SWEET SMOKE JUST A POKE van CATFISH ergens liggen als MP3 of op plaat?

Brain Storm.... Bedoel je?Clio lady schreef:Brainstorm van de Arctic MonkeysEn de nieuwe single uiteraard.
![]()
Top de registratie van hun Pinkpop optreden op ned 3
Ja Brianstorm... typte ik het verkeerd dan... op het omdraaien van de a en i na danFrits schreef:Brain Storm.... Bedoel je?Clio lady schreef:Brainstorm van de Arctic MonkeysEn de nieuwe single uiteraard.
![]()
Top de registratie van hun Pinkpop optreden op ned 3
Sweet Smoke - Just A Poke ?Martijn van Leeuwen schreef:Heb geen idee waar ik het anders kwijt kan... maar heeft iemand:
SWEET SMOKE JUST A POKE van CATFISH ergens liggen als MP3 of op plaat?
Clio lady schreef:Cool dat je daarhaan gaat-PAZ- schreef:ja de monkeys zijn echt![]()
, kan ook niet wachten om ze aan het werk te zijn tijdens rock werchter over 3 weekjes
Jaloers ben ik
Kooks, Kaiser chiefs, Amy winehouse, Keane, The Killers, Metallica, Muse, snowpatrol, John Legend, Damien Rice, Mika en Razorlight-PAZ- schreef:Clio lady schreef:Cool dat je daarhaan gaat-PAZ- schreef:ja de monkeys zijn echt![]()
, kan ook niet wachten om ze aan het werk te zijn tijdens rock werchter over 3 weekjes
Jaloers ben ik
ja lekker van de donderdag tot de zondag genieten van goede muziek
Check http://www.rockwerchter.be maar eens, de affice is echt uber goed![]()
Steven schreef:Goh, 2 posts naar bovenSteven schreef:Ida Corr - Let Me Think About It (Fedde Le Grand Remix)
Ik vind die Fedde le Grand toch wel erg lekkere opzwepende soundz hebben. Lekkâh..
zegt me zo niets zal ff downloaden. jah is idd een goed nummerSteven schreef:Tis dat je wel goeie muzieksmaak hebt, ik vergeef het je
Moet je als trouwe slamfm luisteraar deze ook wel kennen, ooknie onaardig vind ik:
Cerf Mitiska and Jaren - Light The Skies (Retrobyte Classic Electrobounce Mix)
http://www.newzleech.com/usenet/?p=1075500Steven schreef:Welke nummers staan erop?
Ist toevallig een beetje kwaliteitscd? Misschien ook wel wat voor mijn pa
Ja is de CD: The Beatles No 1 singles, 17,99 euro bij de Media Markt.... zijn echt de allerbekendste en beste nummers van ze... de preview die ik zelf heb gedaan was erg leuk... beetje meezingfestijn (arme buren).Steven schreef:Welke nummers staan erop?
Ist toevallig een beetje kwaliteitscd? Misschien ook wel wat voor mijn pa