Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Een ouwe Porsche 944 kopen en meedoen en er een paar de baan afrossen 

VLK Groep
zo heb ik wel eens ruzie gehad met zo een kerel, ging ook over een parkeer plek, meneer vond dat ik maar moest vertrekken omdat hij daar ook net wilde parkeren en ik em net voor was. dus ik zeg jammer dan zet je die porsche maar ergens anders neer. die vent bleef maar zeuren, toen heb ik hem maar gevraagt of ie de volgende keer geen jurk aan kon doen want hij stond te zeuren als een oud wijf
. toen is ie maar gelijk weg gereden

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

zullen we met zijn allen die touring kopen voor 5000 euri
en dan gaan we volgend jaar meedoen
en dan kijken wie de meeste porsjes van de baan kan rossen in drie rondjes

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Renault Clio III RS
En daarna zie je ze bij de aldi boodschappen doenRobert-Jan schreef:Hier heb je ook zo'n wijk waar allemaal van die rijke mensen wonen rijden allemaal in dikke auto's maar als ze moeten betalen voo een parkeerplek bij het winkelcentum hoor je ze zeiken, koop gewoon een kaartje en er is niks aan de hand

-
Ja idd gierige krenten, als je dood ben heb je toch niks meer aan die centenantoine schreef:En daarna zie je ze bij de aldi boodschappen doenRobert-Jan schreef:Hier heb je ook zo'n wijk waar allemaal van die rijke mensen wonen rijden allemaal in dikke auto's maar als ze moeten betalen voo een parkeerplek bij het winkelcentum hoor je ze zeiken, koop gewoon een kaartje en er is niks aan de hand
VLK Groep
-
Nog 3 pagina's en we zijn het FNO voorbij 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

met 944 Turbo kan je ook nog wel redelijke ronde tijden rijden op zandvoort denk ik wor, en een beetej 944 koop je voor niet al te veelRobert-Jan schreef:Een ouwe Porsche 944 kopen en meedoen en er een paar de baan afrossen
hier deze staat nog in bodegraven ook, meer ontopic van niet
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/po ... 3D%3D&df=1

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/po ... 3D%3D&df=1
-
Die Paz denkt ook aan alles, die wagen zal Chris wel weten te staan
VLK Groep
zo een ding gaat best serieus van zen plaats heb daar ook al een paar keer in mogen rijden, lekker groot turbo gat, veel vermogen en achterwiel aangedreven dus geen auto voor mietjes

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mmmm naar mijn mening zijn 85% van de porscherijders mietjespaz-maniac schreef:zo een ding gaat best serieus van zen plaats heb daar ook al een paar keer in mogen rijden, lekker groot turbo gat, veel vermogen en achterwiel aangedreven dus geen auto voor mietjes![]()

-
Tijd om daar verandering in te brengenLuco/Alpine-racer schreef:
mmmm naar mijn mening zijn 85% van de porscherijders mietjes

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou kijk maar eens wie er meestal achter het stuur van een porsje zit en zeg het dan nog eens florusFlorus schreef:Jij kent ook iedereen hé Luco

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Op al die vogelschijt na was t een mooi wagentje ja

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Florus schreef:Een Pors is toch het mooiste waar je als vogel op kunt schijten

Luco/Alpine-racer schreef:nou kijk maar eens wie er meestal achter het stuur van een porsje zit en zeg het dan nog eens florusFlorus schreef:Jij kent ook iedereen hé Luco![]()
is idd wel waar dat een overgroot deel van de porsche's / platte kevers bereden word door 50+ ers.
wil je wel gas geven met je porsche moet je hier mah es kijken,deze mannen hebben ook wel verstand van turbo techniek
http://www.gemballa.com
-
- Contacteer:
Als ik een vogel was zou ik me toch ook best goed voelen als ik zo'n kwak op een getjoende snolf zou mikken hoor 

-
Of Ruf is ook een bekende Porsche tunerpaz-maniac schreef:Luco/Alpine-racer schreef:nou kijk maar eens wie er meestal achter het stuur van een porsje zit en zeg het dan nog eens florusFlorus schreef:Jij kent ook iedereen hé Luco![]()
is idd wel waar dat een overgroot deel van de porsche's / platte kevers bereden word door 50+ ers.
wil je wel gas geven met je porsche moet je hier mah es kijken,deze mannen hebben ook wel verstand van turbo techniek
http://www.gemballa.com
VLK Groep
Kijk naar de bestuurders van alle dure sportwagens... Daar rijden gewoon bijna altijd oudere mannen in die het gemaakt hebben in het leven.
Ik kan ze het niet kwalijk nemen dat ze dan alsnog zo'n wagen kopen. Zou ik ook doen...
Enneh, Luco... Ben je jaloers dat jij niet die 50+'er bent die zo'n ding kan betalen?

Enneh, Luco... Ben je jaloers dat jij niet die 50+'er bent die zo'n ding kan betalen?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee ik heb bewust voor een alpine gekozen en niet voor een porsjeMerijn schreef:Kijk naar de bestuurders van alle dure sportwagens... Daar rijden gewoon bijna altijd oudere mannen in die het gemaakt hebben in het leven.Ik kan ze het niet kwalijk nemen dat ze dan alsnog zo'n wagen kopen. Zou ik ook doen...
Enneh, Luco... Ben je jaloers dat jij niet die 50+'er bent die zo'n ding kan betalen?![]()
voor dat geld had ik ook een porsje kunnen kopen
alleen bekoren mij die auto's niet
dus jaloezie zeer zeker niet
zijn meestal patsers die er in rijden

en ik ben nog lang niet 50+, dan hoop ik namelijk een lambo of ferrari te rijden

Klopt wel, ja... Maar ja, je koopt zo'n wagen niet alleen om erin te rijden. Ook voor je image.
En vaak zijn het van die mannetjes die iets te compenseren hebben, dat bij mensen onder de 50 nog wel werkt. 
Persoonlijk zou ik eerder gaan voor de Lotus Exige.

Ik heb geen pers.. jij wel toch?Florus schreef:Dan pers je d'r toch ff een nieuwe inRoy schreef:Dat kutding heeft weer eens een wiellager opgevretenIvo8hoven schreef:
Lijkt me gezellig....., allen verwacht ik er eigenlijk ook een Clio RSIDus voorlopig staat ie weer ff stil.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de meeste mensen prikken wel door dat image heenMerijn schreef:Klopt wel, ja... Maar ja, je koopt zo'n wagen niet alleen om erin te rijden. Ook voor je image.En vaak zijn het van die mannetjes die iets te compenseren hebben, dat bij mensen onder de 50 nog wel werkt.

en diegene die het voor het image doen, hebben het juist vaak net niet gemaakt
-
- Contacteer:
Een mooie DB9..zilver of zwart