wie proost er even mee, het is weer dinsdag !
Whahaha anders sla je even 3 vliegen in één zinPaul1916v schreef:als ik uit slapen ga bij marieke....![]()
Mij ookPaul1916v schreef:Doe mij maar de ruimte
Heb ook nog wel een mooie hoogslaper in de aanbieding voor jeHaas schreef: denk dat ik ook meteen mijn kingsizer maar ff ga halen bij mijn ouders, als ik toch bezig ben ....
ProostFerdy schreef:
wie proost er even mee, het is weer dinsdag !
Ik heb voor jou nog wel een lekker luchtbedjeHaas schreef:haha..veel plezier met twee man in een 1 persoonshoogslaper
dan slaap ik liever op t station..
@Martijn: die van mij is beter hoor! Kun je ook nog even proefliggen...Paul1916v schreef:Heb hier ook nog zo'n hoogslaper liggen![]()
@Marieke: op mijn 2 persoons luchtbed?![]()
Aardig kut..Ferdy schreef:collega'sPaul1916v schreef:ouders of collega's?
Ik ben nogal in beweging 's nachts...als je de klappen wilt opvangen mag je best naast me komen liggen hoorPaul1916v schreef:wist niet dat je zo dik was dat je zo'n heel luchtbed nodig hebt? had gehoopt dat ik er dan nog ff naast pas zeg...pfff...
Wat beweging 's nachts met mij op een luchtbed? klinkt goed hoor-Marieke- schreef:Ik ben nogal in beweging 's nachts...als je de klappen wilt opvangen mag je best naast me komen liggen hoorPaul1916v schreef:wist niet dat je zo dik was dat je zo'n heel luchtbed nodig hebt? had gehoopt dat ik er dan nog ff naast pas zeg...pfff...Geen probleem... En dik? Ik gooi net een stokbrood in de oven (is volgens jou ongezond he haha) dus ik ben goed opweg
Komt dik in orde allemaal
ja ach, de boel slopen terwijl dat niet nodig was en dan aan mij vragen het te fixenPaul1916v schreef:Aardig k#t..Ferdy schreef:collega'sPaul1916v schreef:ouders of collega's?
@Haas: jij moet ook aan het studeren zijn, en niet forummen
Ferdy schreef:ja klopt man, nu je het zegt
jij sloopt die clio gtt en dan aan mij vragen of ik het blok er uit wil komen halen
Nee echt neit... Zoveel tijd zit er nu ook niet meer voor ETSPaul1916v schreef:Zou toch nog een week langer duren? of heb ik t verkeerd onthouden?