twas niet echt een suc6 ik had mijn zoontje mee en die was erg koud.
ben na ik denk zon 20 minuten maar weer naar huis gereden.
tot de volgende keer dus maar weer mensen.
hopelijk ergens waar het warm is

ja als dit je eerste meeting was van de rtc dan kan ik mij dit voorstellen. Ik zou zeggen kom zeker naar nijkerk in het voorjaar dat schijnt een erg leuke meeting te wordenWeedys-RSI schreef:Was voor mij de 1ste keer maar vond er niet veel aan maar ja de volgende beter.
ps de snert was zeer lekker
trek het je niet te veel aan. Wat rijd dat slijt.Weedys-RSI schreef:kreeg alleen van een oude eigenaar te horen hij zag er vroeger beter uit, duu ik ook,
2 jaar geleden in nijkerk zo te zien.Chris schreef:Leuk ritje, gezellige middag, lekkere snert.![]()
@ Gerald,
http://img12.imageshack.us/img12/9571/img1548bqs.jpg
Dat doe je ook zelf Jeff.Jeff rsi schreef: En heb volgens mij ook niemand van de RTC club gesproken
Ik heb je ook nog even gezien, alleen niet gesproken.Wouter de Wit schreef:Was wel weer ff gezellig om bij te kletsen.
Benieuwd of JP inmiddels alweer thuis is
Ronald en ik kwamen bij de oprit nog die witte Espace tegen dit ook bij de Mac stond te roken
Ohja die Espace met de hangende klauw links achter, die rookte errrrug lekker jaWouter de Wit schreef:Was wel weer ff gezellig om bij te kletsen.
Benieuwd of JP inmiddels alweer thuis is
Ronald en ik kwamen bij de oprit nog die witte Espace tegen dit ook bij de Mac stond te roken
Nee, remtrommels achterRoald schreef:Ohja die Espace met de hangende klauw links achter, die rookte errrrug lekker jaWouter de Wit schreef:Ronald en ik kwamen bij de oprit nog die witte Espace tegen dit ook bij de Mac stond te roken![]()
De SH-RD-82 is van een kennis van me, die is vanmiddag ook nog wel ff snert wezen halenChris schreef:Leuk ritje, gezellige middag, lekkere snert.![]()
@ Gerald,
http://img12.imageshack.us/img12/9571/img1548bqs.jpg
Overigens kwam ik later in het centrum van Meppel thv de Hoofdstraat nog een nette, lage, zwarte Clio16V tegen, SH-RD-82. Op zoek naar de meeting?!
@ Roald, je 19 stond er keurig bij!![]()
@ Weedy, zoek even op youtube naar voorgaande meetings.
Ik geef toch ook niemand de schuld ofzoGerald schreef:Dat doe je ook zelf Jeff.Jeff rsi schreef: En heb volgens mij ook niemand van de RTC club gesproken![]()
Maar hoe dan ook, het wel wel verrekt koud, maar genoeg mensen gezien en gesproken.
Ik wou zeggen, heb je alleen maar zien langsrijden.. had nog onderdelen mee voor je..Jeff rsi schreef:Ik geef toch ook niemand de schuld ofzoGerald schreef:Dat doe je ook zelf Jeff.Jeff rsi schreef: En heb volgens mij ook niemand van de RTC club gesproken![]()
Maar hoe dan ook, het wel wel verrekt koud, maar genoeg mensen gezien en gesproken.
Je bent niet de enige die onderdelen voor iemand meenam, en vervolgens niemand ze komt halenRonald1916V schreef:Ik wou zeggen, heb je alleen maar zien langsrijden.. had nog onderdelen mee voor je..Jeff rsi schreef:Ik geef toch ook niemand de schuld ofzoGerald schreef:Dat doe je ook zelf Jeff.Jeff rsi schreef: En heb volgens mij ook niemand van de RTC club gesproken![]()