Maare Tim wou mij dus even nadoen in Hatzenbach!? Volgens mij ligt het gewoon aan de naam en het type auto
2009 moet HET jaar worden, voor mij een jaarkaart dus geregeld aanwezig. Samen met de GSI club een pension afhoeren lijkt me ook een uitermate goed plan! Daar is Brouwer ook wel voor te porren denk ik zo
Beter inderdaad, hoe heb je gefilmd Steven? Digitale camera? Moet zelf ook nog eens kijken naar een fatsoenlijke film oplossing ondanks dat het niet mag op de Ring.
Ja digicam in de hand, moet wel zeggen dat het misselijkmakend beeld is en goeie takkeherrie van de interieurfan die piept, wat rommel in de achterbak, lekke uitlaat, motor die door de cupsteun lekker meebrult.
Kwaliteit laat nogal wat te wensen over zegmaar, al is het beeld op zich goed.
RTC Ringweekend zal waarschijnlijk in april zijn. Maar dat Zur Burg is wel vaker te regelen, al lijkt kamperen me ook goed te doen. Het officiële Ringweekend is natuurlijk wel RTC-member only.
Mijn planning is om er komend jaar toch wat vaker te zijn. Met de 21.
@ Steven: Ik heb nog een leuk camerasteuntje voor dit soort filmpjes gefabriekt. Zal er eens een foto van maken: kost een paar cent aan materiaal en werkt prima.
Tim en ik zijn laatst even langs het Pension van de Familie van Vliet gereden maar ik ga me af vragen of je daar een RTC groep in krijgt volgens mij is het daar allemaal niet zo groot..
Kan het mis hebben hoor.. Zur Burg vind ik ook prima... en lang weekend kamperen met de RTC lijkt me ook geslaagd
Martijn, die camera steun ben ik ook wel benieuwd naar!
@ Ronald, het Ring pension van Van Vliet is van buiten niet heel groot maar ze kunnen 16 personen kwijt. Even afhankelijk van de animo kom je een heel eind dus
Kep er 2, 1 ronde van mij en de ronde van Tim waar ie dus bijna die Willy afschrijft
Als iemand ooit es een groot pension te koop ziet staan voor weinig moet ie ff gillen, dan ga ik m'n zus dat aansmeren.
Kunnen we straks een RTC-stampension hebben
Even offtopic Maar je zus nou toch serieuze plannen om Nederland achter zich te laten? Hoorde je er een tijdje terug al over. Regel dat inderdaad dat ze daar in de Eifel wat koopt, vaste klanten zat dan
Even offtopic Maar je zus nou toch serieuze plannen om Nederland achter zich te laten? Hoorde je er een tijdje terug al over. Regel dat inderdaad dat ze daar in de Eifel wat koopt, vaste klanten zat dan
Ze woont al een jaartje of 3 in Ierland, dusja dat verlaten heeft ze al gedaan.
D'r droomideaal is om een eigen hotel/pension achtig iets te beginnen en ik probeer 'r dus de eiffel aan te smeren, maar ik moet 'r nu eens overtuigen met iets moois hehe
Dus als iemand iets ziet ergens in Adenau, geef ff een gil
Nee, tegelijk gepost.. mischien aankomende dinsdag/woendag even Pension Van Vliet proberen ? ik heb nog steeds 4 ronden liggen die we dan woensdagmorgen even op kunnen vlammen
Nee jou post stond er al en daarna heb ik gereageerd. Elders hier op het forum was dat ook al opgemerkt...
Maar ik zou dolgraag nog naar de Ring willen maar er moet momenteel geklust worden aan het nieuwe huis van de vrouw. Morgen krijgt ze de sleutel dus dat gaat niet lukken meer
Tim_Coupe schreef:Nee jou post stond er al en daarna heb ik gereageerd. Elders hier op het forum was dat ook al opgemerkt...
Maar ik zou dolgraag nog naar de Ring willen maar er moet momenteel geklust worden aan het nieuwe huis van de vrouw. Morgen krijgt ze de sleutel dus dat gaat niet lukken meer
Komt toch ook niet op een dag aan.. wat is er nou belangrijker.. Ring of...
Tim_Coupe schreef:Nee jou post stond er al en daarna heb ik gereageerd. Elders hier op het forum was dat ook al opgemerkt...
Komt toch ook niet op een dag aan.. wat is er nou belangrijker.. Ring of...
Zit hier net een engels motor tijdschrift te lezen ( fast bike's), die mannen zijn met een 600 op de ring aan het rijden geweest en doen 7m.17sec B2G
Dan moet je echt wel flink door knallen