Ik ben alweer heel wat wijzer geworden, ik heb er alle vertrouwen in dat alles gaat werken, morgen weer een dag immerscatrinus schreef:welnee dat word de gtt bij jou. Die kabelboom valt wel mee. Ik zal je nog ff pm`en
Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
Mrtn = Maarten
weekend bedoel je??Tom schreef:maken we er nou gewoon een RTC kampeer weekje van of hoe zit dat ??
Als ik dan weer thuis kom, schop ik dat kleine hok vol om de volgende dag ongeveer dezelfde route weer terug te rijden voor de echte vakantie

Ik denk dat ik aandelen van Shell ga kopen

Mrtn = Maarten
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
die heb ik lekker nietMrtn schreef:Je visakaart denk ikchris-r19 schreef:Wie verzorgt het verblijf daaro?

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
De redene dat ik het vraag is dat ik samen werk met een frans bedrijf,dus ook franse medewerkers
1 van hun is druk bezig campings te zoeken voor andere colega's,dus ik dacht mischien dat wij nog een adresje nodig hebben,die fransen kennen soms betere campings dan wordt aangegeven.
Als dit nodig is dan hoor/zie ik dit graag verschijnen
1 van hun is druk bezig campings te zoeken voor andere colega's,dus ik dacht mischien dat wij nog een adresje nodig hebben,die fransen kennen soms betere campings dan wordt aangegeven.
Als dit nodig is dan hoor/zie ik dit graag verschijnen

Renault Megane Coupé 2.0 16v
daar wordt aan gewerkt dude, maar eigen inbreng is altijd welkom!! dus als je wat weet, post het, zeg het, mail het, doe ietschris-r19 schreef:Wie verzorgt het verblijf daaro?

Immer wieder die verdammte Holländer
ik zit even te snuffelen op wat sites, maar ongeveer 10 euro per dag gaat de camping kosten. als je dan je auto en je stroom erbij neemt, zeg 5 dagen, neem het ruim 100 euro.
benzine er heen: 975 km vanaf Utrecht, dus 2 dik volle tanken a 55 euro, zeg 125 euro benzine. je tol erbij, eten en drinken voor 5 dagen, meeting, terugreis.
als ik een beetje grof reken kom je uit op een leuke 500 euro. denk ik.... verschilt per persoon natuurlijk.
wat zijn jullie visies hierop?
benzine er heen: 975 km vanaf Utrecht, dus 2 dik volle tanken a 55 euro, zeg 125 euro benzine. je tol erbij, eten en drinken voor 5 dagen, meeting, terugreis.
als ik een beetje grof reken kom je uit op een leuke 500 euro. denk ik.... verschilt per persoon natuurlijk.
dat is leuk te doen.....ik zal me woordenboek alvast gaan zoeken om te oefenen. :-*
mama fume papa 

Je'mappele Jean-Paul of zoiets.. 

bonjour mes amis des renaults! nous sommes ici pour le GTi meeting. voulez vous couchez avec moi??? 

-
- Moderator
- Car: MB
-Ray- schreef:ik zit even te snuffelen op wat sites, maar ongeveer 10 euro per dag gaat de camping kosten. als je dan je auto en je stroom erbij neemt, zeg 5 dagen, neem het ruim 100 euro.
voor 5 dagen is dit een nette prijs volgens mij
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lijkt mij ook, 100 eurootjes per dag gemiddeld. ga je met elkaar meerijden is het natuurlijk nog eens goedkoper.
en je maakt het zo duur als je zelf wilt, mezelf kennende word het dus erg duur....
en je maakt het zo duur als je zelf wilt, mezelf kennende word het dus erg duur....

dit was dus even een indicatie hè.... kan goedkoper worden en duurder. ik heb het nu gebaseerd op de camping van mathijs 

Ik weet niet wat je van plan bent, maar 100 euro per dag (= 220 guldens meneertje-Ray- schreef:lijkt mij ook, 100 eurootjes per dag gemiddeld.
Als ik drie weken op een camping sta in Annecy of zo ben ik echt niet 3 x 7 = 21 x 100 = 2100 euro = 4.400 guldens kwijt!!!
neen aap en kop, dit is alles bij elkaar.... grof gerekend met heen en terugreis. le-zen 

Ja, dat begrijp ik wel, dick + head-Ray- schreef:neen aap en kop, dit is alles bij elkaar.... grof gerekend met heen en terugreis. le-zen

laat maar weer.... als ik 500 euro kwijt ben in 5 dagen, hoeveel ben ik dan kwijt (gemiddeld) op 1 dag?? 
*edit* 4000!!!!

*edit* 4000!!!!

Laatst gewijzigd door -Ray- op di 4 mar 2003 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: MB
2 tanken heen (115 euro ongeveer) en twee terug (ook ongeveer 115 euro). Dan nog de camping incl. electtra en zo (100 euro ongeveer). Dit is in totaal al 330 euro. Dan nog eens 5 dagen eten en drinken plus nog wat extra's. Dan kom je toch zeker wel aan 500 hoor !!!!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
dank je tom..... 

voor sommige mensen wel, maar ik heb het idee dat die alleen maar lopen te stieren 

*ahum*
*kuch*
*proest*
hier hebben wij het morgen avond over mannetje
mij een beetje intimideren!
kom op, back ontopic!
ga je mee naar frankrijk?
*kuch*
*proest*
hier hebben wij het morgen avond over mannetje

kom op, back ontopic!
ga je mee naar frankrijk?

vast wel, denk alleen dat ie hier overheen gelezen heeft??
dat is helaas de eerste afvaller.... 

-
- Über-Spammer
Hoe zit het met de camping?
Dit was toch misschien een idee?
Dit was toch misschien een idee?
tering maik lees eens 1 pagina terug?????????????????????????????????????
-
- Über-Spammer
deze bedoelde ik ray.-Ray- schreef:dit was dus even een indicatie hè.... kan goedkoper worden en duurder. ik heb het nu gebaseerd op de camping van mathijs
Maar je bent dus nog druk bezig.
ok ok .
easy on dude.
ik ben niet zo actief als jij meer op het forum.
maar bedankt