Ik heb me best gedaan maar ik krijg hem niet dwars in de sneeuw als ie dwars gaat gaat ie gelijk heelmaal rond, tijd voor een BMW-Ray- schreef:ja daar heb ik ook last van, maar ik heb van die gekke achterwielen die ook meedoen![]()
als ie eenmaal gaat kan je m lang dwars houden!
Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
NIET WIT ....Chris schreef:Hier is het helemaal wit. Hoe is Barendrecht/Oudewater?
Ben niet zo'n held met pc probs..ForeverYoung schreef:al geprobeerd vanuit Internet Explorer/Firefox of ander programma met die mogelijkheid?Chris schreef:Thanks Raysi. FF tjekken.
Iemand nog enig idee hoe ik mijn achtergrond weer kan aanpassen?
wel lullig dat die spyware klojo's dat soort simpele dingen lopen te vernaggelen
Heb je een stappenplan die te begrijpen is?

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Op een systeem met ABS gaat dat niet werken gaan er gelijk lampjes brandenLuco/Alpine-racer schreef:
verstelbare remdrukverdeler monteren![]()
VLK Groep
hier is het wel goed wit!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
je hebt PMChris schreef:Ben niet zo'n held met pc probs..ForeverYoung schreef:al geprobeerd vanuit Internet Explorer/Firefox of ander programma met die mogelijkheid?Chris schreef:Thanks Raysi. FF tjekken.
wel lullig dat die spyware klojo's dat soort simpele dingen lopen te vernaggelen

Laatst gewijzigd door Edward op do 29 dec 2005 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
als je vanuit je browser een beeld aanklik kan je zeggen dat je hem als buroblad wil.Chris schreef:Ben niet zo'n held met pc probs..ForeverYoung schreef:al geprobeerd vanuit Internet Explorer/Firefox of ander programma met die mogelijkheid?Chris schreef:Thanks Raysi. FF tjekken.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
trek je de zekeringen eruitRobert-Jan schreef:Op een systeem met ABS gaat dat niet werken gaan er gelijk lampjes brandenLuco/Alpine-racer schreef:
er branden bij mij ook altijd lampjes, mag dat niet dan??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
oftewel: op een foto rechtermuisknop en als achtergrond gebruiken aanklikken 
maar ik vrees dat er een spyware geval in ze pc zit die dit blokkeert...

maar ik vrees dat er een spyware geval in ze pc zit die dit blokkeert...
-
Het lampje eruit halen werkt nog beterLuco/Alpine-racer schreef:trek je de zekeringen eruitRobert-Jan schreef:Op een systeem met ABS gaat dat niet werken gaan er gelijk lampjes brandenLuco/Alpine-racer schreef:

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
remdruk helemaalnaar achteren zetten, heb je de handrem niet nodigRobert-Jan schreef:Het lampje eruit halen werkt nog beterLuco/Alpine-racer schreef:trek je de zekeringen eruitRobert-Jan schreef:Op een systeem met ABS gaat dat niet werken gaan er gelijk lampjes brandenLuco/Alpine-racer schreef:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Dan kan ik ook geen paaltjes raken 

VLK Groep
Wat ben ik toch een kneus.. Dank je Ber. Weg met die spy kut zooi!<BR> schreef:als je vanuit je browser een beeld aanklik kan je zeggen dat je hem als buroblad wil.Chris schreef:Ben niet zo'n held met pc probs..ForeverYoung schreef:al geprobeerd vanuit Internet Explorer/Firefox of ander programma met die mogelijkheid?Chris schreef:Thanks Raysi. FF tjekken.

weet niet wie me zit te verbeteren, niet nodig hoor, jij aarsch-Ray- schreef:Linkje naar marktplaats

Linkje naar Marktplaats 2
nog nooit aan een Lancia gedacht...Chris schreef:Ray, Foreveryoung, bedankt, het is geregeld! Dat ik daar zelf niet eerder aan d8...
Ray, is een Thema V6 niets voor je? 17" verlaagd, groen, 1992, voah wenag.
he gast die ik ken uit vianen heeft als mailadres superhagg en die is nu de hoogste bieder, dus misschien binnen kort hier in de buurt.-Ray- schreef:Linkje naar marktplaats
best leuk om mee te spelen lijkt me.
-
- Contacteer:
nouja geen pm dus
scheelt weer
idd wat hier al gezegd word, ik ga er dus vanuit dat jij het probeert vanaf je Bureaublad, en dan Eigenschappen doet, en daar de achtergrond probeert te veranderen (dat kan m'n pa bijv. nog, en als die het kan.. kan jij het ook
)
wil dat niet, dan zoek je zomaar een plaatje op vanuit Internet Explorer, en doe je 'Als Achtergrond Gebruiken', verandert ie dan, heb je min of meer geluk, verandert ie niet, is er nog steeds iets aan de hand in je pc.
voor het testen maakt het niet uit of je nu een smiley van hier op de site doet of een dame uit het Babe Chat Topic (of een 5je GT Turbo, kan allemaal
)

idd wat hier al gezegd word, ik ga er dus vanuit dat jij het probeert vanaf je Bureaublad, en dan Eigenschappen doet, en daar de achtergrond probeert te veranderen (dat kan m'n pa bijv. nog, en als die het kan.. kan jij het ook

wil dat niet, dan zoek je zomaar een plaatje op vanuit Internet Explorer, en doe je 'Als Achtergrond Gebruiken', verandert ie dan, heb je min of meer geluk, verandert ie niet, is er nog steeds iets aan de hand in je pc.
voor het testen maakt het niet uit of je nu een smiley van hier op de site doet of een dame uit het Babe Chat Topic (of een 5je GT Turbo, kan allemaal

die lancia heb je zeker vandaag ingeruild ofzo? staat nog niet op de site
-
- Contacteer:
http://www.hitmanpro.nl
alleen niet zo handig als je nog op de telefoonlijn zit
dacht 20mb download tegenwoordig, met 56k is dat een uur ofzo 
edit: maakt niet alleen schoon maar beschermt ook
alleen niet zo handig als je nog op de telefoonlijn zit

edit: maakt niet alleen schoon maar beschermt ook

Gister, ik had MP en RTC open staan, en ineens was het pats boem veranderd...Florus schreef:Sinds wanneer heb je daar last van?Chris schreef:NEEEEEE! Mijn achtergrond is WEER aangepast door die ^$#@$^Y&^$^!

Chris schreef:Gister, ik had MP en RTC open staan, en ineens was het pats boem veranderd...Florus schreef:Sinds wanneer heb je daar last van?Chris schreef:NEEEEEE! Mijn achtergrond is WEER aangepast door die ^$#@$^Y&^$^!
Heb je al Systeemherstel geprobeerd?
niet dat je er nu wat aan hebt, maar ik heb hier een mooie gekraakte versie van Norton Internet Security 2006, geldig voor maar liefst 2128 dagen 
ik heb serieus al jaren geen last meer van spyware
*klopt af*

ik heb serieus al jaren geen last meer van spyware
*klopt af*
misschien bedoelt ie voor en achterForeverYoung schreef:speciale schijven en schijfremmen (beetje dubbel, niet?)

Nee, maar zou ook niet weten waar en hoe ik dat kan/moet doen..Florus schreef: Heb je al Systeemherstel geprobeerd?
Foreveryoung, met hitman ben ik gsiter 2.5 uur bezig geweest...