R5 GTT k-tec
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
ok bedankt zal eens bij die adressen kijken,
kwam er net achter dat de linkse remslang ook gesneuvelt is met het ongelukje.
dus wil meteen alles vervangen met die rvs omvlochten slangen.
kwam er net achter dat de linkse remslang ook gesneuvelt is met het ongelukje.
dus wil meteen alles vervangen met die rvs omvlochten slangen.
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op za 15 mar 2008 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
heeft alleen 2 delig setjacques schreef:mb carperformance (Is notabene een van onze sponsors!)
en ik wil 4 delig set hebben , maar daar heb ik weer vraag over als ik op de site van biesheuvel kijk staan er 2 sets op een tot 87 en een vanaf 87 dus phase 1 + 2 zou verschillend zijn ? wat is het verschil?
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
hopelijk zijn de slangen en uitlaat isolatie vrijdag binnen zodat ik volgende week het hartje weer in de gt kan leggen zodat ie weer rolt
na bijna 2 maanden
voor de openingsmeeting zal ie niet klaar zijn maar ergens midden april zou ie wel klaar moeten zijn met een nieuwe look 
iemand ervaring met booskijkers aan lassen? en komt de kap dan niet tegen de koplampen?, ja ik ga het eindelijk doen als het meezit eindelijk weg met die plakdinggen



iemand ervaring met booskijkers aan lassen? en komt de kap dan niet tegen de koplampen?, ja ik ga het eindelijk doen als het meezit eindelijk weg met die plakdinggen

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
vandaag biesheuvel aan telefoon gehad slangen zijn vrijdag binnen
.
vandaag weer gewerkt alleen nog moterruimte reinigen en blokje kan er weer erin
wat als beetje meezit donderdag gebeuren gaat.
en dan vrijdag de nieuwe remslangen + nieuwe remleiding lv monteren want die was geknikt.
verder zaterdag een 16v kap ophalen

vandaag weer gewerkt alleen nog moterruimte reinigen en blokje kan er weer erin


verder zaterdag een 16v kap ophalen

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
zo blokje ligt er weer in
alleen nu de koelslangen weet niet meer hoe ik het aangesloten had,
dus weet iemand hoe het koelsysteem aangesloten zit van een 1.7T in een R5 of volvo 480T dus welke slang van naar?

dus weet iemand hoe het koelsysteem aangesloten zit van een 1.7T in een R5 of volvo 480T dus welke slang van naar?
Zie mail.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
mail?Riël Notermans schreef:Zie mail.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
inderdaad was te haastigRoy schreef:Elektrische post...

heb mail ontvangen bedankt riel

Ik heb een aantal PDF's over de 480 turbo op de gmail, zijn wel paar MB groot maar voor iemand die afvraagt wat was dat en heb ik er wat aan: just ask me 

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
ik heb er iig wat aanRiël Notermans schreef:Ik heb een aantal PDF's over de 480 turbo op de gmail, zijn wel paar MB groot maar voor iemand die afvraagt wat was dat en heb ik er wat aan: just ask me

staat ook stukje in over injectie koeler (net als bij gtt carb fan) heb die niet gezien toen bij min 480 turbo

Heb nog meer, check mail.
Storingszoekhandboek.
Dan heb je álle motorinformatie.
Storingszoekhandboek.
Dan heb je álle motorinformatie.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
mail is denk ik langzaam , want heb nog niksRiël Notermans schreef:Heb nog meer, check mail.
Storingszoekhandboek.
Dan heb je álle motorinformatie.
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Renault5GTEpower@hotmail.com
Final-Recipient: rfc822;Renault5GTEpower@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.
tijd voor een gmailaccountje joh
Delivery to the following recipients failed.
Renault5GTEpower@hotmail.com
Final-Recipient: rfc822;Renault5GTEpower@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.
tijd voor een gmailaccountje joh

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
hmmz mailbox is 100mb lijkt me groot zat. heb net beetje geleegd dus als je nogeens wilt sturen graagRiël Notermans schreef:This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Renault5GTEpower@hotmail.com
Final-Recipient: rfc822;Renault5GTEpower@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.
tijd voor een gmailaccountje joh

de mail is 15mb misschien kun je maar 10mb ontvangen.
Neem lekker een gmailaccountje, hoef je nooit wat te legen
Als is het maar om veel zooi op te slaan.
Neem lekker een gmailaccountje, hoef je nooit wat te legen

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
renault5gtepower@gmail.comRiël Notermans schreef:de mail is 15mb misschien kun je maar 10mb ontvangen.
Neem lekker een gmailaccountje, hoef je nooit wat te legenAls is het maar om veel zooi op te slaan.


-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
zo weer even update
remleding lv is weer gemonteerd en de rvs remslangen zijn nu alleen nog voor gemonteerd. Verder de borbets er vandaag eronder geschroefd. en de gte op phase2 schokkers gezet met -60 veren. vind hem nu nog erg hoog staan aan de voorkant
]
verder nog wat onderdelen bij renault bestelt: koelslang, radiateur klemmetjes, en nieuwe kenteken verlichting.
verder het moterblok verder aangesloten en stuurhuis afgesteld.
het gaat er langzaam weer op een auto lijken
remleding lv is weer gemonteerd en de rvs remslangen zijn nu alleen nog voor gemonteerd. Verder de borbets er vandaag eronder geschroefd. en de gte op phase2 schokkers gezet met -60 veren. vind hem nu nog erg hoog staan aan de voorkant

verder nog wat onderdelen bij renault bestelt: koelslang, radiateur klemmetjes, en nieuwe kenteken verlichting.

verder het moterblok verder aangesloten en stuurhuis afgesteld.
het gaat er langzaam weer op een auto lijken

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Zo gisteren ook de remslangen achter gemonteerd remolie ververst en het systeem ontlucht.
verder de remklauwen achter nieuw laklaagje gegeven
en verder gegaan met alles aan sluiten onder de kap.
Hopelijk is morgen mn waterslang binnen dan kan ik hem onder de kap afbouwen.
en dan is het wachten op een pakketje uit limburg
(mooie accesoires voor de moterkap)(met dank aan Jean-Paul
)
verder zit ik nog te twijfelen om de achterklep strak te laten maken nu we toch bezig zijn
verder de remklauwen achter nieuw laklaagje gegeven
en verder gegaan met alles aan sluiten onder de kap.
Hopelijk is morgen mn waterslang binnen dan kan ik hem onder de kap afbouwen.
en dan is het wachten op een pakketje uit limburg



verder zit ik nog te twijfelen om de achterklep strak te laten maken nu we toch bezig zijn

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
dan vind ik het juist vet staan met ax spoiler eropAbel schreef:check het topic van roy. de laate pagina met strakke klep en zonder strakke klep
alleen ben zo bang dat het gaat scheuren enz.
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
misschien verkoop ie hem wel 

-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Misschien wel maar, vandaag de moter weer lopend gemaakt,sieger everts schreef:misschien verkoop ie hem wel
en moet weer wat geld in blok stoppen


en daar had ik niet opgerekend.
Ga nu eerst het nodige doen en die achterklep komt ooit nogeens.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
zo distributie/waterpomp+ multiem riem en looprol van multieriem vervangen maar de piep is er nog steeds
kom ik er achter dat er een slag in mn krukaspoelie zit
Maar nu heb ik een vraagje omdat ik steeds commentaar kreeg dat ik geen doorgelaste booskijkers had die ik zelf ook mooier vind dan plakkers,
Wil ik de booskijkers nu aan de kap gelast hebben.
Maar hoe hebben de andere gtt rijders dit gedaan? en komt de kap dan niet tegen de koplampen aan?
en heeft iemand foto`s ervan hoe ze dit gemaakt hebben en afegwerkt aan binnenkant van kap ?

kom ik er achter dat er een slag in mn krukaspoelie zit

Maar nu heb ik een vraagje omdat ik steeds commentaar kreeg dat ik geen doorgelaste booskijkers had die ik zelf ook mooier vind dan plakkers,
Wil ik de booskijkers nu aan de kap gelast hebben.
Maar hoe hebben de andere gtt rijders dit gedaan? en komt de kap dan niet tegen de koplampen aan?
en heeft iemand foto`s ervan hoe ze dit gemaakt hebben en afegwerkt aan binnenkant van kap ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
of de koplampen iets naar achteren
en idd er worden driekhoekjes ingelast en goed afgekit aan de achterkant en dan maar hopen dat het mooi blijft
en idd er worden driekhoekjes ingelast en goed afgekit aan de achterkant en dan maar hopen dat het mooi blijft
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
Dat is toch maar de vraag met die kap aangezien er meer aan verandert wordGabri van der Veen schreef:of de koplampen iets naar achteren![]()
en idd er worden driekhoekjes ingelast en goed afgekit aan de achterkant en dan maar hopen dat het mooi blijft

Maar wil het zo goed en netjes mogelijk maken daarom dat ik even vraag hoe de anderen die het hebben gedaan hebben.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
zal wel eens een fototje maken aan de binnenkant van mn kap, is ongeveer hetzelfde idee als bij een 5je volgens mij
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
het las werk werk aan de kap is klaar het afwerken spuitklaar maken kan gaan beginnen 

-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Als je booskijekrs in je kap hebt worden de meeste strak geplamuurd, dit gaat alleen na verloop van tijd vaak scheruen, daarom hebben ze ze bij mij helemaal vol laten lopen met lood, dit zou niet zo makkelijk scheuren. En moet zeggen tot op heden zitten ze er nog perfect op zonder ook maar enig teken van scheruen of beschadigingen.
Kap je iets naar voren brengen met twee ringen tussen het scharnier.
Kap je iets naar voren brengen met twee ringen tussen het scharnier.
-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
komt doordat ze met gewoon plamuur werken, en je mooet ijzerplamuur pakken en dan pas gewoon plamuur en dan scheurt als goed is ook nietAd schreef:Als je booskijekrs in je kap hebt worden de meeste strak geplamuurd, dit gaat alleen na verloop van tijd vaak scheruen, daarom hebben ze ze bij mij helemaal vol laten lopen met lood, dit zou niet zo makkelijk scheuren. En moet zeggen tot op heden zitten ze er nog perfect op zonder ook maar enig teken van scheruen of beschadigingen.
Kap je iets naar voren brengen met twee ringen tussen het scharnier.

Die ringen zijn als meezit niet nodig de booskijkers hebben dezelfde bolling als de kap gekregen waardoor ze de koplamen niet zouden mogen raken. maar heb de kap nog niet gepast. dus weet nog niet zeker en anders als nog ringen.