ACT: Nürburgring
Ik ga zeker nog rijden, mede omdat de baan met niets te vergelijken is. Maar dat neemt niet weg dat het duur is om daar te rijden in vergelijking met andere circuit's 
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Voor mij is het meer een dagje/weekendje uit (en dat mag ook best een paar euro kosten) met evt 1 of 2 rondjes rijden dan dat ik daar heel de dag wil beren. Denk dat je bij een jaarkaart wel een ring-tool kunt gebruiken, doe je het dan met je dagelijkse auto dan is het wel een flink risico
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
jaarkaart is als je even gaat rekenen zeker geen verkeerde optie, maar dan neem je wel een gok dat je em niet in 2 rondes kort rijdt, motor opblaast of wat dan ook... dan zit je met zo'n kaart, maar geen auto
Het voordeel voor mij aan een jaarkaart is dat ik toch geregeld daar te vinden ben, het afgelopen jaar heb ik me iedere keer dat ik er geweest ben erg in zitten houden, ik had iedere keer veel meer ronden willen rijden dan ik gedaan heb. Uiteindelijk heb ik dit jaar als ik m'n laatste rondjes volgende week op kan maken nog 52 ronden gereden waardoor ik al aardig geld uitgegeven heb wat toch al richting de jaarkaart zat...
Nadeel is wel als je hem goed plat rijdt dat je met een kaart zit. Wat dan het beste is weet ik ook niet. Ik zou denk ik wat anders kopen om toch nog even wat rond te sturen maar dat kan ook niet iedereen zich veroorloven. Het risico op plat rijden is ook gelijk de reden dat ik met een relatief goedkope auto rijdt, dan is de financiele schade niet ondraaglijk

Nadeel is wel als je hem goed plat rijdt dat je met een kaart zit. Wat dan het beste is weet ik ook niet. Ik zou denk ik wat anders kopen om toch nog even wat rond te sturen maar dat kan ook niet iedereen zich veroorloven. Het risico op plat rijden is ook gelijk de reden dat ik met een relatief goedkope auto rijdt, dan is de financiele schade niet ondraaglijk

Ik weet het
Maar ik heb een prima body, kitlens, 55-200 zoomlens en een UV filter. Voorlopig ken ik het toestel nog veel te slecht en kan ik nog lang niet de resultaten krijgen als die jij maakt... Genoeg te doen dus! Of een training met tips van jou




-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Over Zandvoort gesproken, Zaterdag 13 December is er weer een vrijrijden dag... ga jij die kant nog op ? ik zit er aan te denken om de 16V nog een paar sessie's die baan over te knallen voordat de 2.0 er weer in gaatSteven schreef:Pfff gaan we weer de zuunige krentepieten uithangen op nix af?
Vergelijken met Zandvoort of Zolder kan je niet, dat zijn korte baantjes van 4-5 km en daarbij is dat na 2 rondjes wel bekend. De ring blijft veel avontuurlijker en daar moet je toch ook wel met een andere insteek rijden.
Dusja als je het te duur vind, doe je het toch lekker niet?

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Hou eens op man met dat wijze NBR.nl gelulTim_Coupe schreef: Droog= vlammen
Nat= dwars


-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Omdat dat schip van mij alleen maar rechtdoor wil op nat inderdaadTim_Coupe schreef:Dat heeft niks met nbr.nl te maken, dat heeft met mij te maken. Dat is wat ik mooi vind
En moet jij nodig zeggen trouwens. Jij wil de baan niet eens op als ie nat is... Pussy

en daar heb ik zelfs beelden van http://www.dumpert.nl/mediabase/310461/ ... gaat_.htmlRonald1916V schreef:Omdat dat schip van mij alleen maar rechtdoor wil op nat inderdaadTim_Coupe schreef:Dat heeft niks met nbr.nl te maken, dat heeft met mij te maken. Dat is wat ik mooi vind
En moet jij nodig zeggen trouwens. Jij wil de baan niet eens op als ie nat is... Pussy
Ik vrees dat je pech hebt Timmer...
Denk dat ik het maar definitief laat dit jaar, Januari is ws. ook nog enorm wit, eind Febr. op vakanzie dus dan Maart maar weer.
In de tussentijd maar ff wat onderhoud plegen
Denk dat ik het maar definitief laat dit jaar, Januari is ws. ook nog enorm wit, eind Febr. op vakanzie dus dan Maart maar weer.
In de tussentijd maar ff wat onderhoud plegen

Ik vermoed dat het daar ook op uit zal draaien, naja het is niet anders. Maar even afwachten wat het weer doet. De sneeuw hoeft maar 1 weekend weg van mij.
Januari, februari zal het denk ik wel niets worden dus Maart lijkt me een goeie
Al ben ik dit jaar in Februari wel voor de 1e keer wezen Ringen met m'n ex-Coupe. Verschrikkelijk rustig en een lekker winterzonnetje!
Januari, februari zal het denk ik wel niets worden dus Maart lijkt me een goeie

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
je moet aan het einde van het seizoen ook geen rondes over houden slimmert
. Begin van het seizoen is niet zo erg (en dan kun je ze ook nog wel verkopen indien nodig) maar november/december is het risco op slecht weer gewoon veel te groot.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Onthoud ook wel dat als je met zomerbanden heengaat en het weer slaat inene enorm om (Eiffelstyle), dat je nog best aardig klem kan komen te staan he.
Zag vanochtend bij mij voor de deur mensen ook moeilijk doen door volgas proberen weg te rijden in de enorme laag hagel van wel 2 cm
Zag vanochtend bij mij voor de deur mensen ook moeilijk doen door volgas proberen weg te rijden in de enorme laag hagel van wel 2 cm
Tom, dat was nou een conclusie die ik ook al getrokken had
Vorige keer was het de bedoeling dat ze op kwamen, toen was de Ring alleen pas wat later open en baansluiting gooiden roet in het eten.
I know, die gok durf ik nog wel te nemen. Op de wegen die je dan rijdt, snelwegen en de hoofdweg richting de Ring zal het wel sneeuwvrij gemaakt zijn.
Het blijft natuurlijk een grote gok maargoed, je moet alles eens meegemaakt hebben zeg ik maar

I know, die gok durf ik nog wel te nemen. Op de wegen die je dan rijdt, snelwegen en de hoofdweg richting de Ring zal het wel sneeuwvrij gemaakt zijn.
Het blijft natuurlijk een grote gok maargoed, je moet alles eens meegemaakt hebben zeg ik maar

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Wat steven zegt: het weer kan in eens echt flink omslaan (dat kan hier al, maar daar staat het erom bekend) en dan wordt je niet vrolijk als er in een uur tijd minstens 10cm sneeuw naar beneden komt. En dan zijn de wegen echt nog niet sneeuwvrij.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
:push
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Winterbandjes erop en knallenWouterW schreef:Volgens mij is de ring dicht![]()
[img]http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg[/img]



R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
28-02-2005, ik ging niet op de gok heen, maar uit verveling en voor de mooie plaatjes. 
[img]http://img393.imageshack.us/img393/2594/10017811sf5.jpg[/img]
[img]http://img150.imageshack.us/img150/6194/10017751ud0.jpg[/img]

[img]http://img393.imageshack.us/img393/2594/10017811sf5.jpg[/img]
[img]http://img150.imageshack.us/img150/6194/10017751ud0.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)