Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mijn moeder heeft twee of drie van die parisiennes gehad
zowel de 1 als de 2
zowel de 1 als de 2
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
wat een schatjeIvo8hoven schreef:Is dit niet die 5 die te koop stond bij Munsterhuis pas geleden....?
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/ol ... Ws%3D&df=1

Immer wieder die verdammte Holländer
Klopt ja, een groene 5 1.1 (nog met zij uitlaat....Chris schreef:Ivo, jouw paps had toch ook zo'n ding, na 1 jaar roest enzo?

Komt ie em halen, hebben ze geschuurd, en eroverheel gerold.....

Echt gebeurd...., en 1 jaar gereden, hoezo slecht
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kooi erin, leuk voor racecursuspaz-maniac schreef:ik vin 5000 op zich ook wel een mooie prijs voor zo een ding, je krijgt er wel een erg snele auto voor terug, en kwaliteit is meestal ook wel inorde bij bmw

Ivo8hoven schreef:Klopt ja, een groene 5 1.1 (nog met zij uitlaat....Chris schreef:Ivo, jouw paps had toch ook zo'n ding, na 1 jaar roest enzo?), gekocht in '76 na een jaar roest blaasjes op liggende delen..., in de garantie terug, jahoor meneer netjes opgelost...
Komt ie em halen, hebben ze geschuurd, en eroverheel gerold.....![]()

Welke dealer was dat destijd? Sille Specials?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
kan je beter zo een blok in een gewone E30 hangen ipv een stationcar, of neem jij je vrouw, 3 kinderen en hond ook mee tijdens race cursusLuco/Alpine-racer schreef:kooi erin, leuk voor racecursuspaz-maniac schreef:ik vin 5000 op zich ook wel een mooie prijs voor zo een ding, je krijgt er wel een erg snele auto voor terug, en kwaliteit is meestal ook wel inorde bij bmw
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wel lachen met een touring
er rijdt er een rond op zandvoort enzo, kan je meerijden
er rijdt er een rond op zandvoort enzo, kan je meerijden

Chris schreef:Ivo8hoven schreef:Klopt ja, een groene 5 1.1 (nog met zij uitlaat....Chris schreef:Ivo, jouw paps had toch ook zo'n ding, na 1 jaar roest enzo?), gekocht in '76 na een jaar roest blaasjes op liggende delen..., in de garantie terug, jahoor meneer netjes opgelost...
Komt ie em halen, hebben ze geschuurd, en eroverheel gerold.....![]()
Welke dealer was dat destijd? Sille Specials?

-
Ben ff naar Zandvoort geweest was en of andere porsche club op het circuit aan het gallenChris schreef:
Waar hangen RJ en Luco uit dan? Lekker gezellig!

VLK Groep
-
8 januari is ook de nieuwjaarsmeeting van de RTCChris schreef:Zondag 8 januari is de nieuwjaarsreceptie van Club Renault Sportives.. In het centrum van Nederland De Baron, Woerden..
VLK Groep
Echt waar?Robert-Jan schreef:8 januari is ook de nieuwjaarsmeeting van de RTCChris schreef:Zondag 8 januari is de nieuwjaarsreceptie van Club Renault Sportives.. In het centrum van Nederland De Baron, Woerden..
Ook die van CC.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Kijk maar in het meeting topicChris schreef:Echt waar?Robert-Jan schreef:8 januari is ook de nieuwjaarsmeeting van de RTCChris schreef:Zondag 8 januari is de nieuwjaarsreceptie van Club Renault Sportives.. In het centrum van Nederland De Baron, Woerden..
Ook die van CC.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ook eens aan meegedaan is elk jaar 2e kerstdagRobert-Jan schreef:Ben ff naar Zandvoort geweest was en of andere porsche club op het circuit aan het gallenChris schreef:
stelletje mongolen zijn erbij

-
Was wel ff lache aantal GT3 RS'en aanwezig een aantal cabrio rijders die het nodig vonden om het dak naar beneden te doen.Luco/Alpine-racer schreef:ook eens aan meegedaan is elk jaar 2e kerstdagRobert-Jan schreef:Ben ff naar Zandvoort geweest was en of andere porsche club op het circuit aan het gallenChris schreef:
Een nat Zandvoort met een achterwielaandrijver is erg gaaf als je op de juiste plek gaat staan
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja alleen zo jammer dat die gasten nergens naar kijkenRobert-Jan schreef:Was wel ff lache aantal GT3 RS'en aanwezig een aantal cabrio rijders die het nodig vonden om het dak naar beneden te doen.Luco/Alpine-racer schreef:ook eens aan meegedaan is elk jaar 2e kerstdagRobert-Jan schreef:Ben ff naar Zandvoort geweest was en of andere porsche club op het circuit aan het gallenChris schreef:
Een nat Zandvoort met een achterwielaandrijver is erg gaaf als je op de juiste plek gaat staan

-
Idd er heerst een beetje een sfeer van we hebben toch geld zat.
Das alleen maar leuker om naar te kijken als je opa met zijn GT3 RS met rolkooi de baan op ziet gaan en vol het gas erop met een blik van wat kan me gebeuren
Das alleen maar leuker om naar te kijken als je opa met zijn GT3 RS met rolkooi de baan op ziet gaan en vol het gas erop met een blik van wat kan me gebeuren

VLK Groep
die porsche rijders zijn idd over het algemeen een beetje softies, hier zit ik niet ver van knokke (belgie) daar rijden echt enorm veel van die snelle hokken rond en de meeste zijn nog nooit boven de 3500 rpm geweest
.

-
Nou de gasten die vandaag bezig waren hielden goed het gas erop was er zelfs en meet een gele GT3 RS op groene platen 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb een keer meegedaan tweede kerstdag, werd met de alpine in de eerste ronde al drie keer afgesnedenRobert-Jan schreef:Idd er heerst een beetje een sfeer van we hebben toch geld zat.

ben toen maar gestopt, ik moet er namelijk hard voor werken
Als ik het parkeer of toegangsbeheer deed met van die evenementen waar veel porsches kwamen, had ik altijd wel ruzie met 1 van die gasten.
Die vonden wel dat ze gratis mochten parkeren, gewoon het paddock opkonden zonder kaart. Terwijl juist zij die paar euro's makkelijk konden missen
Die vonden wel dat ze gratis mochten parkeren, gewoon het paddock opkonden zonder kaart. Terwijl juist zij die paar euro's makkelijk konden missen

zijn ook meestal van die mensen die denken dat ze gelijk een stuk meer zijn dan een ander omdat ze net wat meer centjes hebben
, dat soort volk werkt echt enorm op mijn zenuwen

-
Hier heb je ook zo'n wijk waar allemaal van die rijke mensen wonen rijden allemaal in dikke auto's maar als ze moeten betalen voo een parkeerplek bij het winkelcentum hoor je ze zeiken, koop gewoon een kaartje en er is niks aan de hand 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zulk soort gasten moet je eigenlijk gewoon van de baan rossen met een hok van 200 europaz-maniac schreef:zijn ook meestal van die mensen die denken dat ze gelijk een stuk meer zijn dan een ander omdat ze net wat meer centjes hebben![]()
, dat soort volk werkt echt enorm op mijn zenuwen