En Steven.. Inderdaad, waar blijven die filmpjes

In de bochten mischien niet, maar als je ziet wat voor snelheden die apparaten halen bij Flugplatz bijvoorbeeld, of nog sterker, bij Kesselchen omhoog ? daar laat je met een auto heel wat tijd liggenMartijn schreef:7.17, netjes. Ik krijg nooit die indruk dat motorrijders dat kunnen, in de bochten zijn het niet zulke helden.![]()
BTW: kunnen die kerstmansmileys er weer af? Dank.
Op z'n minst een 3-letter woord jaHaas schreef: wel een net schuivertje. Ik verbaas me toch lichtelijk dat er geen kort drieletterig scheldwoord ten gehore wordt gebracht. Weet toch zeker dat ik dat had gedaan![]()
ik ben met me willie in precies de zelfde bocht gespint in de regen. was ook super close.Timmie82 schreef:Die willy rijd heeel anders dan de astra ja haha. Als je wat onderstuur hebt met de clio moet je maar licht van het gas af om de kont weer te zetten en dan kun je er alweer vol op. De kont reageert zo snel op gas los. Met de Astra is dat veel minder. Sowieso kun je daarmee met licht onderstuur makkelijker hard een bocht door.
Anyway, volgende keer maar gewoon met m'n eigen auto. Dit was toch weer een close call
Hoop dat die foto's nog eens ergens opduiken.
Idd. alleen had ik de pech dat de vangrail wel erg dicht langs de baan stond (en dat mijn carter kapot bonkte op de curb). Ik liet mijn gas wat los om voor de volgende bocht nog effe iemand voorbij te laten. Had ik beter niet kunnen doenTim_Coupe schreef:Hehe
Tom is volgens mij ook op een natte Ring op deze manier aan onder andere een opnieuw gespoten voorbumper gekomen. Ook zo zijwaarts glijdend en met de neus langs de rail.
Die tip houden we in gedachtenSteven schreef:Ahja we zaten nog gewoon op het asfalt hoor, dus viel nog best mee. Verder hebben we al het nodige meegemaakt, dusja dan krijg je dit soort reacties
Ooit van Luco de tip gehad dat je bij onverwacht overstuur het best vol op de rem kan trappen, dan glijd je vaak de richting op waar je heenwilde. Die werkte ook dit x weer.
Dat zijn Mud&Snow's dusja tis meer winterband dan allweather, ach met een set kettingen is dat prima. Die winterbanden zijn leuk als er 1cm sneeuw ligt die opgevroren is, maar met een serieuze laag moet je toch echt aan de kettingen en dan maakt het type band toch al geen zak meer uit.Martijn schreef:Zijn dat die min-of-meer winterbanden die ik aan Thijs heb verkocht!? Geinig, komen van de Clio van m'n pa af. Maar of het echt 100% winterbanden zijn? Er staat M+S op, het lijkt me meer all-weather.