Uiteraard, ik verwacht niks andersHaas schreef:Moeten we de onze dan ook van stal halen?

Neem je die witte Clio ook mee dan

Uiteraard, ik verwacht niks andersHaas schreef:Moeten we de onze dan ook van stal halen?
Prima, print jij ff een bordje met daarop Te Koop?Willem-Jan schreef:Neem je die witte Clio ook mee dan
???Leon Cozijn schreef:
Zo te zien komen er meer racers, die proberen we zeker bij elkaar te zettenMartijn Kool schreef:Ik heb 14april dus een wedstrijd. Als ie heel blijft kom ik, maar wil wel een leuk plekje, ga niet een heel weekend martelen met een aanhanger als hij ergens ver weg moet staan.
Dan was ik hem zelfs ook nog ff.
Natuurlijk, als je hem maar wel even wastMerijn schreef:Tellen beunracers ook?
Gabri!!Adinsx schreef:Denk maar niet dat ik het 21 Monaco lijk ga meenemen als 'beunracer'![]()
Die naam mag het hok sowieso niet hebben en daarnaast moet ie weg. Doen er niks meer mee. Iemand R21 onderdelen nodig?
Leon, waarom nu deze reactie? Of vind je het niet leuk om er een cup clio te hebben staan?Leon Cozijn schreef:
Leon Cozijn schreef:Tuurlijk wel, hardstikke leuk! ik heb een verkeerde smilie aangeklikt, te vroeg wakker waarschijnlijk
tutuur schreef:niks, ik heb alleen even wat leestekens aangebracht
Leer dan zelf eerst eens Nederlands typen.tutuur uit het twingo pick-up topic schreef:Waarom zeg je tegen onbekenden altijd 'welkom hier'?
Ze zit hier al langer dan jou
Als je dat maar laat want dat is heel vervelend om te lezen en ook nog eens vermoeiend omdat je dat leest of dat iemand op een toon iets staat voor te lezen en dat je jou jouw mijn zijn dijn hullie zullie gedoe is nog veel vervelender om te lezen maar wees niet bevreesd taal fetisjisten want een beter milieu begint bij je zelf dus zo nu eerst een bavariatutuur schreef:Zal ik eens een heel verhaal typen met: je, jij en jou door elkaar en een heel verhaal zonder leestekens. Kijken wat makkelijker te volgen is