Wanneer: Vrijdag 23 December
Waar: Mac Beuningen
Hoe laat: Vanaf 20:00uur
Wie:
Ronnie - Helaas wel pas na 21:15 uur.
Haas - na voetbal, 22.15u
Paul - Geen privéleven, dus kan er gewoon om 20uur zijn

Net de uitslag gehoord, blijkt kwaadaardig te zijn, wordt tussen kerst en oud en nieuw poliklinisch(weet niet precies wat da is) verwijdert, KutzooiRonnie Detmers schreef:Mijn aanwezigheid vrijdag tijdens de fno is nog niet zeker: heb eergister te horen gekregen dat mijn schoonmoeder borstkanker heeft en krijgt deze week onderzoeken om te kijken of het goed of kwaad aardig is, beetje k#t nieuws ondanks het leuke concert van Frans Bauer, maar moet dus ff kijken in hoevere ik daar gewenst ben door mijn vriendin enzo, ff afwachten dus
Polikliniek is dagopname (dus als alles goed is, niet eens overnachten...)Bart GTE schreef:Aai, das goed klote
Poliklinisch houdt trouwens in dat je smorgens naar het ziekenhuis moet, dat het dan wordt verwijdert, en dat je na een nachtje(als alles verloopt zoals het hoort) weer naar huis mag..
Sterkte met alles
Tnx iedereen, ben er afgelopen weekend geweest, sfeer was gelukkig nog aardig, alleen heeft mijn vriendin er erg veel moeite en weinig vertrouwen in, maar jah, dat is ook wel te begrijpen.Haas schreef:ronnie sterkte!!!
Kheb nix tegen de muziek, maar dat springen is gewoon TE grappigRonnie Detmers schreef:Is gewoon een lekker nummer hoor, zet jullie eigen artiesten ff voor lul aub![]()
![]()
Ik was ooit in een discotheek in de buurt van Ommen en daar stonden ze serieus zo te dansen... Dan noemde ze het hakken!!!-Marieke- schreef:Whahahaha was dat dan? Moderne versie van de klompendans?
Inderdaad als stelletje malloten als in de clip van Praise You staan doen trekt ook altijd wel de aandacht jaSteven schreef:Jah dat acherlijke heen weer gespring (en tegen iedereen aanbeuken) zie je hier ook wel eens.
Wij nemen dat soort mensen die heel serieus bezig zijn altijd flink op de hak (jaja) door nog ff een flinke graad achterlijker te doen
Ook leuk om na te doen, de dansstijl van Praise You van Fatboy Slim
kom wel een keer naar t westland, daar hebben ze betere feeesies dan hierSteven schreef:Hell Yeah, we kunnen het wel een x overdoen Haas? Ik doe mee