@Tutuur: Het pedaal wordt niet hard, als de motor niet loopt. Je kunt trappen tot op de bodem, maar er komt geen gevoel in. Hij is 100% zeker goed ontlucht, dus daar ligt het niet aan.
Dikke v12 over de speaker onder de motorkap.DennisT schreef:Dat mag hier niet... Heb je er ook een cd met motorgeluiden bij gekregen trouwens?
Wat heb jij voor dagelijks nu dan?Tim schreef:Niet zeiken, kleppen af. Nu weet je dat de foto gaat komen dus volg je het topic maar een pagina niet.
Ik ga morgen ook eens een foto van m'n nieuwe daily plaatsen. Heerlijk zo'n nieuwe kar. Stil, vlot en comfortabel reizen is genieten!
Als je goed had gekeken had je mijn Twingo ook kunnen spotten. Die stond bij Paul voor de deur.Merijn schreef:Ik heb nog geen 20 minuten op die plek gestaan en Paul heeft me alweer gespot...
Je hebt het over die pannekoek-velgen??(Ben je nu serieus trouwens?!) Die worden niet meer geleverd. Nu worden ze geleverd met 15 inch velgen, maar die vond ik echt te klein. Dus dan maar 16 inch... 17 had ook gekund, ik vond de meerprijs alleen bizar hoog.
Sinds vorige week heb ik een onlangs gefacelifte Seat Leon.Merijn schreef:Wat heb jij voor dagelijks nu dan?Tim schreef:Niet zeiken, kleppen af. Nu weet je dat de foto gaat komen dus volg je het topic maar een pagina niet.
Ik ga morgen ook eens een foto van m'n nieuwe daily plaatsen. Heerlijk zo'n nieuwe kar. Stil, vlot en comfortabel reizen is genieten!
Ik heb er gisteren een rondje mee gereden en het zicht rondom is echt om te janken, je ziet gewoon totaal niet waar de auto precies begint. Ik kan me dus wel voorstellen dat er aardig wat schade gereden zal worden met zulke auto's.paulvanrooij schreef:We hebben hier toch een nieuwe met die velgen staan? (hlh kenteken ofzo), en nog 2 van die hokken trouwens..moeilijk te rijden denk ik![]()
opvallend: die dingen zijn vaak full options dus inclusief parkeersensoren.. pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep... en gewoon doorrijdenRobke schreef:Ik heb er gisteren een rondje mee gereden en het zicht rondom is echt om te janken, je ziet gewoon totaal niet waar de auto precies begint. Ik kan me dus wel voorstellen dat er aardig wat schade gereden zal worden met zulke auto's.paulvanrooij schreef:We hebben hier toch een nieuwe met die velgen staan? (hlh kenteken ofzo), en nog 2 van die hokken trouwens..moeilijk te rijden denk ik![]()
![]()
Verder wel een erg nette bak en hij rijdt prima.
Achter vind ik het nog tot daar aan toe, maar die neus loopt zo snel af, dat je echt niet ziet waar hij eindigt. Parkeersensoren voor zouden zeker niet misstaan.paulvanrooij schreef:als je stopt zodra die constant piept is er niets aan de hand in principe hè maar ja.. nog ff stukkie verder (die automaat vind ik ook wel heel schokkerig/hard wegrijden bij rem los trouwens)
Bij appie geweestpaulvanrooij schreef:deze?
net ding merijn, had alleen die 'standaard' velgen erop genomen (of zijn die alleen voor het eerste type?)
[img]http://i87.photobucket.com/albums/k132/ ... oto680.jpg[/img]