ACT: ICT en (web) Design.
nee heb Pro.
ff nieuwsgierig, wat zijn eigelijk de verschillen tussen Home en Pro? heb geen zin om te zoeken
ff nieuwsgierig, wat zijn eigelijk de verschillen tussen Home en Pro? heb geen zin om te zoeken

Immer wieder die verdammte Holländer
lees net dat een 64bits XP alleen in het engels is.
ben nu ff een andere xp aan het downloaden, daarmee ga ik de recovery console proberen te gebruiken
ben nu ff een andere xp aan het downloaden, daarmee ga ik de recovery console proberen te gebruiken
-
- Contacteer:
Dat was idd ook een optie dat je een 'verkeerde' xp cd had. 

-
- Contacteer:
Dat is idd een goeie, ombouwen is een rot klus!
Oja, jeugdherinneringen, iemand die deze laptops nog kent?
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... C00118.jpg[/img]
Toshiba Portégé 3010CT mét Intel Pentium MMX en externe cd speler en diskette station, en verder alles, maar dan ook alles er nog bij!
Oja, jeugdherinneringen, iemand die deze laptops nog kent?
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... C00118.jpg[/img]
Toshiba Portégé 3010CT mét Intel Pentium MMX en externe cd speler en diskette station, en verder alles, maar dan ook alles er nog bij!

Pentium MMX
idd een foute cd
leve usenet en de geslipstreamde en unattented versies 

idd een foute cd

Mobiel internet rules 

HTC Touch Diamond.
Ik gebruik dat ding steeds vaker als WiFi accespoint.
1Mbit heb ik altijd wel, met vodafone wel hogere snelheden gehaald. De telefoon kan tot 7,8 Mbit HSDPA. Dat is prettig internetten hoor
Ik gebruik dat ding steeds vaker als WiFi accespoint.
1Mbit heb ik altijd wel, met vodafone wel hogere snelheden gehaald. De telefoon kan tot 7,8 Mbit HSDPA. Dat is prettig internetten hoor

leekvraag: oke, ze stellen er geen prijs op, maar hoe willen ze dat tegengaan dan?
nee ben nog steeds bezig...Egon schreef:alles gelukt nu?
-
- Contacteer:
Kijk aan, meer mensen die dat doen dus!Ferdy schreef:Wouter de Wit schreef:Ferdy schreef:onbeveiligd draadloos internet van de buren rules

andere xp gedownload, zelfde verhaal. volgende versie komt nu binnen.Joopieboy schreef:Beschadiging van een windows bestand...
Kan gebeuren, zelf ook eens last van gehad, heb je die repair modus dat ie een soort dos menu laad al gevonden? Zo moeilijk is dat niet?
ik kan alleen maar kiezen uit partitie verwijderen of installeren, nergens nog kunnen kiezen voor Repareren
Heeft hier iemand de recovery console wel eens gebruikt, vraag ik me af... Om de boel te fixen is toch wel wat kennis van DOS en dergelijke nodig en het is niet met 1 druk op de knop geregeld, zoals in Vista.
als ik google moet geloven is dit wel de oplossing voor mijn probleem, het schijnt vaker voor te komen
zojuist een 2e XP erin gefrot, wederom geen Recovery Console. schijt...
ik probeer er nog eentje, dan koop ik wel een nieuwe HD.
zou ik dan wel nog gewoon foto's en muziek van die "beschadigde" kunnen halen?
ik probeer er nog eentje, dan koop ik wel een nieuwe HD.
zou ik dan wel nog gewoon foto's en muziek van die "beschadigde" kunnen halen?
Je komt trouwens in de Recoveryconsole door bij in het scherm 'Welkom bij Setup' op f10 te drukken of op r te drukken.
Anders even zorgen dat je met een usb-pen boot naar een dos-prompt. Dan dat fixmbr starten.
Ik had gisteren de bootsector van een kassasysteempje gesloopt
Die heb ik zo weer aan de praat gekregen.
Anders even zorgen dat je met een usb-pen boot naar een dos-prompt. Dan dat fixmbr starten.
Ik had gisteren de bootsector van een kassasysteempje gesloopt

Jawel, recoveryconsole starten enMerijn schreef:Heeft hier iemand de recovery console wel eens gebruikt, vraag ik me af... Om de boel te fixen is toch wel wat kennis van DOS en dergelijke nodig en het is niet met 1 druk op de knop geregeld, zoals in Vista.
fixmbr
intoetsen
Meer is t niet.
Sorry, het is je MBR helemaal niet.
Wacht eens even, die nieuwe cd is helemaal niet nodig lijkt me.
Je krijgt wel een commandoprompt?
Wacht eens even, die nieuwe cd is helemaal niet nodig lijkt me.
Je krijgt wel een commandoprompt?
nee
bij welkom bij setup kan ik alleen kiezen uit C en D, dus verwijderen of nieuwe partitie maken of installeren.
bij welkom bij setup kan ik alleen kiezen uit C en D, dus verwijderen of nieuwe partitie maken of installeren.