Friday Nightmeeting Bodegraven. I
dat er nog telefoonlijnen bestaan zo op de rand van 2006
Immer wieder die verdammte Holländer
andere koplampie ook gesneuveld? 
wel opvallend, ray komt online en de fnb verdwijnd bij mij uit de latest

wel opvallend, ray komt online en de fnb verdwijnd bij mij uit de latest

ik heb het topic gestolen 

Immer wieder die verdammte Holländer
dat blijkt-Ray- schreef:ik heb het topic gestolen

nog nietSteven schreef:Nee neeHaas schreef:andere koplampie ook gesneuveld?![]()

-
- Car: Renault Clio III RS
Speciaal voor Luco:
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/8.jpg[/img]
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/9.jpg[/img]
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/11.jpg[/img]
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/8.jpg[/img]
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/9.jpg[/img]
[img]http://www.meltonhockeyclub.co.uk/images/chav/11.jpg[/img]
-
Je moet gewoon een wireless modem nemen. Ik heb hier beneden zo'n Wanadoo livebox staan bij de voordeur en pc staat boven zonder draden ernaar toe. Prima werkend ADSL.Chris schreef:Vanmiddag kwamen ze hier kabel internet aanleggen... Gast moest een kabel trekken, wou hij via de trap doen, moest ik hem zelf maar ff wegwerken..
Heb hem maar weggestuurd... Wat is een alternatief? Adsl? Dan kan ik de al aanwezige kabels gebruiken, toch?
-
- Car: Renault Clio III RS
Ja leuk, kom ik wel met de auto, wanneer hij weer rijd, lang en kan dan gratis internetten. Adsl werkt ongeveer hetzelfde als kabelinternet. Je hebt hiervoor dus ook een netwerkkabel voor nodig. Die gast had het netjes voor je moeten aansluiten, daar wordt hij ook voor betaald.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris, we gaan er wel een keer een avondje voor zitten.GijsClioRS schreef:Je moet gewoon een wireless modem nemen. Ik heb hier beneden zo'n Wanadoo livebox staan bij de voordeur en pc staat boven zonder draden ernaar toe. Prima werkend ADSL.Chris schreef:Vanmiddag kwamen ze hier kabel internet aanleggen... Gast moest een kabel trekken, wou hij via de trap doen, moest ik hem zelf maar ff wegwerken..
Heb hem maar weggestuurd... Wat is een alternatief? Adsl? Dan kan ik de al aanwezige kabels gebruiken, toch?

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Lex schreef:Chris, we gaan er wel een keer een avondje voor zitten.GijsClioRS schreef:Je moet gewoon een wireless modem nemen. Ik heb hier beneden zo'n Wanadoo livebox staan bij de voordeur en pc staat boven zonder draden ernaar toe. Prima werkend ADSL.Chris schreef:Vanmiddag kwamen ze hier kabel internet aanleggen... Gast moest een kabel trekken, wou hij via de trap doen, moest ik hem zelf maar ff wegwerken..
Heb hem maar weggestuurd... Wat is een alternatief? Adsl? Dan kan ik de al aanwezige kabels gebruiken, toch?Effe alle kosten op een rijtje zetten, ok

uhmmm topo is niet mijn sterkste vak geweest op school... maare waar ligt hoogerbrug?Roy schreef:Bij van manen in HoogerbrugKier schreef:Iemand nog enig idee waar je hier in de omgeving goedkoop velgen kunt laten poedercoaten?

Dat is toch hoogerheide langs de a17?<BR> schreef:Bij Bergen op zoom langs de a12 volgens mij als je richting zeeland rijdt.Kier schreef:uhmmm topo is niet mijn sterkste vak geweest op school... maare waar ligt hoogerbrug?

de routeplanner zegt inderdaad dat dat hoogerheide is (heb echt wel hoogerbrug ingevuld) ... maar die a17 zie ik niet.Kier schreef:Dat is toch hoogerheide langs de a17?<BR> schreef:Bij Bergen op zoom langs de a12 volgens mij als je richting zeeland rijdt.Kier schreef:uhmmm topo is niet mijn sterkste vak geweest op school... maare waar ligt hoogerbrug?
-
Kier schreef:Velgen: 5,5 j - 14 LK 4 x 100 ET 42
Weet iemand of dit gaat passen onder een verlaagde gtt? of kom ik in de problemen met de ET waarde?
ik denk dat je in de problemen komt met de ET waarde die van Renault is origineel 35
VLK Groep
ze komen onder een fuego vandaan dus ik hoopte dat eea gelijk was aan elkaar.... kan ze voor een prikkie kopenRobert-Jan schreef:Kier schreef:Velgen: 5,5 j - 14 LK 4 x 100 ET 42
Weet iemand of dit gaat passen onder een verlaagde gtt? of kom ik in de problemen met de ET waarde?
ik denk dat je in de problemen komt met de ET waarde die van Renault is origineel 35
-
gaat niet passen zitten de velgen achter tegen de binnenkant aan 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja gaat niet passen, alleen met hele vette spacers.
Die chrome wielen onder mijn 19 pasten toen ook alleen met vette spacers. Was van een Opel ook ET 42
Die chrome wielen onder mijn 19 pasten toen ook alleen met vette spacers. Was van een Opel ook ET 42
dus je had meer van die opel rommel onder je 19 hangen...velgen, uitlaat 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hehe, das de verkeerde Haas die dat roept.Haas schreef:dus je had meer van die opel rommel onder je 19 hangen...velgen, uitlaat
Uitlaat is speciaal voor de 19
ow...mijn excusesLex schreef:Hehe, das de verkeerde Haas die dat roept.Haas schreef:dus je had meer van die opel rommel onder je 19 hangen...velgen, uitlaat
Uitlaat is speciaal voor de 19

als wintervelgen of wat? vind die die eronder zitten echt superstaan bij de rest!Kier schreef:Balen! Moet ik maar ff verder zoeken naar mooie velgen
Staan wel netjes.. maar niet mijn stijl. Ook wil ik een maatje kleiner. Maar maak verder geen haast er mee hoor. als ik toevallig mooie velgen tegenkom is dat meegenomen....Haas schreef: als wintervelgen of wat? vind die die eronder zitten echt superstaan bij de rest!
Liefst velgen die een opknapbeurtje nodig hebben dan kan ik ze een beetje aanpassen naar mijn eigen smaak.