aah wat liefMerijn schreef:Ik miste Ferdy alleen wel.

volgende keer benk er weer bij ! maybe wel met gefixte bumper

verjaardag femke was geslaagd, maar wel druk, om 2 uur had ik ook de pijp leeg, was brak zeg

aah wat liefMerijn schreef:Ik miste Ferdy alleen wel.
Merijn schreef:Toen ik in de auto op weg naar huis zat, besefte ik me pas dat ik volgens mij naast jou zat, Jacco... Of niet?Ik was er niet helemaal bij...
Binnenkort effe brainstormen over het kart-evenement!
Volgens mij is ze nog niet wakker?Paul1916v schreef:@Marieke: heeft mn wekker geholpen?
Nou nou... Kon dat er nog wel afHaas schreef: *Waslijst*
Totale kosten vandaag? 1.75 voor een kentekenlampje![]()
jawel hoor, heb haar al gesproken vandaag...druk met verhuizenJacco Osté schreef:Volgens mij is ze nog niet wakker?Paul1916v schreef:@Marieke: heeft mn wekker geholpen?![]()
Zeker welPaul1916v schreef:@Marieke: heeft mn wekker geholpen?
Verhuizen is mijn vak, dus bel maar .....-Marieke- schreef:Zeker welPaul1916v schreef:@Marieke: heeft mn wekker geholpen?Had 'm hard nodig hoor
Jij was mijn wekker nummer 3
![]()
![]()
En zoals Martijn al zei: vandaag druk geweest met vloerbedekking leggen (laten leggen weliswaar, maar tochhaha) en overhuizen en het voor elkaar krijgen een kledingkast 2x in elkaar te laten zakken (zoiets gaat ook niet in je eentje...
haha...nee dit is geen oproep
:P hahaha)
Zelf opstoken dan, veel leuker-Marieke- schreef:Vandaag een derde 'hoe zet je een onmogelijke kast in elkaar' poging...als het wéér niet lukt: wie heeft er interesse in haardhout?
dacht al, haas zal hem wel met muurankers ofzo vastgezet hebbenHaas schreef:nee nee..ik heb m geupgrade
ff een paar schroeven eringerost maatje groot en netjes paar witte afdopdopjes eropgemikt, prima in orde
nee, zat wel zo'n geval bij om m aan de muur vast te zetten, maar die heb ik als eerste maar in de ton gedonderd..Ferdy schreef:dacht al, haas zal hem wel met muurankers ofzo vastgezet hebbenHaas schreef:nee nee..ik heb m geupgrade
ff een paar schroeven eringerost maatje groot en netjes paar witte afdopdopjes eropgemikt, prima in orde
Was er vergeten bij te zeggen dat het om een tweedehandsje gaat die al een keer in en uit elkaar is gegaan en niet op een al te zachtzinnige manier als ik het zo bekijk....Paul1916v schreef:![]()
Marieke heeft nog een hoop te leren![]()
ow.....diiiieeee kast-Marieke- schreef:Was er vergeten bij te zeggen dat het om een tweedehandsje gaat die al een keer in en uit elkaar is gegaan en niet op een al te zachtzinnige manier als ik het zo bekijk....Paul1916v schreef:![]()
Marieke heeft nog een hoop te leren![]()
Heb hier thuis nog wel wat bewijsmateriaal staan dat ik wel eea zelf in elkaar kan zetten![]()
Nou, ik denk dat ik van één van de planken een glijbaan naar de bank ga maken vanuit de hoogslaper (dievandaag ook in elkaar gezet gaat worden als het goed is....whahahaha als ik terugdenk aan de kast denk ik dat het een matrasje op de grond gaat wordenPaul1916v schreef:Zelf opstoken dan, veel leuker![]()