Maar goed...ik sta niet op het punt een huis te kopen...dus heb makkelijk praten!! Succes ermee igg Ferdy

thanx-Marieke- schreef:ff wachten met de prijs opschroeven....zolang je niks hoort denken ze er iig nog over na!! Zo zou ik denken tenminste... Gewoon ff bellen hoe het ervoor staat
Maar goed...ik sta niet op het punt een huis te kopen...dus heb makkelijk praten!! Succes ermee igg Ferdy
haha..je was net te laat..ben alweer thuis-Marieke- schreef:Pin meteen zo'n 200 euro
ik geloof dat die voor andere doeleinden zijn...is het niet?!:P Voor echte auto'sHaas schreef:haha..je was net te laat..ben alweer thuis-Marieke- schreef:Pin meteen zo'n 200 euro
maar heb hier nog 250 eu thuis liggen
En een carpoort was het toch?Ferdy schreef:dr is genoeg over te nemen van dat huis,
gelukkig maar,
in principe hoeft er niet veel aan gedaan te woren,
badkamer verbouwen is het enige grote
tsja, dan voel ik me denk ik net zo...er is ook geen vrouwtje lief voor mij-Marieke- schreef:Waar het vrouwtje lief voor is dus:)
klopt, dat scheelt een hoop natuurlijk !-Marieke- schreef:En een carpoort was het toch?Ferdy schreef:dr is genoeg over te nemen van dat huis,
gelukkig maar,
in principe hoeft er niet veel aan gedaan te woren,
badkamer verbouwen is het enige grote
Dat is wel een groot voordeel zeg, dat je niet nog eens de hele toko op de kop hoeft te zetten om het naar je smaak te maken!
Een pink passion zweep er bij en klaar....!-Marieke- schreef:ik zal die heng(s)els van jou eens komen bekijken...kan ik misschien ruilen tegen een hoofdstel?