jazeker maar is nog lang nie klaar hopelijk morgen aan eind vanmiddag kap in de grondlak zettenJean-Paul-S schreef:Dat heb je snel gemaakt allemaal![]()
Ben benieuwt hoe het uit komt te zien zometeen
![]()
tjaDennisT schreef:Goed bezig daarIk wist niet dat je ook zo'n venusheuvel op je motorkap ging maken
tja zat erop te wachten vandaar dat ik zo vaak pmdeJean-Paul-S schreef:Dat heb je snel gemaakt allemaal![]()
Ben benieuwt hoe het uit komt te zien zometeen
![]()
sodeju denk dat ik hem maar spuit en erin kit dat is wel erg veel van het goede voor zo`n stom dingFlorus schreef:Jeb, 78.81 Bruto ex.btwcliofreak schreef:Als het goed is 77 00 800 439
kost ongeveer 80ex
Kan iemand dit bevestigen??
tja pas waterslangetje van denk nog geen 30cm lang iest van 60 euroDennisT schreef:renault is idd erg duur met dat soort dingen. Een simpele strip voor de achterbumper van een 19 16v... 80 euro inkoop ongeveer
is wel de bedoeling jaMark Coupe schreef:Ben benieuwd...
staat ie dit jaat ook weer op Full Speed
tja geluk brengt het wagentje me niet echt. dus af en toe spookt het welChris schreef:Netjes Danny!![]()
Spoken die rare verkoop ideeën nog wel eens door je hoofd?!
hierdan sorry voor kwaliteit maar zijn met tel. gemaakt-PAZ- schreef:![]()
???
zat eerst onder op bumper maar moet nog kijken, heb ook een 18.2 plaat liggenDennisT schreef:Zier er goed uitWaar ga je je kentekenplaat nou laten?