Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
mensen, ik heb geen vervangend vervoer meer nodig, mn mooie tomos met winnie the pooh stickers is afgekeurd door mn vriendin, hijs niet hip genoeg volgens haar, dus ik kom gewoon op mn saaie tomos naar het trans toe
tot morgen
André ter Velde schreef:Tja, ik wil wel, maar ik moet natuurlijk weer via één of andere donkere parkeerplaats in een eng donker bos terug. Tja, dan haken ze snel af........
Maak me gek....
Ja hoor ............. heb ik dat.......... eeuuuhhh ..............
André ter Velde schreef:Tja, ik wil wel, maar ik moet natuurlijk weer via één of andere donkere parkeerplaats in een eng donker bos terug. Tja, dan haken ze snel af........
Maak me gek....
Ja hoor ............. heb ik dat.......... eeuuuhhh ..............
Oké oké, ik beloof dat ik je niet zal bespringen
Pfffiieeuuwwwwww, moest er ook nog eens bijkomen.
Maar eeuh, begrijp ik dat jej gezellie mee komt naar Leiden?
Bitchje schreef:Zou wel willen, maar de toet gaat de garage in
Motortje klinkt niet zoals het hoort
Volgende keer ga ik zeker mee!
Nou, en dat is een reden om niet heen te gaan? Ik heb nog plek in de auto over en even via Vlaardingen rijden mag geen probleem zijn hoor! Als je meewil, bel me dan even op mijn mobiel, je het mijn nummer!
Of heb je last van spierpijn van de sportdag van vandaag? Ik heb je al gemist op je werk!
nou mn brommertje is kapot dus wil iemand nog zo lief zijn mij als nog op te halen ik moet 22.00 uur weer thuis zijn omdat ik nog moet werken en anders ga ik wel lopen
R5 gtt girl schreef:nou mn brommertje is kapot dus wil iemand nog zo lief zijn mij als nog op te halen ik moet 22.00 uur weer thuis zijn omdat ik nog moet werken en anders ga ik wel lopen
Hoogstwaarschijnlijk ga ik dus je zou eventueel met mij mee kunnen rijden. PM je de routebeschrijving vanaf A4 afslag Leiden?
R5 gtt girl schreef:nou mn brommertje is kapot dus wil iemand nog zo lief zijn mij als nog op te halen ik moet 22.00 uur weer thuis zijn omdat ik nog moet werken en anders ga ik wel lopen
Hoogstwaarschijnlijk ga ik dus je zou eventueel met mij mee kunnen rijden. PM je de routebeschrijving vanaf A4 afslag Leiden?
Lex schreef:
Ben je trouwens aan het werk of niet?
Jo. Jij was ook aan het werk?
Nope, heb nu vakantie. Maar waarom ik het vraag is het volgende. Dennis heeft zijn Beemer plat gereden, en is dus opzoek naar een vervanger. Dus als je toevallig wat langs ziet schuiven. Het liefts een E36 325i Coupe maar mag ook een Sedan zijn.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Nou, de weersvoruitzichten waren goed, maar volgens de buienradar gaat het dus zo regenen in Leiden. Tja, en daar heeft deze jongen weinig zin in. Oftwel: veelpelzier allemaal zonder mij. Maard at zal best lukken denk ik. Oh ja, voor de eventuele meerijdster, sorry! Misschien wil Chris je halen, die is ook zo gek als een deur......
ik had vervangend vervoer alleen van die tomos is de tankdop er net vanaf gejat
ik zag maar 1 R5 gtt (een witte) wie was dit, was een gozer met een meissie