Tom schreef:we hebben gister 24 min gereden voor 30 euro. Das 1,25 per minuut. Stel je gaat met 5 man zo'n race doen dan rijd je dus 60min per persoon (kwali nog niet mee gerekend). Die 60 minuten zouden in Oldenzaal 75 euro kosten en in dit geval in Oss 99. Vind het nog best mee vallen. Denk er ook aan dat je op een grotere en uitdagendere baan rijd en volgens mij in snellere karts.
Sorry, een 1 uurs race (plus kwalificatie) rij je in oldenzaal voor 35 euro.....
Dan doen we de volgende keer gewoon een 1-uursrace. Die 5 euro had me niks uitgemaakt! Ik kan het me overigens amper voorstellen voor dat geld, maar schrijf mij maar in.
Merijn schreef:Dan doen we de volgende keer gewoon een 1-uursrace. Die 5 euro had me niks uitgemaakt! Ik kan het me overigens amper voorstellen voor dat geld, maar schrijf mij maar in.
Bedankt voor de mails, trouwens. Ik ga zo effe uploaden en hier posten.
Ik heb zin!
In een potje karten ook wel trouwens
Mee eens ,
Is al een volgepropt weekend maar die westrijden zijn meestal al voor het middaguur dus dat kan wel denk ik. David zal ook wel inschrijven......
Zit op me werk en heb hier de software niet geinstalleerd staan en krijg hem zo niet aan het werk als opslagmedium zodat ik de foto er af kan kopieren... Zal thuis straks eens even kijken
Tom schreef:we hebben gister 24 min gereden voor 30 euro. Das 1,25 per minuut. Stel je gaat met 5 man zo'n race doen dan rijd je dus 60min per persoon (kwali nog niet mee gerekend). Die 60 minuten zouden in Oldenzaal 75 euro kosten en in dit geval in Oss 99. Vind het nog best mee vallen. Denk er ook aan dat je op een grotere en uitdagendere baan rijd en volgens mij in snellere karts.
Sorry, een 1 uurs race (plus kwalificatie) rij je in oldenzaal voor 35 euro.....
Trouwens wat nou ' Oss een uitdagender baan' ???
Dat mag je pas zeggen wanneer je in Oldenzaal onder de 41 seconde gaat rijden
Merijn schreef:Dan doen we de volgende keer gewoon een 1-uursrace. Die 5 euro had me niks uitgemaakt! Ik kan het me overigens amper voorstellen voor dat geld, maar schrijf mij maar in.
Daar stem ik ook wel voor in ja.. ik vond die 10 minuten echt te kort om een fatsoenlijke race te rijden.. uurtje moet wel lukken
nu ik die race uitslag zie snap ik in ene waarom piri al in de pits liep toen wij nog aan moesten komen. Die lamme tak is niet eens de finish over gereden
@ Merijn. de 20e moeten we al naar de ring.
@ Dolf. als je voor 35 idd een uur kunt rijden dan doe ik ook graag nog een keer mee. Kunnen we niet gewoon weer wat regelen daar. Beperkt groepje zoals nu. alle namen in de grabbelbak. @random starten op de grid en 60min pezen
Trouwens wat nou ' Oss een uitdagender baan' ???
Dat mag je pas zeggen wanneer je in Oldenzaal onder de 41 seconde gaat rijden
heb in Oss laatst (paar maanden terug) een 100 ronden race gemaakt en die baan vond ik toch wat uitdagender. Al is met Oldenzaal niets mis hoor.
heren, heren die 1-uursraces kun je niet bestellen die worden aangekondigd waarna er maximaal 36 kunnen inschrijven die in twee groepen van 18 ieder een uur rijden. Snappie?
Volg de website van Oldenzaal onder tabje 'huurkartraces' ......
dolf jans schreef:heren, heren die 1-uursraces kun je niet bestellen
met jou invloeden daar valt er vast iets te regelen
Waarschijnlijk wel ja maar daar mag je niet van uitgaan Kortom: gezien het enorme enthousiasme wil ik best nog een RTC race organiseren met meer racetijd. Wanneer iedereen weer mee wil doen ga ik in overleg.
Kom er immers morgenavond al weer .
Laten we dat niet doen... Dan gewoon 2 verschillende GP's. Ik vind het altijd zuur als je niet bij die snelste mensen zit en ineens niet meer mag rijden.
idd, wel zo eerlijk om iedereen gewoon evenveel baantijd te geven. Vond gisteren eigenlijk wel een mooie baanvulling. Niet te druk maar toch zo nu en dan wat actie.