Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik weet wel dat ik mijn 19 echt niet weg ga doen voor wat ze er tegenwoordig voor geven..
Gewoon lang genoeg mee blijven rijden en een beetje bijhouden..ze worden vanzelf zeldzaam en geld waard
Paul1916v schreef:Ik weet wel dat ik mijn 19 echt niet weg ga doen voor wat ze er tegenwoordig voor geven..
Gewoon lang genoeg mee blijven rijden en een beetje bijhouden..ze worden vanzelf zeldzaam en geld waard
Dat is ook de reden waarom ik voorlopig in de Clio blijf rijden
Paul1916v schreef:Ik weet wel dat ik mijn 19 echt niet weg ga doen voor wat ze er tegenwoordig voor geven..
Ik vrees dat auto's als de 1916V-21T-11T altijd ondergewaardeerd zullen blijven...
2 weken geleden dacht je er anders over
Zou em een schop willen geven af en toe, maar weg gaat ie echt niet hoor, voor zulk geld..
Chris schreef:Vanmiddag kwamen ze hier kabel internet aanleggen... Gast moest een kabel trekken, wou hij via de trap doen, moest ik hem zelf maar ff wegwerken..
Heb hem maar weggestuurd... Wat is een alternatief? Adsl? Dan kan ik de al aanwezige kabels gebruiken, toch?
ADSL of Cabel tot de voordeur, daar een draadloze routerplaatsen, en je hebt nergens meer kabels.
Ik vrees dat auto's als de 1916V-21T-11T altijd ondergewaardeerd zullen blijven...
Ondergewaardeerd wel, maar ze zijn nu echt geen drol waard....
gisterochtend kwam ik uit de nachtdienst, en achter de Hema in IJmuiden was nog niemand geweest (gek hè net voor 0700 uur). Ik was de eerste dus whehehe
volgens mij hadden alle krabbende mensen last van hun voorhoofd, ze stonden er allemaal met hun wijsvinger tegenaan te wijzen???