[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/corvette-small.jpg[/img]

Dat wordt gegarandeerd lol.Lex schreef:, en je gaat de sneeuw in
![]()
Dat wordt zeker dwars gaan
Vandaag ogehaald bij de poetser, alleen met dit klote weer, en een nieuwbouw wijk komt het niet echt goed....Ronnie B. schreef:geen stress maatje komt goed!Ivo8hoven schreef:Je moet het voorzichtig brengen....![]()
Eigenlijk moet er een Bleu Recife RC komen voor mevrouw..., maar die prijzen liggen mij net iets te hoog![]()
Voorlopig is er een hoop zooi te krijgen om zo'n peus een beetje aan te kleden naar mijn smaak
Ben er effe mee bezig.Ivo8hoven schreef:Weheee, ik wist dat je het ging zeggen...![]()
Die wielen gaan er ECHT onderuit...., heel de wereld rijd ermee
Net eff nieuwe achterlichten gekocht..., dus als jullie zin hebben zondag eff ritje nijmegen
moet je daar nou weer? komt nog geen goeie hond vandaanIvo8hoven schreef:dus als jullie zin hebben zondag eff ritje nijmegen
Mijn vrouw is anders nu de stad onveilig aan het maken daar. Shop till you drop kreeg ik net over de SMSHaas schreef:moet je daar nou weer? komt nog geen goeie hond vandaanIvo8hoven schreef:dus als jullie zin hebben zondag eff ritje nijmegen
edit: net karretje iddMag ze blij mee zijn!
Sterker nog, ze heeft ook de creditcard meePaul1916v schreef:Dus je nieuwe velgen moeten nog even wachten? of aparte rekeningen?
@Ivo: leuk karretje!
Ik ben ook een avondje naar de sauna geweest, maar de volgende keer mag je mij ook sponsoren Lex.Lex schreef:Kopuh![]()
Ach ja, ze is lekker met der zusje. Was een arregementje voor 2. Ik ben niet zo gek van de sauna.
Ik heb der gezegt dat ze niet op het geld moest letten en dat ze lekker moesten gaan![]()
Lief ben ik,he