb jij ff geluk gehad
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit had echt verkeerd af kunnen lopen, als ik naar beneden was gestort dan zat ik hier niet op de bank. het rechtervoor wiel stond op de rand van de afgrondRobert-Jan schreef:Sow Lex, heb jij ff geluk gehad
-
Af en toe is een beetje geluk mooi meegenomen
Ik moet straks naar Oostenrijk
Ik moet straks naar Oostenrijk
VLK Groep
-
Ja om half 11
VLK Groep
-
Tuurlijk doe ik voorzichtigLex schreef:Doe je voorzichtig.
Als je wat breekt doe dat dan met skieen
Dan mag ik gratis terug met het vliegtuig

VLK Groep
Ja geheee, ik lever vanmiddag een Z4 af aan een kerel....helemaal super blij met zn nieuwe aanwinstLex schreef:Het is echt vandaag vrijdag de 13de
Auto stond voor een brug over de a27, die brug ligt tussen 2 rotondes. , anders was dit heel anders afgelopen

Zit ik nog tegen hem te vertellen dat er vandaag wat klanten waren die de auto liever een dag later kwamen halen ivm vrijdag de 13e.....
Die kerel....neee daar geloof ik niet in...., hij rijd weg,
En een uur later wordt ik gebeld......, ding op een hoop...., zo achterop gereden

-
Het is goed weer in Duitsland, ik doe lekker rustig aan.Lex schreef:Als je maar voorzichtig bent, en hoe je terugkomt zoek je zelf maar uit
Ik moet het eerste stuk rijden
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aardig gek, gelijk een nieuwe besteld zekerIvo8hoven schreef:Ja geheee, ik lever vanmiddag een Z4 af aan een kerel....helemaal super blij met zn nieuwe aanwinstLex schreef:Het is echt vandaag vrijdag de 13de
Auto stond voor een brug over de a27, die brug ligt tussen 2 rotondes. , anders was dit heel anders afgelopen![]()
Zit ik nog tegen hem te vertellen dat er vandaag wat klanten waren die de auto liever een dag later kwamen halen ivm vrijdag de 13e.....
Die kerel....neee daar geloof ik niet in...., hij rijd weg,
En een uur later wordt ik gebeld......, ding op een hoop...., zo achterop gereden

Nee dat niet hoor, ze heeft gelukkig aardig dezelde smaak als mij....Lex schreef:En heeft Es al glimmie dingen uitgezocht voor der Peus

Dikke 17" eronder, nw type achterlichten, alles in kleur, en Heemskerk tuning dikke letters zonder boorgaten om het af te maken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ooh, gelukkig maar. Je vergeet "iets zakken"Ivo8hoven schreef:Nee dat niet hoor, ze heeft gelukkig aardig dezelde smaak als mij....Lex schreef:En heeft Es al glimmie dingen uitgezocht voor der Peus![]()
Dikke 17" eronder, nw type achterlichten, alles in kleur, en Heemskerk tuning dikke letters zonder boorgaten om het af te maken
-
Heren tot volgende week 

VLK Groep
Deze wieltjes vind ik ook wel errug sjiek...
Avus AC Moi Exclusive 17"
[img]http://www.exclusivetuning.com/images/a ... 1_avus.jpg[/img]

Avus AC Moi Exclusive 17"
[img]http://www.exclusivetuning.com/images/a ... 1_avus.jpg[/img]

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
PETtigge vakantieRobert-Jan schreef:Heren tot volgende week

Project: GTT Blue Sport
-
Bedankt FritsFrits schreef: PETtigge vakantie

VLK Groep
-
Ik word opgehaaldIvo8hoven schreef:Opschieten RJ, bijna 22.30 uur....Robert-Jan schreef:Heren tot volgende week
Fijne vakantie he..., enne kom niet met het vliegtuig naar huis
Vorig jaar is het me ook gelukt om niks te breken dus dit jaar moet ook wel weer lukken
VLK Groep