ik heb toevallig een paar weken geleden een nieuwe donkere achterruit besteld bij renault, was nog garantie. Deze ruit is van zichzelf al hartstikke donker, daar hoef je niets meer aan te doen, kun je gewoon bij renault bestellen, heb alleen geen idee hoe duur die isRichard schreef:Ik wil mijn achterruit en achterzijruitjes gaan blinderen.
Is dit lastig om zelf te doen? Of kan je dit beter laten doen door iemand?
Weet iemand toevallig waar je dit in Zeeland kan laten doen?
Ik heb al wel op inernet gezocht maar kon niks vinden
ACT: Clio II
Je hebt m gewoon niet betaald of wat? 

ligt eraan, als je een wat "luxere" versie heb, die heeft mijn vriend, dan zit er aan je hendel een wieltje, daarmee kun je intervaltijd stellen, heeel langzaam of juist snel, dit kan volgens mij dan bij alle intervallen(langzaam, snel en zeer snel..Richard schreef:Is het tempo van je ruitenwissers ook te veranderen?
Als ze nu in de laagste stand staan gaan ze vaak nog veel te snel!
mn vriend werkt bij de renault dealer, dus die heeft alles geregeld, vrouwen snappen dr nix van zegt ieArno17 schreef:Was nog garantie zegt ie!....Riël Notermans schreef:Je hebt m gewoon niet betaald of wat?

Hmm Ik heb dus niet de luxere versieBietjah schreef:ligt eraan, als je een wat "luxere" versie heb, die heeft mijn vriend, dan zit er aan je hendel een wieltje, daarmee kun je intervaltijd stellen, heeel langzaam of juist snel, dit kan volgens mij dan bij alle intervallen(langzaam, snel en zeer snel..Richard schreef:Is het tempo van je ruitenwissers ook te veranderen?
Als ze nu in de laagste stand staan gaan ze vaak nog veel te snel!

Maar tis gewoon irritant dat hij te snel gaat als het mot regend dan moet je hem iedere keer aan en uit zetten

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Heerlijke optie op een RS zo'n regensensorRichard schreef:Hmm Ik heb dus niet de luxere versieBietjah schreef:ligt eraan, als je een wat "luxere" versie heb, die heeft mijn vriend, dan zit er aan je hendel een wieltje, daarmee kun je intervaltijd stellen, heeel langzaam of juist snel, dit kan volgens mij dan bij alle intervallen(langzaam, snel en zeer snel..Richard schreef:Is het tempo van je ruitenwissers ook te veranderen?
Als ze nu in de laagste stand staan gaan ze vaak nog veel te snel!![]()
Maar tis gewoon irritant dat hij te snel gaat als het mot regend dan moet je hem iedere keer aan en uit zetten

Maar bij jou is er dus geen 2e ring te vinden naast de buitenste ring voor de achterruitwisser?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Nope geen 2e ring te vinden naast de buitenste ring voor de achterruitwisser.Adinsx schreef:Heerlijke optie op een RS zo'n regensensorRichard schreef:Hmm Ik heb dus niet de luxere versieBietjah schreef:ligt eraan, als je een wat "luxere" versie heb, die heeft mijn vriend, dan zit er aan je hendel een wieltje, daarmee kun je intervaltijd stellen, heeel langzaam of juist snel, dit kan volgens mij dan bij alle intervallen(langzaam, snel en zeer snel..Richard schreef:Is het tempo van je ruitenwissers ook te veranderen?
Als ze nu in de laagste stand staan gaan ze vaak nog veel te snel!![]()
Maar tis gewoon irritant dat hij te snel gaat als het mot regend dan moet je hem iedere keer aan en uit zettenEen Initiale heeft dat ook overigens. Of een Dynamique wel het interval wielletje heeft heb ik geen idee van.
Maar bij jou is er dus geen 2e ring te vinden naast de buitenste ring voor de achterruitwisser?
Dan is er nog maar 1 optie!
Gewoon iedere keer aan en uit zetten

zegt zeArno17 schreef:Was nog garantie zegt ie!....Riël Notermans schreef:Je hebt m gewoon niet betaald of wat?

probleem bij een clio van een maatje van me:
gaat om een Clio II ph I met een 1.2 8v blokkie (zelfe als twingo). Nu slaat de auto regelmatig af alsie koud is. Wat is dit? Zo'n geval is monopoint en heeft dus geen koude start injectie? Of? Ding staat hier niet bij dehand, dus moet t ff uit t koppie doen
gaat om een Clio II ph I met een 1.2 8v blokkie (zelfe als twingo). Nu slaat de auto regelmatig af alsie koud is. Wat is dit? Zo'n geval is monopoint en heeft dus geen koude start injectie? Of? Ding staat hier niet bij dehand, dus moet t ff uit t koppie doen

wie, wat, hoe?

- Adinsx
Is de temp. sensor nog wel goed? Slaat ie wel normaal aan enzo?
Check http://www.amtgarageforum.nl of http://www.problemcar.nl even
Zal vast wel iets op staan wat in de buurt kan komen toch?
Check http://www.amtgarageforum.nl of http://www.problemcar.nl even

Zal vast wel iets op staan wat in de buurt kan komen toch?
Heb ik ook gehad (zelfde motor) was de BDP sensor 26 ex bij de dealer !Haas schreef:probleem bij een clio van een maatje van me:

Zit met twee boutjes vast net boven de versnellingsbak.
Heeft hij ook wel eens last van slecht starten ?
- Adinsx
@Dnns,
Dat is dezelfde als ik zei
BDP, opname-element, vliegwielsensor.
1 pot nat
Overigens slecht starten zal ie geen last van hebben. Slecht aanslaan wel
Dat is dezelfde als ik zei
BDP, opname-element, vliegwielsensor.
1 pot nat

Overigens slecht starten zal ie geen last van hebben. Slecht aanslaan wel

- Adinsx
Huh... Ik had ergens wat over de BDP,vliegwielsensor getypt. Is dat dan in een ander topic geweest?Ollie schreef:Je had het toch over een temp sensor, of lees ik ergens overheen?
En ja, aanslaan en starten, laat het maar niet horen als je het verschil niet kent

Een echte monteur flipt als je niet starten en niet aanslaan door elkaar haalt

weet iemand welke weerstandswaarden een temp sensor mag hebben?
van bovengenoemde motortje uiteraard?
bdp sensor heb ik nog wel ligen...
van bovengenoemde motortje uiteraard?
bdp sensor heb ik nog wel ligen...
Wat heb ik nodig om op een Clio 2 1.2 uit '99 stuurbekrachtiging te zetten?
Ik heb zojuist wat topics doorgelezen, een Clio RS die zonder stuurbekrachtiging wil gaan rijden, maar er toch vanaf ziet.
Een stukje van een Clio 1 en hier een paar pagina's terug ook een Clio 2 1.2 rijder die graag stuurbekrachtiging wil, maar gewoon even een nieuwere Clio koopt.
Maargoed, ik heb staan een Clio 2 1.2 uit '99 zonder stuurbekrachtiging.
Wat heb ik dan nodig?
-Stuurhuis
-Pomp
-Reservoir
-Riem (past dit op het bestaande systeem of moet ik een andere krukaspoelie oid hebben?)
-Leidingen
Nog meer?
En van welke Clio's kan ik dit afhalen? Moet ik bij de 1.2 blijven of kan ik het ook van de 1.4 en 1.6 blokken afhalen?
Ik heb zojuist wat topics doorgelezen, een Clio RS die zonder stuurbekrachtiging wil gaan rijden, maar er toch vanaf ziet.
Een stukje van een Clio 1 en hier een paar pagina's terug ook een Clio 2 1.2 rijder die graag stuurbekrachtiging wil, maar gewoon even een nieuwere Clio koopt.

Maargoed, ik heb staan een Clio 2 1.2 uit '99 zonder stuurbekrachtiging.
Wat heb ik dan nodig?
-Stuurhuis
-Pomp
-Reservoir
-Riem (past dit op het bestaande systeem of moet ik een andere krukaspoelie oid hebben?)
-Leidingen
Nog meer?
En van welke Clio's kan ik dit afhalen? Moet ik bij de 1.2 blijven of kan ik het ook van de 1.4 en 1.6 blokken afhalen?
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Hij heeft standaard geen Turbo, dat is een feit, maar hoe dacht je zo lekker de bochten door te komen, probeer maar eens aan je stuur te draaien tijdens een sleeptocht ofzo, of als je hem uit laat rollen met de motor af.........Sander2 schreef:Heeft een clio RS stuurbekrachtiging dan?rreevvss schreef:Ik heb zojuist wat topics doorgelezen, een Clio RS die zonder stuurbekrachtiging wil gaan rijden, maar er toch vanaf ziet.
- Adinsx
En wat dacht je van het draaien bij inparkeren. Vooral met 205 bandjes kun je zonder bekrachtiging lekker sleuren aan het stuur 

-
- Moderator
- Car: Megane
slijten die kwalitatief goede stuurtjes van renault nog beter 

iemand bekend met mogelijke problemen bij een 1.6 16v op G3?
en wat was jouw km stand?
Fijn blokje voor gas hoor.
ja, heb er 1 gezien, maar die heeft er al 202 op staan.... 

Boeie?
Koprevisie en gaaaan
Koprevisie en gaaaan

ja, misschien ook wel een idee... rijden tot t stuk gaat en dan repareren. Hij kost zeker niet de hoofdprijs, dus ja..