Lukt bij de nieuwe Megane ook niet met een grote velg, ligt aan het model.Paul1916v schreef:Is jullie ook opgevallen dat de wielen niet in het midden van de wielkasten staan bij die panda??jochem de haas schreef:Inderdaad alleen laten ze wat liggen bij de grill enz....is het net niet zo ...
en ze moeten die lange idoot een rot trap geven(N)
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Was me nog niet opgevallen..weet wel dat bij de megane2 het achterwiel de ene kant verder naar buiten staat dan de andere kant..schijnt bij alle megane's te zijn..
vond het bij die panda alleen wel heel erg opvallen
vond het bij die panda alleen wel heel erg opvallen

-
Je moet ook is opletten als je in een Megane 2 stapt het stuur zit ook niet helemaal recht ten opzichte van de bestuurdersstoel 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij Carzone hadden ze dat probleem met de wielen, eerst een bodykit ontworpen toen velgen eronder en verlagen. Toen klopte de ronding van de bumpers niet meer volgens mij
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zit op Automaxx te lezen in de klachten topic wat er is
Ze gaan volgend jaar een Porsche dag doen. En alle andere evenementen zoals het Duitse en Japanse festival zijn geschrapt. Ze zijn nu echt de weg kwijt daar

Ze gaan volgend jaar een Porsche dag doen. En alle andere evenementen zoals het Duitse en Japanse festival zijn geschrapt. Ze zijn nu echt de weg kwijt daar

-
Waar zijn die lui mee bezig joh 

VLK Groep
-
Ik leg hier helemaal in een deuk Moskou whahahahaah, daar gaat echt niemand heenLex schreef:En het launch event van The Fast & The Furious 3, wordt gehouden in Moskou![]()
Geloof me daar komt echt geen Nederlander op af.

Nog maar 1 automaxx street power event

En automaxx se in juli

VLK Groep
Goeie actie van PearlLex schreef:Zit op Automaxx te lezen in de klachten topic wat er is![]()

Nee, zonder gekheid... Zijn ze daar ook al het spoor bijster

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Zal wel goed zijn voor de hele autoscene zeg maar als er meer dan 1 organisator is...
Maar die kalender...inderdaad beetje spoor bijster die mensen..
Maar die kalender...inderdaad beetje spoor bijster die mensen..
-
Op deze manier maakt automaxx/vdb/TE2 toch een lachertje van zichzelf 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat denk ik ook RJ, Ik denk dat ze er ook wel op terug komen. Maar er zijn meetings zat om heen te gaan en die kosten vaak niets.
Ik zit er namelijk ook aan te denken om een keer naar het Sontplein te gaan in Gronigen.
En misschien kunnen we toch zelf met een aantal clubs een Franse dag opzetten op een klein circuitje
Ik zit er namelijk ook aan te denken om een keer naar het Sontplein te gaan in Gronigen.
En misschien kunnen we toch zelf met een aantal clubs een Franse dag opzetten op een klein circuitje
-
- Contacteer:
Zou mooi zijn idd..en denk dat de andere franse clubs daar ook wel oren naar gaan hebben met zo'n VDB-agenda...
Jacco!!! aan het werk!!!

Jacco!!! aan het werk!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Misschien dat Jacco, Mark 5T eens kan benaderen die heeft connecties bij circuit Ter Apel. Daar doen ze ook VW meetings met sprinten.Paul1916v schreef:Zou mooi zijn idd..en denk dat de andere franse clubs daar ook wel oren naar gaan hebben met zo'n VDB-agenda...
Jacco!!! aan het werk!!!![]()
-
Als je met een paar mensen afspreekt denk ik dat daar best wel een aantal mensen interesse in hebbenLex schreef:Ik zit er namelijk ook aan te denken om een keer naar het Sontplein te gaan in Gronigen.
Hier is Dennis al mee bezig geweest maar is op niets uitgelopen, denk dat Dennis je meer info kan gevenLex schreef:En misschien kunnen we toch zelf met een aantal clubs een Franse dag opzetten op een klein circuitje
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
circuit lelystad en dan een bw organiserenLex schreef:Dat denk ik ook RJ, Ik denk dat ze er ook wel op terug komen. Maar er zijn meetings zat om heen te gaan en die kosten vaak niets.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Lelystad schijnt niet erg goedkoop te wezen, maar ik weet er het precieze ook niet vanLuco/Alpine-racer schreef:circuit lelystad en dan een bw organiserenLex schreef:Dat denk ik ook RJ, Ik denk dat ze er ook wel op terug komen. Maar er zijn meetings zat om heen te gaan en die kosten vaak niets.
En misschien kunnen we toch zelf met een aantal clubs een Franse dag opzetten op een klein circuitje![]()
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RJ, Sontplein is op zaterdagavond dus voor iedereen makkelijk. Mooie zomerse dag uitkiezen. BBQ-en vooraf en dan naar Groningen.
Als Marcel, Cat en de rest van de RTG wat plaatsen vrij houden komt het zeker een keer goed
Als Marcel, Cat en de rest van de RTG wat plaatsen vrij houden komt het zeker een keer goed
-
ik ga zoiezo mee mochten er een aantal RTC'ers gaanLex schreef:RJ, Sontplein is op zaterdagavond dus voor iedereen makkelijk. Mooie zomerse dag uitkiezen. BBQ-en vooraf en dan naar Groningen.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
Tuurlijk zijn er RTC-ers 
DING DONGLex schreef:Misschien dat Jacco, Mark 5T eens kan benaderen die heeft connecties bij circuit Ter Apel. Daar doen ze ook VW meetings met sprinten.Paul1916v schreef:Zou mooi zijn idd..en denk dat de andere franse clubs daar ook wel oren naar gaan hebben met zo'n VDB-agenda...
Jacco!!! aan het werk!!!![]()

Denken jullie dat ik stilzit ofzo?

Geloof me... Er gebeurt veel meer achter de schermen dan jullie weten

Lex: 8 januari

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Sontplein meetings zijn momenteel even onzeker. Er zijn wat probleempjes met de politie, gemeente en de tegenover liggende woonwijk.Lex schreef:RJ, Sontplein is op zaterdagavond dus voor iedereen makkelijk. Mooie zomerse dag uitkiezen. BBQ-en vooraf en dan naar Groningen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das mooi k.... Marcel, ik wilde wel een keer komen met de 5 dit voorjaar/zomer. Jullie zijn tenslotte ook in Bodegraven geweest, lang geleden. Ik weet niet meer wie er exact waren, maar Catrinus zowiezo en die was toen met een zilvere 19 16v 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
moet alles weer voor niks ofzowRobert-Jan schreef:Lelystad schijnt niet erg goedkoop te wezen, maar ik weet er het precieze ook niet vanLuco/Alpine-racer schreef:circuit lelystad en dan een bw organiserenLex schreef:Dat denk ik ook RJ, Ik denk dat ze er ook wel op terug komen. Maar er zijn meetings zat om heen te gaan en die kosten vaak niets.
En misschien kunnen we toch zelf met een aantal clubs een Franse dag opzetten op een klein circuitje![]()
wat maakt het nou uit als je maar lol hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee, het hoeft ook niet gratis.
Ik denk als je zoiets regelt op een circuit dat het dan niet meer dan 12,50 mag kosten, anders blijven de leden weg
Ik denk als je zoiets regelt op een circuit dat het dan niet meer dan 12,50 mag kosten, anders blijven de leden weg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou dan kan je dus niks organiserenLex schreef:Nee, het hoeft ook niet gratis.
heb daar diverse keren geslalomd, kan je voor rond de 30a 40 euro heel de dag rijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry ben niet duidelijk genoeg, ik bedoelde als entree. Voor sprinten en rijden kun je apart berekenen.
Luco, regelde het circuit dan timing apperatuur of deed de club waar je mee was dat zelf?
Luco, regelde het circuit dan timing apperatuur of deed de club waar je mee was dat zelf?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgens mij kan je dat bij het circuit hurenLex schreef:Sorry ben niet duidelijk genoeg, ik bedoelde als entree. Voor sprinten en rijden kun je apart berekenen.
anders laat je het team wimedo regelen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
hij heeft zo zn hulpjesLex schreef:Wel opletten Jacco, komt hier bruikbare info voorbij
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb er twee jaar meegedaan met de alpine

maar kent niemand deze club dan????

maar kent niemand deze club dan????