ACT: Nürburgring

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Steven
Car: M536

Goeie rug
Johan Hogervorst
Contacteer:

Nou mijn rug is niet zoveel waard hoor....

(0)

Maar dus rond de 1000 euro voor een jaar kaart, en hoeveel kost een rondje? (Y)
Steven

Jaarkaart is €1075, 4 ronden €75 en een enkele ronde zal nu wel op €20 zitten.

De ring is trouwens nog steeds dicht, balen voor Tim...
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

zie het net op de webcam ja

je zou maar voor niets die kant op zijn... :beer:
Nee best lullig
-PAZ-
Über-Spammer

Das idd erg lullig als je helemaal naar daar rijd en dan niet kan rijden, maja dat risico loop je altijd :p
R5GTT. Drive it like you stole it
Tom
Moderator
Car: MB

Zal de leasemaatschappij wel voor gezorgd hebben :p

Maar zonder gein. Zijn er leasemaatschappijen die het rijden op de ring toestaan? Ik zou dat namelijk direct verbieden (circuit / ring / ....) als ik zo'n toko zou hebben.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Contacteer:

Martijn (brouwer) had het toen speciaal in de voorwaarden laten vernoemen

Is in principe openbare weg, dus kunnen ze het eigenlijk niet verbieden volgens mij. aan de andere kant zou ik ook zeggen dat dat niet de bedoeling is met een leasewagen
Tom
Moderator

als ze het specifiek vernoemen in de voorwaarden van het contract (wat ik dus zou doen) dan kunnen ze het uiteraard wel verbieden lijkt me.
Tim
Car: E36 M3

Steven schreef:Jaarkaart is €1075, 4 ronden €75 en een enkele ronde zal nu wel op €20 zitten.

Jaarkaart prijs zit je goed, los kaartje was afgelopen jaar echter 21 euro, nu 22.

Helaas niet m'n kaart kunnen kopen en een recreatief rondje sturen. Ondanks dat heb ik me toch erg vermaakt en hebben Ronald en ik eigenlijk de hele middag op wat rondcrossen door de omgeving na bij de fam. Van Vliet gezeten in het pension. Moet toch zeggen dat het er leuk uit ziet (Y)

Misschien ook wel een keer wat voor een Ringweekend, per april is het de bedoeling dat ze plaats hebben voor 38 personen, zijn het er iets meer is er nog wel iets te regelen :)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

paulvanrooij schreef:Martijn (brouwer) had het toen speciaal in de voorwaarden laten vernoemen

Is in principe openbare weg, dus kunnen ze het eigenlijk niet verbieden volgens mij. aan de andere kant zou ik ook zeggen dat dat niet de bedoeling is met een leasewagen
Klopt, ik had een schriftelijke bevestiging dat ik met de leaser de Ring op mocht, mits het geen wedstrijd was. Benoemen dat het uitgesloten is, lijkt me lastig houdbaar. Je mag rijden op de openbare weg, behalve 1 stukje van 20,4 km? In de praktijk gooien ze het gewoon op 'wedstrijd' en hang je.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
paulvanrooij
Contacteer:

Tim_Coupe schreef:
Steven schreef:Jaarkaart is €1075, 4 ronden €75 en een enkele ronde zal nu wel op €20 zitten.

Jaarkaart prijs zit je goed, los kaartje was afgelopen jaar echter 21 euro, nu 22.

Helaas niet m'n kaart kunnen kopen en een recreatief rondje sturen. Ondanks dat heb ik me toch erg vermaakt en hebben Ronald en ik eigenlijk de hele middag op wat rondcrossen door de omgeving na bij de fam. Van Vliet gezeten in het pension. Moet toch zeggen dat het er leuk uit ziet (Y)

Misschien ook wel een keer wat voor een Ringweekend, per april is het de bedoeling dat ze plaats hebben voor 38 personen, zijn het er iets meer is er nog wel iets te regelen :)
foto's? locatie? ;)
Tom
Moderator

op nbr.nl staan wat pica's volgens mij.
Tim

http://www.ringpension.de/1.html

Hier staan iets naar onderen wat foto's.
paulvanrooij
Contacteer:

ziet er goed uit, al kan niets op tegen de familie zur burg natuurlijk ;)
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

paulvanrooij schreef:zie het net op de webcam ja

je zou maar voor niets die kant op zijn... :beer:
Nee best lullig
Naar de Nürburgring gaan we nooit helemaal voor niets :D

Na gisteravond wat rondbellen of er nog enige kans was dat de Ring open zou zijn vandaag gewoon maar afgesproken om vanmorgen om 08:00 weg te rijden vanuit Zwolle, Bij het laatste tankstation voor de grens na Arnhem volgens traditie nog even gestopt voor een blikje Red Bull (S) en 2 Saucijzenbroodjes (~)

Uiteindelijk het leaseschip van Tim weer met succes de grens over gereden en de cruise control weer vastgezet op 180km/h, uiteindelijk kwamen we rond een uur of half 11 aan in Nürburg waar het zonnetje al volop scheen, ik vroeg nog aan Tim.. wat is dat voor een geel ding daar boven. Dat is de zon zei Tim.. aah ok.. dat is alweer zo lang geleden dat ik dat ding gezien heb 8)

Eerst even wat rondgekeken daar om te kijken hoe de baan er bij lag, Bij Brunnchen kwamen we een opa tegen met een BMW 335i Coupe waar we mee hebben geprobeerd om een gesprek te voeren, echter was dat "eiffelse-Duits" zo onverstaanbaar dat we na een aantal keer meelachen en een Jah en Nein maar verder zijn gegaan..

Op de Parkplatz kwamen we Arie en Dylan v. Vliet tegen van 't Ringpension in Adenau die vroegen of we dan daar maar even koffie kwamen drinken en het nieuwe pension kwamen bekijken, dat beviel zo goed dat we daar een paar uur gezeten hebben. Daar kun je blijkbaar uren ouwehoeren over auto's.. en na wat interesante vragen over de "running costs" van zijn Porsche GT3 en Cayenne Turbo weet ik ook weer dat dat doorsparen daarvoor niet meer nodig is :p

Uiteindelijk zoals altijd de dag afgesloten met een Wiener Schnitzel en een biertje "Beim Hannes" en weer teruggereden.

Al met al een erg geslaagde dag weer ! volgende week maar eens kijken of de Ring dan open is.. het "Nieuwjaarsrondje" laat in 2009 wel erg lang op zich wachten :~ (D)

Owja.. we stonden ook nog weer op de webcam :foto: dit keer zonder auto

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 08-050.png[/img]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Quoteje van NBR.nl (voorsteltopic Rob):
Paskal Morriën schreef:Hey Rob,

Welkom hier. Met een 106 GTi kun je aardig je gang gaan op de Ring dus dat komt helemaal goed. Gelukkig wat minder gevoelig voor lift-off-oversteer dan de 205 waar ik 10 jaar in heb gereden, maar let er wel op want het is er nog wel degelijk!! Je zou niet de eerste zijn die zijn 106 daardoor totalled dus waar daarvoor :idea:

Veel plezier hier en am Ring!

Paskal
Paskal=profeet
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
paulvanrooij
Contacteer:

hmmmm :p
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Vraag me af of Rob er nog op zit te wachten om hier aan herinnerd te worden :p
Steven

Martijn schreef:Paskal=profeet
:X
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

:lol:
Steven

Gelukkig, ik hoef het niet toe te lichten :D
Robke
Car: Lexus IS250

Hahahaha, Peugeots kussen gewoon graag de vangrail kennelijk. :lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Gelukkig, ik hoef het niet toe te lichten :D
Dakkoffer....
Steven

Wat dacht je van: de AB king pro :D
Tim

:D

@ Rob
Renault's en AE86's doen dat ook graag. Een aantal zullen dat wel beamen :P
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Help ff: AB king pro?
Steven

Je kent die Tellsell reclames toch wel? Klikkie

Verder hoef ik em tochnie uit te leggen mag ik hopen :p
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ah, ik dacht aan dé AB. :lol:
Steven

Ja, de king pro...
Timmie82

AB gedraagt zich een beetje alsof 'ie de ring zelf heeft aangelegd ;)

En het merendeel van dat forum zegt alleen maar ja en amen. Weinig toegevoegde waarde, zeg maar :P
canonballman

Timmie82 schreef:AB gedraagt zich een beetje alsof 'ie de ring zelf heeft aangelegd ;)
Dan begrijp je het niet. AB gedraagt zich alleen maar alsof hij het merendeel van de autos die daar rond rijden gebouwd en gereden heeft.

En dat is ook zo.

:p
Steven

Ahja hij heeft wel megaveel ervaring, dat zal ik em niet nageven.

Maar ik heb echt de schurft aan dat hele hielenlikkende forum (N)
Jaja en toch lezen :p
Tom
Moderator

de kwaliteit is op de meeste fora best ruk volgens mij. Het is dat ik hier veel mensen persoonlijk ken, maar ook hier gaat de kwaliteit in de topics niet echt omhoog :~
Timmie82

Naja gewoon niet lezen is een goeie oplossing :bye: :D

Wel leuk om een verslagje te lezen af en toe, maar dat gaat tegenwoordig ook vaak nergens over. De projecttopics zijn ook leuk, maar er wordt wel heel veel "Wow gaaf, vet, leuk, dit ga ik volgen, succes" enz geroepen. En das niet alleen op nbr.nl, das overal natuurlijk. Beetje ongezoute kritiek (for discussion sake) is er nooit bij. Dat project met die Manta bijvoorbeeld; tja, leuk, weer eens wat anders. Maar dat vermogen in zo'n oud hok trekt echt geen warme worst van een schuin dak. Moet enorm veel geld tegenaan om het echt snel te maken. Ook niet leuk als je in je 'aparte' auto het licht uit de ogen wordt gereden door de eerste Clio 16v. Maarja, niemand die dat eens roept :|-

Just my two cents O-)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:de kwaliteit is op de meeste fora best ruk volgens mij. Het is dat ik hier veel mensen persoonlijk ken, maar ook hier gaat de kwaliteit in de topics niet echt omhoog :~
+1 :s
Plaats reactie