Die kraken lekker

Die heb ik ook nog gehad..kraakt flink jaR(ay)Si schreef:Is het zo'n hoogslaper van de ikea? Die stalen?
Die kraken lekker
Uit elkaar halen gaat ze wel lukken volgens mij hoorFerdy schreef:ik zal hier maar niet vragen om verhuishulp
Hahaha nee die is het niet RayR(ay)Si schreef:Is het zo'n hoogslaper van de ikea? Die stalen?
Die kraken lekker
Met een grote hamer ookFerdy schreef:met een breekijzer kun je een eind komen jaPaul1916v schreef:Uit elkaar halen gaat ze wel lukken volgens mij hoorFerdy schreef:ik zal hier maar niet vragen om verhuishulp![]()
Ik had hem in 2-persoons-Marieke- schreef:Hahaha nee die is het niet RayR(ay)Si schreef:Is het zo'n hoogslaper van de ikea? Die stalen?
Die kraken lekkerZag ze al heeeeeeeel veel te koop staan op marktplaats dus had al zo'n vermoeden dat er iets niet helemaal goed mee was
Toch wel geinig dat als je opzoek gaat naar een hoogslaper je al snel op de kinderafdeling komt
Nou met mij in de buurt met een heel klein duwtje ookPaul1916v schreef:Met een grote hamer ookFerdy schreef:met een breekijzer kun je een eind komen jaPaul1916v schreef:Uit elkaar halen gaat ze wel lukken volgens mij hoorFerdy schreef:ik zal hier maar niet vragen om verhuishulp![]()
![]()
Als jij ze in mekaar gezet hebt wel-Marieke- schreef:Nou met mij in de buurt met een heel klein duwtje ookPaul1916v schreef:Met een grote hamer ookFerdy schreef:met een breekijzer kun je een eind komen jaPaul1916v schreef:Uit elkaar halen gaat ze wel lukken volgens mij hoorFerdy schreef:ik zal hier maar niet vragen om verhuishulp![]()
![]()
grave ?knetter schreef:ow die??????? noem een bedrijf of restaurant of een adres nog makkelijkerik woon wel in grave aan de maas maar nijmegen weet ik alleen waar de bios zit en de lukas klamer (lekker goedkoop) dan houd het wel op hoor
ow jah de mac die weet ik ook te zitten
zwarte 16v met outlaw raamband. had je er maar moeten zijn vrijdagFerdy schreef:grave ?
wat voor auto rijd jij ?
ben je nog nooit tegen gekomen
vrijdag gekeken en geboden,Paul1916v schreef:Hoe staat t met t huisje ferdy?
We hebben dr al een te goed... Alleen wel op afspraak. anders is de kamer te kleinHaas schreef:Wordt weer tijd voor een BBQ namelijk en een housewarming