ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Eergisteren nog zo een Sjon met zo een 325 of een 328 moeten laten zien hoe het echt moet. Ik rij lekker 90(je mocht er 80) en die pipo gaat mij heel langzaam in halen in een bocht. Dus ik afremmen, want er komt iemand aan zodat die sjon naar rechts kan met zijn pimp-bak.(normaal laat ik je niet voor, tenzij het best gevaarlijk is, en de kans erin zit dat je mijn auto ook raakt).
Dus daarne effe duwen van, hey... schiet eens op. Hij gaat inhalen (volgas) en ik blijf op zijn bumper hangen. Hij naar rechts en ik de schuif vollop open. chippie en de turbo regelde de rest. Heb het stuur met 2 handen vast moeten houden(banden zijn echt SHIT) maar je had dat gezicht moeten zien. Onbetaalbaar.
Wel lachen uiteraard. Misschien dat ik binnenkort eens mag proberen tegen een EVO VI. Denk dat ik dat wel flink ga verliezen.
280 PK die bak. 4wd erop en jaaaaaaa.(wordt dan wel besproken in een ander topic) maar standard Cyberspray.
Gisteren nog met de zoon van die gast gepraat en die rijdt ook wel eens in die evo. Had ik het met hem over die cyberspray. Zeg van, die lancia van jullie, die evo II heeft dat ook he. Ja zegt die. Maar die Lancer heeft dat ook. Naast de handrem zit zo een knopje zegt die. Dacht eerst dat het voor de ruitensproeier was, maar er gebeurde maar weinig. Bleek het dus cyberspray te zijn.
Nog effe over impreza gehad, en hij vondt die bakken langzaam. Ik vindt ze niet echt langzaam, ik ben sneller, maar langzaam niet echt. Dus ik ben benieuwd wat zo een evo dan paraat speelt.
ik hou jullie op de hoogte.
Dus daarne effe duwen van, hey... schiet eens op. Hij gaat inhalen (volgas) en ik blijf op zijn bumper hangen. Hij naar rechts en ik de schuif vollop open. chippie en de turbo regelde de rest. Heb het stuur met 2 handen vast moeten houden(banden zijn echt SHIT) maar je had dat gezicht moeten zien. Onbetaalbaar.
Wel lachen uiteraard. Misschien dat ik binnenkort eens mag proberen tegen een EVO VI. Denk dat ik dat wel flink ga verliezen.
280 PK die bak. 4wd erop en jaaaaaaa.(wordt dan wel besproken in een ander topic) maar standard Cyberspray.
Gisteren nog met de zoon van die gast gepraat en die rijdt ook wel eens in die evo. Had ik het met hem over die cyberspray. Zeg van, die lancia van jullie, die evo II heeft dat ook he. Ja zegt die. Maar die Lancer heeft dat ook. Naast de handrem zit zo een knopje zegt die. Dacht eerst dat het voor de ruitensproeier was, maar er gebeurde maar weinig. Bleek het dus cyberspray te zijn.
Nog effe over impreza gehad, en hij vondt die bakken langzaam. Ik vindt ze niet echt langzaam, ik ben sneller, maar langzaam niet echt. Dus ik ben benieuwd wat zo een evo dan paraat speelt.
ik hou jullie op de hoogte.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
menno had met zijn at toch nie veel moiete met die rode diesel las ikZERO-X schreef:Das pas
een golf met 3 rode letters zijn geloof ik 150 pk motoren en die gaan wel natuurlijk..
-
Terugkomend op die 5 deurs Nissan van Krijn.. ik denk dat dat een Nissan Primera STi geweest is.. met van die oranje lettertjes op de achterzijde.. die zien er wel redelijk sportief uit en schijnen ook niet gigantisch langzaam te zijn 

CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Gisteren kom ik bij een stoplicht aanrijden zie rechts een vrachtwagen staan, dus gan naar links waar nog niemand stond. Staan voor die vrachtwagen nog 3 auto's met vooraan een Mercedes CLK Cabrio (weet niet wat voor blok daar in zit, maar toch vast meer dan mijn 1.4e). Die gast zit me aan te kijken van wat denk jij wel links naast mij te gaan staan! Ik denk kan het altijd proberen natuurlijk, je weet nooit...stoplicht op groen ik geef flink gas hij ook! Ik hoor zijn motor janken boven mijn motor uit en...ik trek hem er op neuslengte uit! Toen moest hij afremmen wegens langzaam verkeer op de rechter-rijbaan, anders had ie het uiteindelijk wel gered, maar ik kon maar één ding denken...WAT EEN LOSER!!! Dei kan dus echt iet schakelen! 
5 minuten later ik sta weer voor het stoplicht, rechts dit keer komt er een kever naast me staan, lak zag er niet uit, maar BREED! Superdikke banden eronder en één of andere brede kit. Dikke pijp dr onder hangen. Ik zie die gast ff kijken. Stoplicht op groen...mooie achterlichten had die kever
en knallen die pijp, super!

5 minuten later ik sta weer voor het stoplicht, rechts dit keer komt er een kever naast me staan, lak zag er niet uit, maar BREED! Superdikke banden eronder en één of andere brede kit. Dikke pijp dr onder hangen. Ik zie die gast ff kijken. Stoplicht op groen...mooie achterlichten had die kever

Gangstarr-Full Clip?"R5, do you wanna mess with that?!
Turbo, one of tha best yet!"

Ik had laatst ook gereden tegen zo'n rotgolfje maar dan met een rode D en I, dus 130 pk.jacco 16v schreef:verloren.
met mijn 16v van een diesel.
je weet wel zo'n golf tdi met drie rode letters.
shit wat ging dat ding snel
Die reed ik dus echt compleet zoek, vooral in de bochten, ik had eerst de indruk dat dat kreng om zou vallen in de bochten!!

Ik was in ieder geval wel sneller.
Laatst op de A2 ook een beetje geraced tegen een Seat Toledo TDI, alleen rode I, maar die was toch net zo snel als ik, alleen die bochten he..........

-
- Contacteer:
Heb je hem wel gelijk lid gemaakt van de RTC?gille 21TURBO schreef:oja van de week R21T tegen clio willy die volgens die gast gebleuprint, is ff doortrekken maar de arme jongen dacht dat ie tegen een renault diesel bezig was kende geen 21T ,nu dus wel en hij heeft nog eens de voorkant kunnen zien alleen maar spijtig voor zijn vele geld in die clio mijn achterkant.21TURBO RULES
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Zero-X ->GTT vs. VR6?....gaat wel lastig worden denk ik...
JE moet wel echt goed je best doen.
Maar t is wel mogelijk volgens mij.
Helemaal als de druk iets word opgeschroefd.
Specs from CarBase:
Golf 2.8VR6:
174pk.
235Nm(!!)
1177Kg.
top: 224
0-100:7.8s.
Golf 2.9VR6 syncro:
190pk
245Nm
1249Kg.
top:224
0-100:7.5s......
Ik wens je heel veel succes!
VOORAL als t toevallig ook nog een Syncro is...
En gewoon doen man!
Ookal verlies je misschien een keertje.
Voor hetzelfde geld rijd je hem er wel uit!
(slechte auto/slechte bestuurder
)
Ik weet niet of je vaker in de gtt van je neef hebt gereden?
Je moet natuurlijk wel een beetje t uiterste uit dat bakkie gaan halen...
Nogmaals succes!
laat maar weten hoe t is gegaan.
En zo'n 150pk/320Nm sterke golf TDi??
Die moet je in een Clio16v/5gtt toch wel aan kunnen????
Volgens de cijfers gaat dat ding van 0-100 in RUIM 8 seconden!!!(
En volgens mij gaan de 16klapperclioos (en gtt's) in +-8 seconden naar diezelfde 100km/u!
Ookal zijn die golfies TDI 6-bakken(!!!),
de snelste(1.9TDI Highline/GTI) gaat (VOLGENS CARBASE!!) in 8.6 naar de 100.
En de 4motion zelfs in 8.8.
dus ik zie (statistisch gezien!!!) t probleem niet.
Maar goed....het is statistisch gezien natuurlijk...
JBL-> Primera sRi?? Nee....die bak was veel ouder dan de primera. Hij was volgens mij ook uit de jaren tachtig/begin90 misschien.
Hij was nog lekker "blokkig" en nog geen ronde vormen.
mazzl.
ps...Yr!-> yep!
JE moet wel echt goed je best doen.
Maar t is wel mogelijk volgens mij.
Helemaal als de druk iets word opgeschroefd.

Specs from CarBase:
Golf 2.8VR6:
174pk.
235Nm(!!)
1177Kg.
top: 224
0-100:7.8s.
Golf 2.9VR6 syncro:
190pk
245Nm
1249Kg.
top:224
0-100:7.5s......

Ik wens je heel veel succes!
VOORAL als t toevallig ook nog een Syncro is...

En gewoon doen man!
Ookal verlies je misschien een keertje.
Voor hetzelfde geld rijd je hem er wel uit!
(slechte auto/slechte bestuurder

Ik weet niet of je vaker in de gtt van je neef hebt gereden?
Je moet natuurlijk wel een beetje t uiterste uit dat bakkie gaan halen...
Nogmaals succes!
laat maar weten hoe t is gegaan.
En zo'n 150pk/320Nm sterke golf TDi??
Die moet je in een Clio16v/5gtt toch wel aan kunnen????
Volgens de cijfers gaat dat ding van 0-100 in RUIM 8 seconden!!!(
En volgens mij gaan de 16klapperclioos (en gtt's) in +-8 seconden naar diezelfde 100km/u!
Ookal zijn die golfies TDI 6-bakken(!!!),
de snelste(1.9TDI Highline/GTI) gaat (VOLGENS CARBASE!!) in 8.6 naar de 100.
En de 4motion zelfs in 8.8.
dus ik zie (statistisch gezien!!!) t probleem niet.
Maar goed....het is statistisch gezien natuurlijk...

JBL-> Primera sRi?? Nee....die bak was veel ouder dan de primera. Hij was volgens mij ook uit de jaren tachtig/begin90 misschien.
Hij was nog lekker "blokkig" en nog geen ronde vormen.
mazzl.
ps...Yr!-> yep!
het met gemak winnen van een golf tdi met drie rode letters.
dat wil ik je zien doen met een standaard 19 of clio 16v
je bent wel iets sneller weg in het begin maar zodra die tdi zijn turbo erbij krijgt in z'n 2 ben je helemaal nergens meer.
het lijkt wel of dat ding dan gelanceerd wordt.
je bent wel iets sneller weg in het begin maar zodra die tdi zijn turbo erbij krijgt in z'n 2 ben je helemaal nergens meer.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
lees en weenMenno schreef:Renault 4 tegen leaseboer in VW Passat TDI 130 pk. Tja, de naam zegt 't al, de D van Diesel, dus dat ging de vw Dik verliezen
[ This message was edited by: Menno on 2002-04-09 09:32 ]

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Maar waarom geeft CarBase dan een 0-100 tijd op van 8.6 - 8.8sec.?!?!?!!?(of heeft carbase het weer gruwelijk mis...)jacco 16v schreef:het met gemak winnen van een golf tdi met drie rode letters.
statistisch gezien zou dat dan moeten kunnen. toch?!
Maar ja...nogmaals...STATISTISCH GEZIEN!!

Ik heb nog nooit het genoegen (of ongenoegen bij verlies!

ANNYHOE...
ze zijn dus rete snel!

mazzl.
We hebben weer 1.
Mazda MX6 2.5 V6
Bij het stoplicht. Hij stond rechts ik uiteraard weer links. Ik zag aan zijn smoel dat die wilde racen. Dus ik me klaar gezet en het stoplicht springt op groen en hop op het gas. Ik was eerder weg. had al een neus lengte voorsprong. Maar hij bleef naast me in de 1. Dus door naar de 2 en ik trok hem er goed uit, maar vondt het zelf nogal traag gaan en hield de auto enorm goed onder controlle ondanks de kut fulda's. dus ik kijk naar de meter, en toen snapte ik het. 0,6 bar druk. Bleedvalve stond helamaal dicht. standard is 0,9 en normaal staat die op 1.1-1.2.
Vandaar dat die effe bij kon blijven.
Mazda MX6 2.5 V6
Bij het stoplicht. Hij stond rechts ik uiteraard weer links. Ik zag aan zijn smoel dat die wilde racen. Dus ik me klaar gezet en het stoplicht springt op groen en hop op het gas. Ik was eerder weg. had al een neus lengte voorsprong. Maar hij bleef naast me in de 1. Dus door naar de 2 en ik trok hem er goed uit, maar vondt het zelf nogal traag gaan en hield de auto enorm goed onder controlle ondanks de kut fulda's. dus ik kijk naar de meter, en toen snapte ik het. 0,6 bar druk. Bleedvalve stond helamaal dicht. standard is 0,9 en normaal staat die op 1.1-1.2.
Vandaar dat die effe bij kon blijven.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Verloren.....
van een clio V6. In z'n een bleef ik hem nog wel een beetje bij maar in ze twee was het snel over... boehoe...
Gewonnen !
een nieuwe mini, toen ik naar drie schakelde kon ik hem al bijna niet meer zien in me spiegel.
van een clio V6. In z'n een bleef ik hem nog wel een beetje bij maar in ze twee was het snel over... boehoe...
Gewonnen !
een nieuwe mini, toen ik naar drie schakelde kon ik hem al bijna niet meer zien in me spiegel.
Zaterdag nog een Crx Vtec (Dirk lees je mee
)
Zat al een hele tijd te duwen achter me maar hij kon er met geen mogelijkheid voorbij.
Toen de snelweg op
Ik denk van ff kijken wat je kan.
Met een mega brulherrie kon hij eindelijk voorbij.
Ik er weer achteraan en bij hem duwen. Opeens ging hij naar rechts zodat ik er voorbij kon.
Ff zwaaien en daaaag
Wel leuk zo'n klein stipje in je binnespiegel

Zat al een hele tijd te duwen achter me maar hij kon er met geen mogelijkheid voorbij.
Toen de snelweg op

Ik denk van ff kijken wat je kan.
Met een mega brulherrie kon hij eindelijk voorbij.
Ik er weer achteraan en bij hem duwen. Opeens ging hij naar rechts zodat ik er voorbij kon.
Ff zwaaien en daaaag
Wel leuk zo'n klein stipje in je binnespiegel

5 GT Turbo '88 GT5
-
Beterz!!!
was dat met de 5 of 21 Roy?
was dat met de 5 of 21 Roy?
tja en deze 21 heeft een lesje gekregen van en celica turbo type carlos saintz kon er echt nie met mee hoor had wel wat licht geregend maar toch (reed wel maar op1.0 bar wegens olielek)hij reed met een getunede want had future world intercoolers en andere chippie en turbodruk open zei mijn broerman is klant in carosserie van broer daarom inside info he
Zaterdagnacht reed er een irritante bmw achter mij. Hij bleef me overal volgen. Als ik harder ging dan ging hij ook harder. Reed ik zachter dan ging hij ook zachter rijden. Heb toen mijn gtt helemaal opengetrokken (standaard druk) en heb hem ff zoek gereden. Een Alfa twin spark is ook peanuts. Verder heb ik alleen last van bumper klevers. Zeer irritant is dat. Bij mijn rooie had ik er nooit last van. Volgens mij komt het alleen omdat er Renault 5 gt turbo achterop mijn witte gtt staat. Die rooie van mij stond alleen gt turbo voorop en niets achterop en had nooit last van bumper klevers. Vooral niet toen de turbo ook nog olie lekte 

There will be plenty of time to rest when your dead
Vandaag had ik een raar vrouwtje achter me. Ik reed redelijk rustig door de stad heen, rijdt er op een gegeven moment een vrouwtje achter me en zit te douwen. Ik denk; pleur toch op muts. Maar goed, het stoplicht stond op rood, dus moesten we stoppen, staat ze achter me. Haar vent zit trouwens naast haar en een klein kind springt lekker door de auto heen.
Het stoplicht springt op groen en rij lekker rustig weg, want een stoplicht verder staan flitskastjes.
Staat ook op rood, even later springt hij op groen, maar kwam er van de andere kant een politiewagen aanrijden. Ik reed dus redelijk normaal weg, is die politiewagen mij voorbij, knalt ze ineens naar rechts en wilt ze me rechts inhalen: echt niet dus.
Ik schakel terug van z'n 3 naar de 2 en geef flink wat gas, ondertussen zat ze al bijna naast me, maar 15 meter verder zat ik er alweer voor. Daarna liep ik alleen maar verder uit, die dacht zeker dat ze met d'r ALfa 147 2.0 Twin Spark sneller was als ik! HAHAHAHAHA, niet dus!!

Het stoplicht springt op groen en rij lekker rustig weg, want een stoplicht verder staan flitskastjes.
Staat ook op rood, even later springt hij op groen, maar kwam er van de andere kant een politiewagen aanrijden. Ik reed dus redelijk normaal weg, is die politiewagen mij voorbij, knalt ze ineens naar rechts en wilt ze me rechts inhalen: echt niet dus.
Ik schakel terug van z'n 3 naar de 2 en geef flink wat gas, ondertussen zat ze al bijna naast me, maar 15 meter verder zat ik er alweer voor. Daarna liep ik alleen maar verder uit, die dacht zeker dat ze met d'r ALfa 147 2.0 Twin Spark sneller was als ik! HAHAHAHAHA, niet dus!!

Gisteren ging ik een filmpie huren, en voor me reed een Volvo 740 Turbo Intercooler. Die ging inhalen ik en dus mee. Maar hij deed rustig en ik moest effe mijn maximum boost langer als 3 sec testen wegens niet constante boost. Dus hij gaat weer naar rechts en ik gas erop. Weg was ik. Even later rijden we de berg naar de autosnelweg omhoog, zie ik hem opeens aan komen gevliegen. Hij zat al bijna naast me toen ik op het gas ging. Dus ik achter hem aan. volop de 3 en de 4 doorgetrokken, de 5 in en snelheid maken, lekker meters terug pakken. Was zo weer bij hem. En hij had lol. Vondt het echt super. Maar dat ding was ook niet langzaam. Wist die dikke station toch een kleine 170-180 die berg op te fietsen.
oh ja. Heb vorige week nog een GTI een trauma bezorgd door hem echt compleet zoek te rijden.
mzzl
oh ja. Heb vorige week nog een GTI een trauma bezorgd door hem echt compleet zoek te rijden.
mzzl
Ik heb (al wel ff geleden) ook een keer een sprintje
tegen een Golf VR6 gedaan. Vanaf het stoplicht tot
zo'n 180. We bleven echt exact naast elkaar tot
de 160-170, daar liep hij wel een beetje uit
Maar gelukkig moesten we alweer remmen voor het rode licht. Gast keek wel een beetje beteuterd naar dat "gekkie 5je" wat naast hem bleef. Reed trouwens
op standaard druk, dus met 1,0 bar moet je hem wel kunnen hebben..
de 160-170, daar liep hij wel een beetje uit

Maar gelukkig moesten we alweer remmen voor het rode licht. Gast keek wel een beetje beteuterd naar dat "gekkie 5je" wat naast hem bleef. Reed trouwens
Life is too short to not enjoy 

-
- Contacteer:
Ik heb het vrijdag middag geprobeerd met een vrouw er in.Troj schreef:Ik heb (al wel ff geleden) ook een keer een sprintje
de 160-170, daar liep hij wel een beetje uit![]()
Was echt zo een leasebak sl**je. De auto was optisch een klein beetje aangepast. Heel subtiel....
Geen markeringen meer. Iets aangepaste achterbumper...
Maar bijna zeker motorisch ook nog eens, want;
Ik was niet eens aan het duwen/laten blijken dat we gingen/wilden racen.
Ik probeerde haar gewoon bij te houden...
Het was gewoon dat ze langs kwam en ik daarna haar probeerde bij te houden.
En dat terwijl ik eerder bij een V-tec weg reed tot 160 km/h. Dus zij had echt wel wat onder de kap zitten.....
Respect.... was dus een soort wolf in schaaps kleren.
En met een mooie vrouw er in... dus nog beter...
Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
Wat zijn sommige mensen toch stom om gas bij te gaan geven als je ze in wilt halen
Ik reed steeds achter een Golf (geen idee wat voor type) met sportuitlaat en sportvelgen. Beide de gang er aardig in. Op geven moment houdt ie een standaard snelheid aan, dus ik er om heen. Geeft die lullo gas bij! En dat terwijl er een tegenliggende auto aan kwam. Uiteraard heeft een GTT'tje daar geen problemen mee en kon het dus nog makkelijk, maar wat als ik beslist had om af te remmen en hij ook?? Sukkel... :-*

Ik reed steeds achter een Golf (geen idee wat voor type) met sportuitlaat en sportvelgen. Beide de gang er aardig in. Op geven moment houdt ie een standaard snelheid aan, dus ik er om heen. Geeft die lullo gas bij! En dat terwijl er een tegenliggende auto aan kwam. Uiteraard heeft een GTT'tje daar geen problemen mee en kon het dus nog makkelijk, maar wat als ik beslist had om af te remmen en hij ook?? Sukkel... :-*
Ik zou zeggen in noodgevallen hem gewoon de berm indrukken.Rene (Mr. TX) schreef:Wat zijn sommige mensen toch stom om gas bij te gaan geven als je ze in wilt halen![]()
Vandaag nog gesport tegen een motor (Stephan/*Clio_RSi* moet het gezien hebben) ik vol weg bij stoplicht.
Zit die vent me eerst raar aan te kijken, dus ik schakel nog een x over, hij steekt ze duim op en geeft volgas.
Sja dat houd je met een GT moeilijk bij, maja was wel geinig
Zit die vent me eerst raar aan te kijken, dus ik schakel nog een x over, hij steekt ze duim op en geeft volgas.
Sja dat houd je met een GT moeilijk bij, maja was wel geinig

-
- Contacteer:
Vandaag met de Peugeot Jumper van het werk tegen een VW Caddy van een collega... Verloren..
Maar... ik had véél meer materiaal bij.
Maakt dat iets goed? héhé...
De top van dat 'buske' is ongeveer 135km/h.. in vierde hé.. als ik naar vijfde schakel gaat ie terug trager... pfff..

Maar... ik had véél meer materiaal bij.
Maakt dat iets goed? héhé...
De top van dat 'buske' is ongeveer 135km/h.. in vierde hé.. als ik naar vijfde schakel gaat ie terug trager... pfff..
Vandaag op N50 bij de stoplichten bij Motel Nuland.
Een splinternieuwe Mercedes C270 CDI, dacht dat hij sneller was als ik.
In het begin had ik niet eens echt door dat hij wilde sporten, maar toen ik dat doorhad gaf ik plankgas! Ik zag hem alleen maar kleiner worden in m'n spiegel, met z'n rotbak van meer als een ton.
2 stoplichten verder komt 'ie naast me staan en kijkt me raar aan en durft me daarna niet meer aan te kijken!

Een splinternieuwe Mercedes C270 CDI, dacht dat hij sneller was als ik.
In het begin had ik niet eens echt door dat hij wilde sporten, maar toen ik dat doorhad gaf ik plankgas! Ik zag hem alleen maar kleiner worden in m'n spiegel, met z'n rotbak van meer als een ton.
2 stoplichten verder komt 'ie naast me staan en kijkt me raar aan en durft me daarna niet meer aan te kijken!

Gisteren een hele brute gozer (dacht hij zelf althans) in een Polo G40. Ik zat achter hem en dacht, kom laten we eens lachen. Hij vond het na een minuutje of 5 toch echt niet leuk meer dat hij geen centimeter op me uit liep en ik duidelijk liet merken er wel voorbij zou willen als er ruimte zou zijn 

Life is too short to not enjoy 

vanmiddag in ijmuiden city, ik met me VW transporter van de PTT tegen een vette 2-tone GTT phase 2. klein binkie erin, dumpvalve blabla.
die heb ik dus wel effe vet zoek gereden ja met me TDi'tje...
die heb ik dus wel effe vet zoek gereden ja met me TDi'tje...

Immer wieder die verdammte Holländer