Kap nah, penis !!!!!!!!!!!!Merijn schreef:Hou je mond, vieze Schumi-fan!![]()

Maar dan nu het grote nieuws: Het is de 28e carnaval, dan ga ik dus echt niet mee....Kan het toch niet de 21e???
Kap nah, penis !!!!!!!!!!!!Merijn schreef:Hou je mond, vieze Schumi-fan!![]()
Top, maar ja, dan kan Frits weer niet...Tom schreef:14 is ook goed. Vind ik eigenlijk beter. Dan heb je een mooiere spreiding van de meetings
Het lijkt mij ook leuk als er meer mensen meegaan dan alleen de FNO'ers, maar dan krijg je helemaal het probleem dat er mensen niet kunnen en raak je in een eindeloos overleg en datumgeprik verwikkeld. Laten we eerst hier voor onszelf een datum prikken, die vasthouden en dan een ander topic aanmaken, degenen die dan kunnen, gaan mee, en anderen hebben dan in weze pech gehad toch?Tom schreef:van mij mag je Merijn, ga je gang. Maar ik vind dat wel snel een datum moeten prikken (deze week).
Ik zou voor 14 gaan iig
idd...daarom ook mijn megaschema (wat door jou afgekeurd werd en wat ik je ook nooit zal vergevenTom schreef:ik wil niet lullig doen maar ik denk dat er altijd wel een vrijdag is waarop er iemand niet kan.
Zo iets was de bedoeling niels??Paskie schreef:REGULIERE FNO OP VRIJDAG AVOND
24 Januari
Waar: Mac in Beuningen
Tijd: 20:00
Wie:
Rob - clio 16V
Tom - GTT
JPP - 5GTX
Hugo - 5GTX
Frits - Clio 1.8 (na 21.30)
Paskie - Clio 16V
Nielske - Clio 16v
Das idd het leukste, als iedereen er bij is, maar ja...dat kan nou eenmaal niet altijd, je ziet hoe lang we er over hebben gedaan deze datum voor elkaar te krijgen...Merijn schreef:Ik ben toch voor een andere datum...Ik wil iedereen erbij hebben! Maar ja...