jij legt het blok los in elkaar met gejatte pasbussen dus het lijkt wel op te schieten maar ondertussen

plus al dat laswerk wat ik ooit af moet maken.... ;]

Nou, hij staat sinds gisteren weer op bokken en ben van plan om hem zsm spuitklaar te hebben.Ronald1916V schreef:Ik denk dat de Clio van JP de oldtimerklasse wel haalt in 2038 met al die lagen verf er op
Prima, je hebt mn nummerSteven schreef:We moeten van de week ff bellen
Geen paniek, je hebt PM.mark 5t schreef:hee joh geef es antwoord op mijn vraag!
dat geneuzel van steefie is onbelangrijk
Hoho, ik heb vanavond niet stilgezeten. ik heb je weer wat werk bespaard, vanmiddag ff nieuw gasflesje voor 't lasapparaat geregeld en omdat ik ff verder wil met het interieur heb ik dat gapende gat onder de stoel ff dicht gebakken.Martijn Kool schreef:mooi werk
poetser
in plaats dat je dat blok nu echt afmaakt en er DAN pas en je 19 pleurt, nee meneer moet het blok weer poetsen, met 5 boutjes in elkaar draaien, voor de sier tussen de voorbalken leggen en een iphone kakkwaliteit foto schieten
zonde van je tijd
Denk donderdagavond ff schilderen. Hoor wel of 't uit komtTim schreef:Ik hoor het wel![]()
We zijn niet allemaal van die part-timers Tim.Tim schreef:Ja dat je vrijdagmiddag aan het werk bent snap ik, als we allemaal gaan genieten van het goede leven komt het land er niet
Hmm, van het weekend hop ik van jubileum naar housewarming naar dagje uit![]()
Volgende week heb ik de hele week 's avonds geen plannen, anders maandag wat mij betreft een start maken? Kan de auto ondertussen even afkoelen van het laswerk en starten we dan, dagje extra maakt ook niet echt uit toch?
Lekker projectje mn!!Ronald1916V schreef:Vrijdagmiddag ben ik aan 't werken vrijdag avond wil iemand anders aandacht denk ik
zal donderdag ff de rest van de bodem lassen. Van 't weekend maar ff kijken. Zondag zit ik in Zandvoort, American Sunday
Aluminium pookknopje, bevalt me beter dan die aardappel die er normaal op zittutuur schreef:Ziet er goed uit!
Is dat een race-pook? Ziet er gestroomlijnd uit
Nee, vanavond wordt niet wat. Hele week al druk geweest om de Dodge klaar te maken voor Maandag dus vanavond ff naar Romunda toe.. Biertje doen we andere keer welTim schreef:Goed bezig ouwe!
Ben je vanavond nog bezig? Dan kom ik wel weer even aanwaaien, biertje daarna om het af te leren?![]()