Maar weet je niet het antwoord op mij vraag?
heb ik ook, die 45 band_Martijn_ schreef:Hier dit vond ik daar ook.
The GT Turbo touches the front wheel arch at full steering with 195/50/15
Dus als ik 195-45-15 neem moet alles goed zijn. en dus ook me aanloop probleem weg zijn.
bedankt steven
Jaja dat weet ik.-Ray- schreef:per stuk hè
Rudo schreef:
"Stuuruitslag", is dat niet exceem aan de binnenzijden van je handen?![]()
Ja, doe dat beslist!!!!!!!Vosje schreef:Volgensmij is het ook wel handig dat je hem laat taxeren, anders krijg je echt nix als je hem aan barrels rijd! Laten we hopen van niet maar een ongeluk zit in een klein hoekje!
wie, ikke??Ploegah schreef:geen 2de handsbanden kopen man.
Of je bent een showbinkie die er nooit hard mee door de bocht gaat, maar volgens mij is dat niet corect
Jij bent ook een showbinkie ray, maak je geen zorgen-Ray- schreef:wie, ikke??Ploegah schreef:geen 2de handsbanden kopen man.
Of je bent een showbinkie die er nooit hard mee door de bocht gaat, maar volgens mij is dat niet corect
Toyo is natuurlijk wel leukMatijs schreef:http://www.autobandenmarkt.nl
Toyo PROXES T1-S
195/45 R15 78V mit Felgenschutzleiste
Uitsluitend bij autobandenmarkt.nl EUR 69,30
Deze prijs is per stuk. en inclusief BTW en verzending binnen Nederland. Dan moet je ze alleen nog ff ergens op je velgen laten leggen...
Edit: dit is dus nieuw he, geen tweedehands. Je banden zijn je enige contact met de weg, dus daar moet je niet op gaan bezuinigen.
Ik kan mij niet herinneren dat er hier daarover een poll is geweest.Matijs schreef:Prima banden waarschijnlijk, die goodyears, maar de meeste sportieve rijders hier (zijn er andere?) gaan toch over het algemeen blind voor de Toyo's.
Ja volgens die site die je mij gaf, die autobandenmarkt.nl. Kwam die goodyear er beter uit.Matijs schreef:Ja sorry hoor, maar wat boeit het nou hoe een band er uitziet?!?!?! Banden koop je om de krachten van de auto op de weg over te dragen en andersom, niet om in een vitrine te zetten. Prima banden waarschijnlijk, die goodyears, maar de meeste sportieve rijders hier (zijn er andere?) gaan toch over het algemeen blind voor de Toyo's.
Hey, it's up to you, maar ik zou even de prioriteiten overwegen, en die liggen mijns inziens niet bij het uiterlijk van een band. Dat profiel dat jullie zo mooi vinden is trouwens ook de rede dat dit soort banden nogal veel geluid maken (en dus hard slijten). Dit probleem hebben de Toyo's overigens ook, maar het gaat mij er even om dat er andere criteria zijn om een band te beoordelen dan "Oh, moooi, hebben"