Wie kent de volgende 5 gtt: Blue Sport kenteken YD-86-KY, super de super origineel en strak, is van een kennis die hem gekocht heeft, maar vroeg me af of 1 van jullie de vorige eigenaar is/ kent
waar in de buurt heeft ie em gekocht???, hier in de buurt heeft paar jaar terug een hele mooie/strakke gtt rond gereden waarvan het kenteken begon met YD dacht ik. maar die is volgens mij vorig jaar verkocht, kweet alleen niet waar ie naar toe is gegaan
wie heeft er voor mij een duidelijke foto waarop je kan de beugels kan zien die je turbo/uitlaatspruitsuk ondersteunen, deze zitten er niet op bij mijn gtt en nu wilde ik zelf een beugel maken zodat de turbo ondersteund word en niet aan het spruitstuk hangt
als ik een nieuwe slang van de waterpomp naar de radiateur haal he. Die grootte dikke slang dus. dan krijg ik die zonder ontluchtingsnippel. kun je dan je oude nippel zo over zetten. Want ik heb namelijk van die messing nippels. En zou die graag willen houden.
kunnen idd erg vast zitten, zet er een sleutel op en houd deze goed vast, en dan met een hamer een klap op de sleutel geven dan willen ze nog wel es los schieten
Als je nou de bumper eraf haalt, de ratel met een lang verlengstuk pakt zodat deze ver buiten de auto komt.
Dan ondersteun je dit verlengstuk vlak naast de ratel met bijv. een assteun. Zo kun je op de ratel gaan staan of verlengen met een stuk pijp.
Zo haal ik ook altijd de centrale wielmoeren los , werkt perfect.
inspuiten met kruipolie, demper wat optillen zodat je het rubber ontlast en dan het rubber eraf drukken met een grote schroeverdraaier, of eraf trekken met een waterpomptang, zo heb ik nog altijd uitlaat rubbers los gekregen
Maargoed volgens mij valt er weinig weerstand te meten, het is een tempschakelaar die alleen aan/uit kent.
Dus je zou em ff in pannetje water op het vuur moeten zetten en dan ff blijven meten tottie doorslaat.
Als je de schakeltemp ook nog wilt weten moet je er ff een thermometer bijkwakken.
Je kan trouwens sowieso snel bekijken of het die schakelaar is door gewoon die 2 stekkertjes door te verbinden.
gah mijn blok eerst inrijden met carb omzo naast de auto de injectie klaar te maken. kwou effe weerstand meten in koude en daarna in warme toestand om zo te kijken of ie schakelt