CorrectRobert-Jan schreef:Jij heb toch een 2.0 16v IDE, Kier?

<BR> schreef:GTT-doctor zegt: "volgens mij heb je 5er"Kier schreef:Tegen die tijd heb ik de megane 3 jaar.... en is ie op het punt dat ie best nog wat kan opbrengen (km stand, leeftijd). En hij gaat weg op basis van een eventueel goed bod. Wordt er niet genoeg geboden blijft ie..tis geen ramp om er in te rijden![]()
Mss koop ik er wel een gtt bij dan
RJ heeft dat ook alleen snapt die het nog niet helemaak
Al problemen gehad?Kier schreef:CorrectRobert-Jan schreef:Jij heb toch een 2.0 16v IDE, Kier?
De f4r op zich is geen slechte motor maar het IDE systeem werkt gewoon niet, is een soort egr systeem wat ook op de diesels toe gepast wordt.Lex schreef:Hoezo RJ, zijn dat slechte motoren dan?
Kijk dat zijn goede berichten, waar ga je heen op vakantie?Robert-Jan schreef:Correctie ik heb geen 5er meer, ga ankomende week op vakantie en daarna ga ik weer werken
Oostenrijk, ga weer een poging doe om me benen te breken<BR> schreef:Kijk dat zijn goede berichten, waar ga je heem op vakantie?Robert-Jan schreef:Correctie ik heb geen 5er meer, ga ankomende week op vakantie en daarna ga ik weer werken
Ik snap het, wij hebben dat ook bij de eerste TDCi'sRobert-Jan schreef:De f4r op zich is geen slechte motor maar het IDE systeem werkt gewoon niet, is een soort egr systeem wat ook op de diesels toe gepast wordt.Lex schreef:Hoezo RJ, zijn dat slechte motoren dan?
Het vreemde is ook op V-power functioneerd deze motor prima maar op euro 95 en 98 is het bagger en slipt het inlaatspruitstuk volledig dicht.
Dit systeem wordt ook niet meer toegepast door Renault, er zijn geruchten dat het wel weer terug komt , maar wanneer is niet bekend
2 maanden na aanschaf, het bekende IDE probleem. Partij bonje gehad met de dealer (haag auto, den haag) en uiteindelijk alles op het bordje van Renault Nederland neer gegooit. Gedreigd met rechtzaak, kassa, consumentenbond, bovag, anwb, en alles wat maar mogelijk was. Hierop heeft Renault Nederland de dealer gesommeerd alles te fixxen. Wat de dealer uiteraard verdomde. Heb daarna de filiaalmanager daar verbaal door de telefoon heen getrokken waarna hij opeens een stuk vriendelijker werd en uit eindelijk is het probleem kostenloos (had top occasion garantie) opgelost. Sinsdien 0,0 problemen met de IDE gehad. en ben inmiddels toch heel wat kilometertjes verder. De reparatie schijnt trouwens een behoorlijk bedrag te hebben gekost.Robert-Jan schreef:Al problemen gehad?Kier schreef:CorrectRobert-Jan schreef:Jij heb toch een 2.0 16v IDE, Kier?
Ik ga me menig over Auto Haag/Zeeuw niet geven, maar kan je wel vertellen er werken een paar dodo'sKier schreef: 2 maanden na aanschaf, het bekende IDE probleem. Partij bonje gehad met de dealer (haag auto, den haag) en uiteindelijk alles op het bordje van Renault Nederland neer gegooit. Gedreigd met rechtzaak, kassa, consumentenbond, bovag, anwb, en alles wat maar mogelijk was. Hierop heeft Renault Nederland de dealer gesommeerd alles te fixxen. Wat de dealer uiteraard verdomde. Heb daarna de filiaalmanager daar verbaal door de telefoon heen getrokken waarna hij opeens een stuk vriendelijker werd en uit eindelijk is het probleem kostenloos (had top occasion garantie) opgelost. Sinsdien 0,0 problemen met de IDE gehad. en ben inmiddels toch heel wat kilometertjes verder.
Zit niet in je hoofd is echt zo, wordt tegenwoordig door Renault NL aangeraden om V-power te tankenKier schreef:Ik tank ook vrijwel altijd V-Power... je merkt dat ie dan wat soepeler loopt (kan in me hoofd zitten)
Zeeuw is overgenomen door Auto Haag, sindsdien is het halve personeel van Zeeuw weggegaanLex schreef:
Het zijn idd niet echt snuggere lui daar. Eerst hebben ze met reinigingsmiddel geprobeert eea op te lossen.. toen dat niet lukte, hebben ze het nog een keer met dat reinigingsmiddel geprobeerd. En wat denk je... toen dat weer neit lukte.. hebben ze het nog een keer, met datzelfde reinigingsmiddel geprobeerdRobert-Jan schreef:
Ik ga me menig over Auto Haag/Zeeuw niet geven, maar kan je wel vertellen er werken een paar dodo's
you're welcom!Lex schreef:Bedankt he
Grappig dat verhaal van die GT. Die Impreza effe goed denkenChris schreef:Ik zit net een Mini af te leveren, kijkt die jongen naar mijn scherm... Hey wat leuk, een GTTurbo, die heb ik ook gehad... Ik vraag het kenteken, RT-75-TV*, nou, die kennen de FNBers wel.
Hij heeft de auto gehad vanaf 1991 tot 1997, en ruilde hem toen bij mijn werkgever in op een BMW.
Hij mist hem nog elke dag zegt hij..
Toch geinig dit.
* RT-75-TV:
- Ik ken de auto vanaf 1997, toen stond hij altijd in Reeuwijk.
Later ging de auto naar Bodegraven, Gijs, monteur bij Beers kocht hem en liet hem spuiten. Hij verkocht hem in 2003 aan en collega uit Spijkenisse(?), in 2005 stond hij te koop op Marktplaats, nu is hij ff "zoek"..
Ohw, en kennen jullie die blauwe Impreza GTT nog met antraciete OZ velgen? Die gast vertelde me net dat hij ermee in de sloot heeft gelegen op de Zuidzijde.. Hij gaat hem wel weer opknappen en hij hoopt dat hij van de zomer weer rijdt...
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c28/m ... ewater.jpg[/img]Lex schreef:Grappig dat verhaal van die GT. Die Impreza effe goed denkenChris schreef: Ohw, en kennen jullie die blauwe Impreza GTT nog met antraciete OZ velgen? Die gast vertelde me net dat hij ermee in de sloot heeft gelegen op de Zuidzijde.. Hij gaat hem wel weer opknappen en hij hoopt dat hij van de zomer weer rijdt...
ik had hem te koop gezet toen het nog niet bekend was van dat blok daar kwam ik zelf vandaag pas achter maar ik doe hem niet meer weg knap hem weer op hij staat ook niet meer op speurders of marktplaats
civics wel tohc?Luco/Alpine-racer schreef:die jappen lopen ook op water toch![]()
![]()