die gaan er ooit weer vanaf en komen er van die cupspiegeles op maar eerst de EBS en nog wat andere belangrijkere dingenDnns schreef:Erg nette 5 !Maar haal die M3 spiegels eraf
dankje ben erg blij met het resultaat.Mark Coupe schreef:Ziet er weer netjes uit
hmmz dan heb ik eroverheen gelezen, meende dat daar alleen stond wat er te krijgen wasMartijn Kool schreef:teruglezen in je eigen topic volgens mij?
gaz
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:jezus man ben je nou monteur of niet
of ben je een oliefilter schroever
sorry hoor maar ik heb het idee dat je niet echt technisch bent als je voor dat soort kleine dingetjes alles op een forum moet gaan vragen aan mensen die meestal alleen wat hobby ervaring hebben
en jij behoordt dit dagelijks te doen voor je klanten !
tja hm dacht eerst het gevonden te hebben was veertje van een remblok weg.Riël Notermans schreef:Ik vraag zoveel en weet ook alles, wat maakt dat nu uit?
Naja, andere pomp proberen. Zeker met heet weer/warmere benzine, kan het moeilijk gaan worden met een aftandse pomp.
Die rammel in de remmen moet je wel kunnen vinden.
Remblokken kunnen er toch maar op 1 manier erin? heb hier nieuwe voor me liggen en daar zijn beide kanten het zelfde als ik de voering naar me toe leg.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:rem blokken niet verkeerd om?
clipje er wel tussen?
clipje te ruim?
hm dit zijn ook ferodo remblokken met eerste set nooit problemen meegehad. en met dit set wel en het is ook alleen met normaal remmen onder bepaalde snelheid.Jean-Paul-S schreef:Datzelfde heb ik eens gehad met ds performance blokken van ferodo, ook achter. Dit deden ze echter alleen wanneer ik bijna stilstond. Alles zat goed gemonteerd, wat vet op de achterkant, beetje de kantjes afgevijld, en dan nog steeds....
Wat voor clipje bedoel je sven, dat wat je aan het remblok moet haken?
Bij mij was het meer een zwaar aanlopend/schrompend geluid, er rammelde niets in elk geval. Bij mij heb ik ze toen vervangen door standaard blokken en toen was het wegDanny van Duren schreef:hm dit zijn ook ferodo remblokken met eerste set nooit problemen meegehad. en met dit set wel en het is ook alleen met normaal remmen onder bepaalde snelheid.Jean-Paul-S schreef:Datzelfde heb ik eens gehad met ds performance blokken van ferodo, ook achter. Dit deden ze echter alleen wanneer ik bijna stilstond. Alles zat goed gemonteerd, wat vet op de achterkant, beetje de kantjes afgevijld, en dan nog steeds....
tja bij mij is het meer aanlopend klakkerend geluidJean-Paul-S schreef:Bij mij was het meer een zwaar aanlopend/schrompend geluid, er rammelde niets in elk geval. Bij mij heb ik ze toen vervangen door standaard blokken en toen was het wegDanny van Duren schreef:hm dit zijn ook ferodo remblokken met eerste set nooit problemen meegehad. en met dit set wel en het is ook alleen met normaal remmen onder bepaalde snelheid.Jean-Paul-S schreef:Datzelfde heb ik eens gehad met ds performance blokken van ferodo, ook achter. Dit deden ze echter alleen wanneer ik bijna stilstond. Alles zat goed gemonteerd, wat vet op de achterkant, beetje de kantjes afgevijld, en dan nog steeds....
ja heb ikFerdy schreef:geen grote versies van die full speed sessie ?