gvd, hoor net dat de prijzen van de distributieset/ mulitriemset en waterpomp effe flink omhoog gegooid zijn. Ben met flinke korting nog 500 euro kwijt
Ze zijn echt van de pot gerukt. In 2005 betaalde ik daar nog geen 300 euro voor
Patrick.B schreef:gvd, hoor net dat de prijzen van de distributieset/ mulitriemset en waterpomp effe flink omhoog gegooid zijn. Ben met flinke korting nog 500 euro kwijt
Ze zijn echt van de pot gerukt. In 2005 betaalde ik daar nog geen 300 euro voor
Voor de RS? Ik kan kijken wat ik voor je kan doen via de Brezan
nu heb ik net een andere lap-top, en nu staat het toestenbord in een andere `mode` als ik op de - toets druk komt er een / en zo zijn er nog een aantal dingen die anders staan. Weet iemand hoe ik dat terug origeneel krijg?
Als jij op je fanatiekst en sportiefst optrekt met je 1.2 en de TDI naast je op zijn dooie gemakkie wegtuft, ga je inderdaad sneller ja.
Maar moet inderdaad zeggen, ook mijn twingo is (voor een twingo) lekker pittig en zeker niet lui. (en ja, ik heb RS'en en wat dan ook gereden) je moet dingen gewoon niet uit zijn verband trekken, maar rëeel bekijken.
Riël schreef:"In bochten wil de auto helaas graag rechtdoor, maar door scherper in te sturen en het gas er op te laten doet de Twingo wel degelijk wat jij wilt. "
Jaaaaaaa
Als wat jij wil een bijna omval-ervaring is klopt et toch?
vegitto-kun schreef:Ik vind het belachelijk, is een handrem niet bedoeld als noodrem?
dus als ge hem ni kunt gebruiken boven de 10km/h wtf is dan het nut
Bij een Renault is het mischien een noodrem maar ik weet niet anders dan dat het een "parkeerrem" is. ding hoeft ook niet te blokeren bovende 10km/h. schijfremmen achter doen dat sowieso niet zo makkelijk
ik weet niet goed waar ik hem moet plaatsen maar ik heb 2 plaatsen vrij voor een custom map op 6 maart aanstaande te Goes. Zoals gewoonlijk Fastchip die de maps verzorgt.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Nog geen topic voor 6 maart ?? Of is dat niet nodig ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"