R5 GTT k-tec

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Dutchpowertrading
rev it like a rental
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

ok bedankt zal eens bij die adressen kijken,

kwam er net achter dat de linkse remslang ook gesneuvelt is met het ongelukje.
dus wil meteen alles vervangen met die rvs omvlochten slangen.
Laatst gewijzigd door Danny van Duren op za 15 mar 2008 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

mb carperformance (Is notabene een van onze sponsors!)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

jacques schreef:mb carperformance (Is notabene een van onze sponsors!)
heeft alleen 2 delig set

en ik wil 4 delig set hebben , maar daar heb ik weer vraag over als ik op de site van biesheuvel kijk staan er 2 sets op een tot 87 en een vanaf 87 dus phase 1 + 2 zou verschillend zijn ? wat is het verschil?
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

hopelijk zijn de slangen en uitlaat isolatie vrijdag binnen zodat ik volgende week het hartje weer in de gt kan leggen zodat ie weer rolt :) na bijna 2 maanden :) voor de openingsmeeting zal ie niet klaar zijn maar ergens midden april zou ie wel klaar moeten zijn met een nieuwe look 8)

iemand ervaring met booskijkers aan lassen? en komt de kap dan niet tegen de koplampen?, ja ik ga het eindelijk doen als het meezit eindelijk weg met die plakdinggen :D
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

vandaag biesheuvel aan telefoon gehad slangen zijn vrijdag binnen :).
vandaag weer gewerkt alleen nog moterruimte reinigen en blokje kan er weer erin :) wat als beetje meezit donderdag gebeuren gaat. :) en dan vrijdag de nieuwe remslangen + nieuwe remleiding lv monteren want die was geknikt.

verder zaterdag een 16v kap ophalen :D
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

zo blokje ligt er weer in :) alleen nu de koelslangen weet niet meer hoe ik het aangesloten had,
dus weet iemand hoe het koelsysteem aangesloten zit van een 1.7T in een R5 of volvo 480T dus welke slang van naar?
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Zie mail.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël Notermans schreef:Zie mail.
mail?
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Elektrische post... :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Roy schreef:Elektrische post... :wink:
inderdaad was te haastig |:

heb mail ontvangen bedankt riel (Y)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ik heb een aantal PDF's over de 480 turbo op de gmail, zijn wel paar MB groot maar voor iemand die afvraagt wat was dat en heb ik er wat aan: just ask me :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël Notermans schreef:Ik heb een aantal PDF's over de 480 turbo op de gmail, zijn wel paar MB groot maar voor iemand die afvraagt wat was dat en heb ik er wat aan: just ask me :)
ik heb er iig wat aan :)

staat ook stukje in over injectie koeler (net als bij gtt carb fan) heb die niet gezien toen bij min 480 turbo :~
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Heb nog meer, check mail.
Storingszoekhandboek.
Dan heb je álle motorinformatie.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël Notermans schreef:Heb nog meer, check mail.
Storingszoekhandboek.
Dan heb je álle motorinformatie.
mail is denk ik langzaam , want heb nog niks
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

Renault5GTEpower@hotmail.com




Final-Recipient: rfc822;Renault5GTEpower@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.


tijd voor een gmailaccountje joh ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël Notermans schreef:This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

Renault5GTEpower@hotmail.com




Final-Recipient: rfc822;Renault5GTEpower@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.


tijd voor een gmailaccountje joh ;)
hmmz mailbox is 100mb lijkt me groot zat. heb net beetje geleegd dus als je nogeens wilt sturen graag :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

de mail is 15mb misschien kun je maar 10mb ontvangen.
Neem lekker een gmailaccountje, hoef je nooit wat te legen (Y) Als is het maar om veel zooi op te slaan.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Riël Notermans schreef:de mail is 15mb misschien kun je maar 10mb ontvangen.
Neem lekker een gmailaccountje, hoef je nooit wat te legen (Y) Als is het maar om veel zooi op te slaan.
renault5gtepower@gmail.com :) als je het daarheen wilt sturen graag :)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

zo weer even update

remleding lv is weer gemonteerd en de rvs remslangen zijn nu alleen nog voor gemonteerd. Verder de borbets er vandaag eronder geschroefd. en de gte op phase2 schokkers gezet met -60 veren. vind hem nu nog erg hoog staan aan de voorkant :~ ]
verder nog wat onderdelen bij renault bestelt: koelslang, radiateur klemmetjes, en nieuwe kenteken verlichting. :)
verder het moterblok verder aangesloten en stuurhuis afgesteld.
het gaat er langzaam weer op een auto lijken :p
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Zo gisteren ook de remslangen achter gemonteerd remolie ververst en het systeem ontlucht.

verder de remklauwen achter nieuw laklaagje gegeven
en verder gegaan met alles aan sluiten onder de kap.
Hopelijk is morgen mn waterslang binnen dan kan ik hem onder de kap afbouwen.

en dan is het wachten op een pakketje uit limburg :D (mooie accesoires voor de moterkap)(met dank aan Jean-Paul :) (Y) )

verder zit ik nog te twijfelen om de achterklep strak te laten maken nu we toch bezig zijn :shame:
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

check het topic van roy. de laate pagina met strakke klep en zonder strakke klep
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Abel schreef:check het topic van roy. de laate pagina met strakke klep en zonder strakke klep
dan vind ik het juist vet staan met ax spoiler erop
alleen ben zo bang dat het gaat scheuren enz.
sieger everts
Berichten: 1742
Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
Locatie: Assen
Contacteer:

misschien verkoop ie hem wel (I)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

sieger everts schreef:misschien verkoop ie hem wel (I)
Misschien wel maar, vandaag de moter weer lopend gemaakt,
en moet weer wat geld in blok stoppen :( waterpomp piept als een idioot en bij distributie zit tikje in dus die gaat ook vervangen worden :(
en daar had ik niet opgerekend.
Ga nu eerst het nodige doen en die achterklep komt ooit nogeens.
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

zo distributie/waterpomp+ multiem riem en looprol van multieriem vervangen maar de piep is er nog steeds :(
kom ik er achter dat er een slag in mn krukaspoelie zit :(

Maar nu heb ik een vraagje omdat ik steeds commentaar kreeg dat ik geen doorgelaste booskijkers had die ik zelf ook mooier vind dan plakkers,
Wil ik de booskijkers nu aan de kap gelast hebben.
Maar hoe hebben de andere gtt rijders dit gedaan? en komt de kap dan niet tegen de koplampen aan?
en heeft iemand foto`s ervan hoe ze dit gemaakt hebben en afegwerkt aan binnenkant van kap ?
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Voor hoever ik weet las je alleen die driehoekjes erin en misschien de kap iets naar voren brengen :)
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

of de koplampen iets naar achteren :wink:

en idd er worden driekhoekjes ingelast en goed afgekit aan de achterkant en dan maar hopen dat het mooi blijft :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Gabri van der Veen schreef:of de koplampen iets naar achteren :wink:

en idd er worden driekhoekjes ingelast en goed afgekit aan de achterkant en dan maar hopen dat het mooi blijft :wink:
Dat is toch maar de vraag met die kap aangezien er meer aan verandert word :D
Maar wil het zo goed en netjes mogelijk maken daarom dat ik even vraag hoe de anderen die het hebben gedaan hebben.
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

zal wel eens een fototje maken aan de binnenkant van mn kap, is ongeveer hetzelfde idee als bij een 5je volgens mij
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

het las werk werk aan de kap is klaar het afwerken spuitklaar maken kan gaan beginnen :)
Ad van Haperen
Berichten: 5838
Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Als je booskijekrs in je kap hebt worden de meeste strak geplamuurd, dit gaat alleen na verloop van tijd vaak scheruen, daarom hebben ze ze bij mij helemaal vol laten lopen met lood, dit zou niet zo makkelijk scheuren. En moet zeggen tot op heden zitten ze er nog perfect op zonder ook maar enig teken van scheruen of beschadigingen.

Kap je iets naar voren brengen met twee ringen tussen het scharnier.
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Vullen met lood is idd de beste oplossing (Y)
Danny van Duren
Berichten: 2775
Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
Car: GTT
Locatie: grave

Ad schreef:Als je booskijekrs in je kap hebt worden de meeste strak geplamuurd, dit gaat alleen na verloop van tijd vaak scheruen, daarom hebben ze ze bij mij helemaal vol laten lopen met lood, dit zou niet zo makkelijk scheuren. En moet zeggen tot op heden zitten ze er nog perfect op zonder ook maar enig teken van scheruen of beschadigingen.

Kap je iets naar voren brengen met twee ringen tussen het scharnier.
komt doordat ze met gewoon plamuur werken, en je mooet ijzerplamuur pakken en dan pas gewoon plamuur en dan scheurt als goed is ook niet :)
Die ringen zijn als meezit niet nodig de booskijkers hebben dezelfde bolling als de kap gekregen waardoor ze de koplamen niet zouden mogen raken. maar heb de kap nog niet gepast. dus weet nog niet zeker en anders als nog ringen.
Plaats reactie