Nee, de golf kon er niet voorbij.. (afrit)Tim schreef:Deed hij wel mee dan?

tuurlijk wel de gtt en 16v zijn de snelste sprinters ter wereldTim schreef:Clio 16V, daar ga je het tegen een Golf 5 niet mee winnen als hij even gas geeft.
Maargoed, ik was d'r niet bij dus ga niets d'r over zeggenAnders heb ik het zo weer gedaan
Dan nog leg je het af tegen een Golf V gti, tenzij er geen gas werd gegeven door de andere partij.Luco/Alpine-racer schreef:tuurlijk wel de gtt en 16v zijn de snelste sprinters ter wereldTim schreef:Clio 16V, daar ga je het tegen een Golf 5 niet mee winnen als hij even gas geeft.
Maargoed, ik was d'r niet bij dus ga niets d'r over zeggenAnders heb ik het zo weer gedaan
jij snapt er niks van ArnoArno17 schreef:Dan nog leg je het af tegen een Golf V gti, tenzij er geen gas werd gegeven door de andere partij.Luco/Alpine-racer schreef:tuurlijk wel de gtt en 16v zijn de snelste sprinters ter wereldTim schreef:Clio 16V, daar ga je het tegen een Golf 5 niet mee winnen als hij even gas geeft.
Dat doe ik hier altijd ( dit topic)...........Wouter de Wit schreef:Arno, je moet even -spreekwoordelijk- tussen de regels doorlezen
Mark_RS schreef:Als ik nog mijn oude Ibiza cupra had dan had ik jullie allemaal mijn kont laten zien
0-100 in kleine 6 sec
en de tussenacceleratie van 80-120 in zijn 3 in 3,2 sec.
God wat mis ik die auto.
Wel mooi inderdaad zo'n Ibiza Cupra, beresterk ook die 20VT blokkenMark_RS schreef:Als ik nog mijn oude Ibiza cupra had dan had ik jullie allemaal mijn kont laten zien
0-100 in kleine 6 sec
God wat mis ik die auto.
Maar nu heb ik ook een hele fijn bak namelijk de Twingo RS! en die heeft een betere wegligging als mijn oude Cupra.
Een waardige opvolger moet ik zeggen, alleen helaas niet zo snel maar wel net zoveel fun!
daar hoort bovenstaande attitude bijRonald1916V schreef:Wel mooi inderdaad zo'n Ibiza Cupra, beresterk ook die 20VT blokkenMark_RS schreef:Als ik nog mijn oude Ibiza cupra had dan had ik jullie allemaal mijn kont laten zien
0-100 in kleine 6 sec
God wat mis ik die auto.
Maar nu heb ik ook een hele fijn bak namelijk de Twingo RS! en die heeft een betere wegligging als mijn oude Cupra.
Een waardige opvolger moet ik zeggen, alleen helaas niet zo snel maar wel net zoveel fun!
Wordt tijd dat je eens watMark_RS schreef:Als ik nog mijn oude Ibiza cupra had dan had ik jullie allemaal mijn kont laten zien
0-100 in kleine 6 sec
God wat mis ik die auto.
210pkArno17 schreef:Wordt tijd dat je eens watMark_RS schreef:Als ik nog mijn oude Ibiza cupra had dan had ik jullie allemaal mijn kont laten zien
0-100 in kleine 6 sec
God wat mis ik die auto.
Een waardige opvolger moet ik zeggen, alleen helaas niet zo snel maar wel net zoveel fun!van die bak hier neer plant, tevens nog wat gegevens van de auto.....altijd leuk om te weten.
Maar ik denk dat je sommige Clio RS hier toch een hele kluif aan zou hebben, die hebben namelijk stiekem een fohn laten monteren.
210 pk aan de wieltjes bijvoorbeeld.
Daar bedoelen ze een renault 5gtt mee, daar rij je die paellabak ook mee zoek, allemaal trage hokken.Mark_RS schreef:En wat is een GTT precies?Luco/Alpine-racer schreef:die rij je met een gtt zo zoek.sorry ben nog niet zo bekend met Renault. Wat voor een motor heeft de gtt en koppel?
Foto?
idd, standaard 5gtt gewoon op 1,5bar zetten OF de wastegate niet gebruiken, dan rij je alles weg!!!Luco/Alpine-racer schreef:Daar bedoelen ze een renault 5gtt mee, daar rij je die paellabak ook mee zoek, allemaal trage hokken.Mark_RS schreef:En wat is een GTT precies?Luco/Alpine-racer schreef:die rij je met een gtt zo zoek.sorry ben nog niet zo bekend met Renault. Wat voor een motor heeft de gtt en koppel?
Foto?
Seats
beamers
zx-en
gti-tjes
gtr-en
evo's
allemaal te traag voor een gtt
nee hoor die cijfers kloppen niet en de turbodruk van 0,7 naar 1,5 bar en je hebt zo 165 pk op de wielenMark_RS schreef:euhm standaard 120 pk zag ik op autoweek?
en 8 sec. naar 100?
Moet dan toch wel een en ander motorisch aangepast worden neem ik aan;)
heb ik ook, gewoon de wastegate afkoppelen!! ;pLuco/Alpine-racer schreef:nee hoor die cijfers kloppen niet en de turbodruk van 0,7 naar 1,5 bar en je hebt zo 165 pk op de wielenMark_RS schreef:euhm standaard 120 pk zag ik op autoweek?
en 8 sec. naar 100?
Moet dan toch wel een en ander motorisch aangepast worden neem ik aan;)
twijfels over de paellabak?Mark_RS schreef:ja okay, maar als het op bochtenwerk aankomt...... dan heb ik zo mijn twijfels.
Nee hoor kan die makkelijk hebben, het is geen VAGMark_RS schreef:en 1,5 bar. Kan de turbo dat aan? Moet dan neem ik aan toch nog 1 en ander aangepast worden. We spreken immers toch over een auto van rond de 1985?
zo ff 1,5bar is natuurlijk gekheid. dat kan wel maar niet met de standaard turbo/intercoolerMark_RS schreef:Nee, nee geen twijfels. wel over het stokbroodjeLuco/Alpine-racer schreef:twijfels over de paellabak?Mark_RS schreef:ja okay, maar als het op bochtenwerk aankomt...... dan heb ik zo mijn twijfels.
Standaard 5 zal het afleggen tegen de rs in de bochten, maar als het onderstel wat aangepast is niet meer.Mark_RS schreef:Mmm dit kan wel eens een lange discussie worden: )
Maare.. dit is mijn eerste Renault en hij bevalt goed hoor! Perfecte wegligging en top bakkie die 1.6. wat ze daar mee gedaan hebben is top! vooral boven de 5000 toeren klinkt ie erg lekker!
dat bedoel ik ook uiteraardLuco/Alpine-racer schreef:Standaard 5 zal het afleggen tegen de rs in de bochten, maar als het onderstel wat aangepast is niet meer.Mark_RS schreef:Mmm dit kan wel eens een lange discussie worden: )
Maare.. dit is mijn eerste Renault en hij bevalt goed hoor! Perfecte wegligging en top bakkie die 1.6. wat ze daar mee gedaan hebben is top! vooral boven de 5000 toeren klinkt ie erg lekker!
valt me tegen, er rijden er hier een paar met 300 tot 400. Neem me niet kwalijk maar met dat vermogen leg je het af tegen diverse 5jes hier op het forum en waarschijnlijk ook tegen een aantal RS'n.Mark_RS schreef:dat denk ik ook, maar de 1.8 had een turbo met 1,5 bar en meer koppel. Ik had toen ook rond de 210 pk.