Matijs schreef:Euhm RO, "wienig gewicht."? staat zo slordig, een typfout in je signature
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Mijn moeder durft bij voorbaat al niet in de auto. Niet dat ik zo erg rijd (auto is niet getuned) maar ze is bang omdat ik geen stuur- en rembekrachtiging hebMJ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder durft niet meer in mijn auto

Aan je zijkant te zien heeft je ma ook wel gelijk dat ze niet bij je in de auto staptDoubleYou schreef:Mijn moeder durft bij voorbaat al niet in de auto. Niet dat ik zo erg rijd (auto is niet getuned) maar ze is bang omdat ik geen stuur- en rembekrachtiging hebMJ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder durft niet meer in mijn autoExpressjes he?


-
- Berichten: 493
- Lid geworden op: vr 12 jul 2002 20:20
- Locatie: Malta
- Contacteer:
Mijn ouders hebben niet gek veel keus, omdat het alternatief zelf rijden op Malta is en dat doe je niemand graag aan. Mijn moeder heeft zich wel eens "Peter toch" laten ontvallen bij een kleine stuurcorrectie van me.MJ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder durft niet meer in mijn auto

Wat ik van de week had, was dat ik mijn drie maanden oude baby bij oma ophaalde en in mijn gebruikelijke stijl naar huis reed. Thuisgekomen had de kleine een geheel wezenloze blik in de ogen, hoewel ik niet durf te zeggen dat mijn rijgedrag daar debet aan was.

- Peter
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Jasper clio 16v schreef:het lijkt wel drents, nu is me drents niet zo goedRO 16v schreef:Matijs schreef:Euhm RO, "wienig gewicht."? staat zo slordig, een typfout in je signature
maar je spreekt het wel zo uit


paar uurtjes geleden om 1 uur een beetje lopen flirten met een lotus omega 
muhaaa de uitslag weten jullie vast wel
edit:
rozenburg: effe geraced met een
golf 1 (2x) = gewonnennn (2x)
hyundai coupe nieuwe = gewonnen
clio 16v = gewonnen
opel kaddet gsi = grrrrrrr, ik wilde een herkansing, schakelen naar z'n 2 wilde niet lukken
edit2: dit bericht heeft op geen enkele manier betrekking op mijn lidmaatschap bij de RTC.. er is geen enkel verband tussen races,waaraan mee wordt gedaan door een RTC-lid, en de RTC zelf, RTC is tegen het organiseren van illegale races

muhaaa de uitslag weten jullie vast wel

edit:
rozenburg: effe geraced met een
golf 1 (2x) = gewonnennn (2x)

hyundai coupe nieuwe = gewonnen

clio 16v = gewonnen

opel kaddet gsi = grrrrrrr, ik wilde een herkansing, schakelen naar z'n 2 wilde niet lukken

edit2: dit bericht heeft op geen enkele manier betrekking op mijn lidmaatschap bij de RTC.. er is geen enkel verband tussen races,waaraan mee wordt gedaan door een RTC-lid, en de RTC zelf, RTC is tegen het organiseren van illegale races

eergisteren ff met een golf vr6 lopen sporten en dat ging best hard......vooral toen ik een compressor hoorde onder zijn motorkap!
maar helaas,hij kon er niet tegenop
maar helaas,hij kon er niet tegenop

Moest gisteravond ff me vriendin halen van het station. Komt er van achteren een Astra GSi aan. Die mocht me inhalen
en toen heb ik hem laten zien hoe je gas geeft
Op de terug weg kwam ik een Escort Rs tegen. Met optrekken bij het stoplicht was het redelijk gelijk opgaand, maar uiteindelijk had ik toch de laatste adem. Bij de 100 km/u gestopt, maar hij kon het niet hebben en ging lekker alleen door.
Ooooh, wat houd ik toch van me 5je



Op de terug weg kwam ik een Escort Rs tegen. Met optrekken bij het stoplicht was het redelijk gelijk opgaand, maar uiteindelijk had ik toch de laatste adem. Bij de 100 km/u gestopt, maar hij kon het niet hebben en ging lekker alleen door.
Ooooh, wat houd ik toch van me 5je

Steven (Fiets) schreef:Gisteren:
Grijze 608 '89 vs. Grijze 608 '89
Ging aardig gelijk op

Immer wieder die verdammte Holländer
Vandaag een lekker stukje gereden rond Utrecht totdat ik een Mercedes CLK 55 AMG tegenkwam
ik vol gas in m'n 4e versnelling maar nog kwam hij me voobij alsof ik stilstond 
Op de terugweg naar hilversum over de A27 kwam ik een civic v-tec tegen met een erg wijs geluidje (motor pijp) dus eerst een beetje spelen en daarna gelijk opgegaan tot de 200..
Binnenkort toch maar ff m'n turbodruk naar min 1 bar zetten


Op de terugweg naar hilversum over de A27 kwam ik een civic v-tec tegen met een erg wijs geluidje (motor pijp) dus eerst een beetje spelen en daarna gelijk opgegaan tot de 200..
Binnenkort toch maar ff m'n turbodruk naar min 1 bar zetten

NiX©
Heb nog ni echt race situaties gehad, maar wel met de auto's van mijn vrienden, je wil natuurlijk weten wie de snelste is. 
tigra 1.4: vond ik eigenlijk sneu voor hem
golf cabrio 2 liter 8 klepper: in begin gelijk op, maar omdat clio hogere toeren draait, liep ik uit. Maar pas bij 160 begon er echt verschil te komen. En dat in het kralingse bos.

tigra 1.4: vond ik eigenlijk sneu voor hem

golf cabrio 2 liter 8 klepper: in begin gelijk op, maar omdat clio hogere toeren draait, liep ik uit. Maar pas bij 160 begon er echt verschil te komen. En dat in het kralingse bos.

Clio 16V=Alive again!
Jelmer schreef:Vandaag een lekker stukje gereden rond Utrecht totdat ik een Mercedes CLK 55 AMG tegenkwamik vol gas in m'n 4e versnelling maar nog kwam hij me voobij alsof ik stilstond
![]()

rev it like a rental
Vrijdagavond op de terugweg uit Leiden even gesportr met een 19 16V (Lex).......
En nog ven eenstoplichtsprintje met de CRX van een maatje (net een nieuw blokkie erin), maar moest toch echt duidelijk achter de GT invoegen
En op de heenweg werden we nog uitgedaagd door een wat met 306 XSI, ........dusss :-*


En nog ven eenstoplichtsprintje met de CRX van een maatje (net een nieuw blokkie erin), maar moest toch echt duidelijk achter de GT invoegen

En op de heenweg werden we nog uitgedaagd door een wat met 306 XSI, ........dusss :-*
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: zo 29 apr 2001 0:00
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
En die jongen met zijn 306 xsi is er ZEKER van dat een maat van hem met zijn peugeot 106 GTI(standaard)Ivo8hoven schreef:Vrijdagavond op de terugweg uit Leiden even gesportr met een 19 16V (Lex).......![]()
![]()
En nog ven eenstoplichtsprintje met de CRX van een maatje (net een nieuw blokkie erin), maar moest toch echt duidelijk achter de GT invoegen![]()
En op de heenweg werden we nog uitgedaagd door een wat met 306 XSI, ........dusss :-*
ons echt helemaal zoek rijdt!!!!


En dat denk die jongen zelf ook omdat zijn broertje met zijn ford fiasco XR2i Ivo met lekke turbo een beetje bij hield.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
En dat denk die jongen zelf ook omdat zijn broertje met zijn ford fiasco XR2i Ivo met lekke turbo een beetje bij hield.
[/quote]
inmiddels is de turbo niet meer lek en houd ie ook niet meer in
, dus kom maar met die peugies .
ik zal rustig schakkelen


inmiddels is de turbo niet meer lek en houd ie ook niet meer in

ik zal rustig schakkelen

die 306xsi is 2x niks,de voorganger de 309 gti 16V,das andere paar mouwen,met zo iets verslind je een GTT als een boterhamTjabel schreef:En die jongen met zijn 306 xsi is er ZEKER van dat een maat van hem met zijn peugeot 106 GTI(standaard)Ivo8hoven schreef:Vrijdagavond op de terugweg uit Leiden even gesportr met een 19 16V (Lex).......![]()
![]()
En nog ven eenstoplichtsprintje met de CRX van een maatje (net een nieuw blokkie erin), maar moest toch echt duidelijk achter de GT invoegen![]()
En op de heenweg werden we nog uitgedaagd door een wat met 306 XSI, ........dusss :-*
ons echt helemaal zoek rijdt!!!!![]()
![]()
En dat denk die jongen zelf ook omdat zijn broertje met zijn ford fiasco XR2i Ivo met lekke turbo een beetje bij hield.
nee maar ze zijn snel hoor die oude peugkes,had echt geen probleem met veel GTTkes hoorChris schreef:Tuurlijk..gille schreef:die 306xsi is 2x niks,de voorganger de 309 gti 16V,das andere paar mouwen,met zo iets verslind je een GTT als een boterham
Gister vanaf de westerweg in heerhugowaard richting Mc Donalds Alkmaar,,Ik zag een r19 16v rijden zonder achterspoiler,dus ik reed hem voorbij ,,en jahoor hij voegde meteen achtermij,om eff lekker te gassen..No way het scheelde niet veel maar ik bleef toch wel een paar auto lengtes voor, Daarna eff duimpje omhoog gedaan,, en ben ik weer doorgereden,daarna eff naar de renault dealer in alkmaar gereden ,kom ik op het industrie terein een wel heel gaaf speeltje tegen lancia delta evo"MARTINI uitvoering" echt een wijs dingetje maar dat ding ging zo hard niet normaal ,meer
...Thuis eff over die auto info opgezoch ,,schijnen maar heel weinig van deze lancia,s rond te rijden ,,en van 0-100 hebben ze ook maar ongeveer 5 sec voor nodig ,dus was niet zo heel gek dat ik hem niet bij kon houden 


nou jongens, ik heb geen sport renault verhaal maarre misschien toch leuk om te melden.
maatje van me zn vader had de nieuwe vectra 3.2L V6 meegenomen, en ik heb het genoegen gehad erin te rijden
, en ik moet zeggen calibra 2.0 16v turbo is er weinig bij.
dusse mocht je er 1 tegenkomen, be prepared!!
WAT een geweld!!!!!!!
ben een tevreden mens
mzzl,
markus
maatje van me zn vader had de nieuwe vectra 3.2L V6 meegenomen, en ik heb het genoegen gehad erin te rijden

dusse mocht je er 1 tegenkomen, be prepared!!
WAT een geweld!!!!!!!
ben een tevreden mens

mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
of die turbo was gaar(4x4verdeelbak?) of hij was niet wakker..markus16v schreef:maatje van me zn vader had de nieuwe vectra 3.2L V6 meegenomen, en ik heb het genoegen gehad erin te rijden, en ik moet zeggen calibra 2.0 16v turbo is er weinig bij.
want volgens de "cijfertjes" is de turbo iets sneller dan een gts

nee, sorry je begrijpt t verkeerd, ik bedoel niet op basis van sporten met.. ik bedoel op basis van ervaring met het rijden in de auto, dus de combinatie van waanzinnige acceleratie en comfort.. hierdoor was het gewoon een genot om in de GTS te rijden in vergelijking met de Calibra 4x4(inderdaad)Turbo..rreevvss schreef:of die turbo was gaar(4x4verdeelbak?) of hij was niet wakker..markus16v schreef:maatje van me zn vader had de nieuwe vectra 3.2L V6 meegenomen, en ik heb het genoegen gehad erin te rijden, en ik moet zeggen calibra 2.0 16v turbo is er weinig bij.
want volgens de "cijfertjes" is de turbo iets sneller dan een gts
maa goed, ik was gewoon ff geil van het rijden in die bak, en moes t ff kwijt aan mede autoliefhebbers, want ik ben natuurlijk renault-fan, maar diep respect voor dit soort auto's. toch mensen?
mzzl,
markus
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Gister reed er een willie voor me
. Hij had erge haast dus ik er even achteraan. Ineens 2 auto's voor ons dus hij ervoorbij. Ik ook erachteraan en toen hij naar rechts ging kon ik hem nog makkelijk voorbij.
Trok een gat van dik 10 auto's
1,6 bar Heerst



Trok een gat van dik 10 auto's

1,6 bar Heerst



5 GT Turbo '88 GT5
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Lancia maakt in 1991 de martini 5 voor het vijfde wereldkampioenschap van de delta. Er werden er 400 gemaakt. Een jaar later maakten ze bij het winnen van het 6e kampioenschap de martini 6, hiervan werden er iets minder gemaakt, 310. De techniek van deze wagens verschilt in niks van de gewone evo's, alleen uiterlijk was anders. De wagens gingen in 5.6 naar de 100, geloof ik. De eerdere 16v's deden er één tiende van een seconde meer over.ZERO-X schreef:Gister vanaf de westerweg in heerhugowaard richting Mc Donalds Alkmaar,,Ik zag een r19 16v rijden zonder achterspoiler,dus ik reed hem voorbij ,,en jahoor hij voegde meteen achtermij,om eff lekker te gassen..No way het scheelde niet veel maar ik bleef toch wel een paar auto lengtes voor, Daarna eff duimpje omhoog gedaan,, en ben ik weer doorgereden,daarna eff naar de renault dealer in alkmaar gereden ,kom ik op het industrie terein een wel heel gaaf speeltje tegen lancia delta evo"MARTINI uitvoering" echt een wijs dingetje maar dat ding ging zo hard niet normaal ,meer...Thuis eff over die auto info opgezoch ,,schijnen maar heel weinig van deze lancia,s rond te rijden ,,en van 0-100 hebben ze ook maar ongeveer 5 sec voor nodig ,dus was niet zo heel gek dat ik hem niet bij kon houden
Er zijn later trouwens heel veel witte delta's als martini uitgevoerd (bestickerd), staat niet verkeerd, al zeg ik het zelf, maar mijn sneeuwwitje blijft lekker maagdelijk wit... (tot de kerst, dan gaat ze naar de spuiter

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Gijs hoe zit het met een Delta S4, want toen ik laatst onder de kap keek zag ik volgens mij een turbo en een compressor zitten, klopt dat???clio_rally schreef:Lancia maakt in 1991 de martini 5 voor het vijfde wereldkampioenschap van de delta. Er werden er 400 gemaakt. Een jaar later maakten ze bij het winnen van het 6e kampioenschap de martini 6, hiervan werden er iets minder gemaakt, 310. De techniek van deze wagens verschilt in niks van de gewone evo's, alleen uiterlijk was anders. De wagens gingen in 5.6 naar de 100, geloof ik. De eerdere 16v's deden er één tiende van een seconde meer over.ZERO-X schreef:Gister vanaf de westerweg in heerhugowaard richting Mc Donalds Alkmaar,,Ik zag een r19 16v rijden zonder achterspoiler,dus ik reed hem voorbij ,,en jahoor hij voegde meteen achtermij,om eff lekker te gassen..No way het scheelde niet veel maar ik bleef toch wel een paar auto lengtes voor, Daarna eff duimpje omhoog gedaan,, en ben ik weer doorgereden,daarna eff naar de renault dealer in alkmaar gereden ,kom ik op het industrie terein een wel heel gaaf speeltje tegen lancia delta evo"MARTINI uitvoering" echt een wijs dingetje maar dat ding ging zo hard niet normaal ,meer...Thuis eff over die auto info opgezoch ,,schijnen maar heel weinig van deze lancia,s rond te rijden ,,en van 0-100 hebben ze ook maar ongeveer 5 sec voor nodig ,dus was niet zo heel gek dat ik hem niet bij kon houden
Er zijn later trouwens heel veel witte delta's als martini uitgevoerd (bestickerd), staat niet verkeerd, al zeg ik het zelf, maar mijn sneeuwwitje blijft lekker maagdelijk wit... (tot de kerst, dan gaat ze naar de spuiter)
Gijs
daar heb ik ook eentje van op foto gezien met turbo en compressor,datding moet aardig vliegenRO 16v schreef:Gijs hoe zit het met een Delta S4, want toen ik laatst onder de kap keek zag ik volgens mij een turbo en een compressor zitten, klopt dat???clio_rally schreef:Lancia maakt in 1991 de martini 5 voor het vijfde wereldkampioenschap van de delta. Er werden er 400 gemaakt. Een jaar later maakten ze bij het winnen van het 6e kampioenschap de martini 6, hiervan werden er iets minder gemaakt, 310. De techniek van deze wagens verschilt in niks van de gewone evo's, alleen uiterlijk was anders. De wagens gingen in 5.6 naar de 100, geloof ik. De eerdere 16v's deden er één tiende van een seconde meer over.ZERO-X schreef:Gister vanaf de westerweg in heerhugowaard richting Mc Donalds Alkmaar,,Ik zag een r19 16v rijden zonder achterspoiler,dus ik reed hem voorbij ,,en jahoor hij voegde meteen achtermij,om eff lekker te gassen..No way het scheelde niet veel maar ik bleef toch wel een paar auto lengtes voor, Daarna eff duimpje omhoog gedaan,, en ben ik weer doorgereden,daarna eff naar de renault dealer in alkmaar gereden ,kom ik op het industrie terein een wel heel gaaf speeltje tegen lancia delta evo"MARTINI uitvoering" echt een wijs dingetje maar dat ding ging zo hard niet normaal ,meer...Thuis eff over die auto info opgezoch ,,schijnen maar heel weinig van deze lancia,s rond te rijden ,,en van 0-100 hebben ze ook maar ongeveer 5 sec voor nodig ,dus was niet zo heel gek dat ik hem niet bij kon houden
Er zijn later trouwens heel veel witte delta's als martini uitgevoerd (bestickerd), staat niet verkeerd, al zeg ik het zelf, maar mijn sneeuwwitje blijft lekker maagdelijk wit... (tot de kerst, dan gaat ze naar de spuiter)
Gijs
Vliegen doet het zeker, is een echte groep-B rally auto.gille schreef:daar heb ik ook eentje van op foto gezien met turbo en compressor,datding moet aardig vliegenRO 16v schreef:Gijs hoe zit het met een Delta S4, want toen ik laatst onder de kap keek zag ik volgens mij een turbo en een compressor zitten, klopt dat???clio_rally schreef:Lancia maakt in 1991 de martini 5 voor het vijfde wereldkampioenschap van de delta. Er werden er 400 gemaakt. Een jaar later maakten ze bij het winnen van het 6e kampioenschap de martini 6, hiervan werden er iets minder gemaakt, 310. De techniek van deze wagens verschilt in niks van de gewone evo's, alleen uiterlijk was anders. De wagens gingen in 5.6 naar de 100, geloof ik. De eerdere 16v's deden er één tiende van een seconde meer over.ZERO-X schreef:Gister vanaf de westerweg in heerhugowaard richting Mc Donalds Alkmaar,,Ik zag een r19 16v rijden zonder achterspoiler,dus ik reed hem voorbij ,,en jahoor hij voegde meteen achtermij,om eff lekker te gassen..No way het scheelde niet veel maar ik bleef toch wel een paar auto lengtes voor, Daarna eff duimpje omhoog gedaan,, en ben ik weer doorgereden,daarna eff naar de renault dealer in alkmaar gereden ,kom ik op het industrie terein een wel heel gaaf speeltje tegen lancia delta evo"MARTINI uitvoering" echt een wijs dingetje maar dat ding ging zo hard niet normaal ,meer...Thuis eff over die auto info opgezoch ,,schijnen maar heel weinig van deze lancia,s rond te rijden ,,en van 0-100 hebben ze ook maar ongeveer 5 sec voor nodig ,dus was niet zo heel gek dat ik hem niet bij kon houden
Er zijn later trouwens heel veel witte delta's als martini uitgevoerd (bestickerd), staat niet verkeerd, al zeg ik het zelf, maar mijn sneeuwwitje blijft lekker maagdelijk wit... (tot de kerst, dan gaat ze naar de spuiter)
Gijs

-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Klopt, de S4 heeft een turbo en een compressor. Verder is het niet meer dan een rolkooi met wat lichtgewicht carrosserie delen eraan gepopnageld...
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Wagen heeft helaas nooit zijn echt top bereikt, had zijn tijd niet mee. Na het tragische seizoen 1986 van werd de groep B afgeschaft en verdween hij uit beeld. Toch blijft het cool, een turbo- and supercharged motortje...
Jammer dat het wagen het leven heeft gekost van de, in mijn ogen, meeste getalenteerd coureur die ik ooit gezien heb. Henri Toivonen was de echte shit. Tijdens zijn noodlottige rally, de Tour de Corse, constant de snelste tijden neerzetten in deze absolute monsterlijke groep B wagen, met een dikke koorts en lekkere griep. Hij was letterlijk een wandelend lijk achter het stuur en deed het nog steeds op de auto-pilot, verbijsterend. Heeft hem wel wellicht zijn leven gekost, is nooit helemaal duidelijk geworden, zal altijd mijn rally held blijven...
Gijs
Jammer dat het wagen het leven heeft gekost van de, in mijn ogen, meeste getalenteerd coureur die ik ooit gezien heb. Henri Toivonen was de echte shit. Tijdens zijn noodlottige rally, de Tour de Corse, constant de snelste tijden neerzetten in deze absolute monsterlijke groep B wagen, met een dikke koorts en lekkere griep. Hij was letterlijk een wandelend lijk achter het stuur en deed het nog steeds op de auto-pilot, verbijsterend. Heeft hem wel wellicht zijn leven gekost, is nooit helemaal duidelijk geworden, zal altijd mijn rally held blijven...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."