briljant

hoeft niet hoor Hezz
ja hoor, neem jij er ook 1 mee zetten we ze naast mekaarWillem-Jan schreef:Zouden ze ook dubbele webers verkopen?-Ray- schreef:Webers roeleren grote tijden!
Die verklaring kun je toch bij je "oude" verzekering aanvragen?antoine schreef:Om mijn nieuwe auto te verzekeren, bij een andere vezekeringsmaatschappij, vragen ze om verklaring uit 'ROYDATA'. Hierin staat blijkbaar het aantal schadevrije jaren. Heeft iemand een idee hoe ik daar aan kan komen?
Okee bedankt. Maar is nou de inhoud L belangrijk of de aantal L/min?Steven schreef:Luchtgereedschap werkt meestal prima op 8 bar al kan 10 bar nog wel eens wenselijk zijn.
Maar afhankelijk van wat je eraan hangt is de tankinhoud veel belangrijker, zo'n klein prutding van 50 liter heb je weinig aan om je aandrijfasmoeren los te rammen met de luchtsleutel, die is 2 slagen ff krachtig en dan zwakt het al af en na 5 sec slaat ie weer aan.
Bij ons in de garage staat een 250 liter en dat werkt stukken fijner. Zeker als je gaat stralen bijv.
Okee bedankt. Ik zal wel even kijkenSteven schreef:2ehands van marktplaats vissen. Als je nou een wat grotere neemt is het aantal liter per minuut weer wat minder belangrijk.
Das meer om uit te rekenen hoelang ie erover doet voor ie weer vol is. (afhankelijk van schakeldrukken).
Ben ik het helemaal mee eens.-Ray- schreef:Webers roeleren grote tijden!
ook een One Touch silver, 70 cm geloof ik. heeft zich al meerdere malen bewezen, ook met 18 manAlex Los schreef:Ben ik het helemaal mee eens.-Ray- schreef:Webers roeleren grote tijden!
Der kan echt geen andere BBQ tegen op![]()
![]()
Ray, wat voor een heb je er?
Ik heb een One Toutch Silver met van die extra tangen en vorken erbijaan zo n mooi houdertje wat je aan de rand kan hangen.
En een Weber Fire starter is zo n ding echt zo aan
Nee op de ouderwetse manier duurt me te lang.-Ray- schreef:ook een One Touch silver, 70 cm geloof ik. heeft zich al meerdere malen bewezen, ook met 18 manAlex Los schreef:Ben ik het helemaal mee eens.-Ray- schreef:Webers roeleren grote tijden!
Der kan echt geen andere BBQ tegen op![]()
![]()
Ray, wat voor een heb je er?
Ik heb een One Toutch Silver met van die extra tangen en vorken erbijaan zo n mooi houdertje wat je aan de rand kan hangen.
En een Weber Fire starter is zo n ding echt zo aan
Fire starters zijn voor mietjes, gewoon op de oldskool-ray-way
Zolang je alleen de BBQ aansteek wel,Steven schreef:Bekertje benzine werkt ook goed hoor