dus mijn rs ligt HEEL breed zowel vooraan als achteraan

gr bart
Ik hoorde zoiets al van Mark ja! en iedereen maar zeuren over dat rookpluimpje van mijFoeke schreef:Damn jammer Jo. Die van mij is op de terugweg gesneuveld, kon het ook niet eerder weten. Hij is achter het 2de kleine dempertje helemaal door. Geluid is lekker maar dit is TE erg.![]()
![]()
Arno jullie leverancier supersprint???????
Dat heb ik na een service beurt gekregen, dus heeft niet met de peut te maken denk ik.#Ron# schreef:De ECU is afgeregeld op 98ron. De motor levert dus de beste prestaties met 98ron.
Daarnaast is het risico op pingelen, hetgeen je motor kan vernielen, kleiner met 98ron dan met 95ron. Voor dat laatste hoef je denk niet al te bang te zijn, aangezien Renault auto's maakt die in de hele wereld moeten kunnen rijden. Op veel plaatsen is de benzine een stuk slechter van kwaliteit dan bij ons, dus dat geeft je hier wat marge. Het is echter je eigen risico.
Ik tank altijd v-power. Echter omdat die pomp momenteel verbouwd wordt, de laatste weken exelium98. Nu heb in ene regelmatig dat 'ie niet meer in één keer start, maar dat een tweede poging nodig is.
Hoofdzaak is het op peil houden van de motor, bijkomend effect is de knip.Maus schreef:Als het om de beetjes gaat, lijkt het mij dat je in de verkeerde auto rijd.
Toch wel dus. Ik tank weer twee weken v-power. Geen problemen meer!Arno17 schreef:Dat heb ik na een service beurt gekregen, dus heeft niet met de peut te maken denk ik.#Ron# schreef:Ik tank altijd v-power. Echter omdat die pomp momenteel verbouwd wordt, de laatste weken exelium98. Nu heb in ene regelmatig dat 'ie niet meer in één keer start, maar dat een tweede poging nodig is.
bepaalde filter of een verbrandignskamer, ben ff de naam kwijt daarvan/
Ziet er inderdaad leuk uit.