Ik zit eigenlijk meer te denken om even samen met Tjabel volgas door de Velsertunnel te bleren....

(lang leve Devil...)
welcome to the club!!! wel leuk hoor om zo dicht bij die tunnel te wonenIvo8hoven schreef:Nou even een keer een andere meeting is wel zo leuk...,
Ik zit eigenlijk meer te denken om even samen met Tjabel volgas door de Velsertunnel te bleren....![]()
![]()
(lang leve Devil...)
Hahahaaaa gruwelijk en daar ga ik gemmideld wel zo'n 3x per week doorheen.Ivo8hoven schreef:Nou even een keer een andere meeting is wel zo leuk...,
Ik zit eigenlijk meer te denken om even samen met Tjabel volgas door de Velsertunnel te bleren....![]()
![]()
(lang leve Devil...)
Kijk dat zijn woordenIvo8hoven schreef:Tja,...jammer dat ik er dan 90 km voor moet rijden![]()
De enigste tunnel die ik ken is in woerden onder t spoor door (+- 3 mtr.)![]()
![]()
(vraag maar aan RobertdB)
Maar ja, t maakt nie uit hoot, komen zullen we zeker een keer
eff "oftopic" ruilen tegen mijn SEBRINGSteven (Fiets) schreef:Hahaha ik ben em soms wel eens zat, maar dat is ook vrij snel weer over....
Bovendien heb ik dan geen andere pijp, dus dat houd helemaal op.
Je mag wel een x meerijden... als we hier meeten bij Beverwijk is het helemaal genieten, dan nemen we de velsertunnel
dat zegt ie net zelfSteven (Fiets) schreef:Hahaha ik ben em soms wel eens zat, maar dat is ook vrij snel weer over....
Je mag wel een x meerijden... als we hier meeten bij Beverwijk is het helemaal genieten, dan nemen we de velsertunnel
Kijk nog meer mensen uit ALKMAAR/HEERHUGOWAARD schiet goed op zoSimonBalk schreef:Zo'n meeting lijkt me erg leuk. Ik woon in heerhugowaard (Regio Alkmaar)
Met bijbetaling van 300 euro jah, kan ik een nieuwe Devil kopenZERO-X schreef:eff "oftopic" ruilen tegen mijn SEBRINGSteven (Fiets) schreef:Hahaha ik ben em soms wel eens zat, maar dat is ook vrij snel weer over....
waar ga je die nieuw kopen dan?? bespaar je de moeite, zijn niet meer te krijgen....Steven (Fiets) schreef: Met bijbetaling van 300 euro jah, kan ik een nieuwe Devil kopen
..
De mac in almaar is niet te missen. Iemand kan anders tegen die tijd wel ff een route bescrijving maken zodat iedereen het kan vindenJeroen schreef:Als ik de 18e in Zandvoort ben dan blijf ik wat langer werken en kom dan 's avonds natuurlijk gezellig langs.
Moet er tegen die tijd wel ff precies vermeld worden waar het is want echt bekend ben ik in NH nog niet.
-Ray- schreef:hela hola, ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik naar alkmaar kom....
ik ben voor santpoort
ALKMAAR, ALKMAAR, ALKMAAR!!!twingoturbo schreef:-Ray- schreef:hela hola, ik kan me niet herinneren dat ik gezegd heb dat ik naar alkmaar kom....
ik ben voor santpoort
ALKMAAR, ALKMAAR, ALKMAAR!!!