Al kom ik ook niet met m'n Clio, dat gaat hem niet worden. Misschien wel wat ander leuk speelgoed

Heb de lijst al ff aangepastTim_Coupe schreef:Tis geen race
Al kom ik ook niet met m'n Clio, dat gaat hem niet worden. Misschien wel wat ander leuk speelgoed
Er komt toch iemand de tent halen in LeerdamAnthonyR schreef:Indien ik geen vervoer heb, pak ik de trein wel tot het dichtsbijzijnde punt
Als je naar Amersfoort CS komt kan je wel met mij mee rijden, woon er namelijk toch, kleine moeiteAnthonyR schreef:Indien ik geen vervoer heb, pak ik de trein wel tot het dichtsbijzijnde punt
DankuARNO16V schreef:Feli met je wagen!
Haas schreef:wat een fantastisch topic is het weer......
Had er nog geen reet van gelezen, maar het is weer te mooi voor woorden. Eigenlijk wil ik er niet nog een keer over beginnen, maar goed, ik doe het toch. Waarom niet eerst eens afwachten wat je voor die ene euro krijgt en dan je oordeel vellen? En daarbij, ik denk niet dat ik mensen zal missen die die ene euro niet neer willen leggen?
Ik zeg niet dat ik t eens ben met die ene euro, maar het is wel weer fantastisch om te zien dat áls er een keer wat veranderd, het meteen maar weer de grond in gestampt word. Misschien moet er een keer een serieuze kans gegeven worden aan nieuwe inbreng??
Haas schreef:wat een fantastisch topic is het weer......
Had er nog geen reet van gelezen, maar het is weer te mooi voor woorden. Eigenlijk wil ik er niet nog een keer over beginnen, maar goed, ik doe het toch. Waarom niet eerst eens afwachten wat je voor die ene euro krijgt en dan je oordeel vellen? En daarbij, ik denk niet dat ik mensen zal missen die die ene euro niet neer willen leggen?
Ik zeg niet dat ik t eens ben met die ene euro, maar het is wel weer fantastisch om te zien dat áls er een keer wat veranderd, het meteen maar weer de grond in gestampt word. Misschien moet er een keer een serieuze kans gegeven worden aan nieuwe inbreng??
dat vraag ik me ook af jaWilleon de Zoete schreef:Zo.....onder welke steen heb jij gelegen????![]()
hoezo? eindelijk tijd voor de clio gemaakt ipv dit nutteloze forum?Haas schreef:dat vraag ik me ook af jaWilleon de Zoete schreef:Zo.....onder welke steen heb jij gelegen????![]()
laten we het er maar op houden dat ik lang niet alles meer lees
Martijn Kool schreef:hoezo? eindelijk tijd voor de clio gemaakt ipv dit nutteloze forum?Haas schreef:dat vraag ik me ook af jaWilleon de Zoete schreef:Zo.....onder welke steen heb jij gelegen????![]()
laten we het er maar op houden dat ik lang niet alles meer lees
jij dan? schroefset er al onder jonge? veerpootbrug ligt ook al 3 maand klaar...Willeon de Zoete schreef:Martijn Kool schreef:hoezo? eindelijk tijd voor de clio gemaakt ipv dit nutteloze forum?Haas schreef:dat vraag ik me ook af jaWilleon de Zoete schreef:Zo.....onder welke steen heb jij gelegen????![]()
laten we het er maar op houden dat ik lang niet alles meer lees![]()
![]()
![]()
Schroefset is nog niet in NL en veerpootbrug gaat er pas op als mijn doorgeroeste chassisnr. is uitgeslepen.... Rustig maar, komt allemaal goed, ouwe mayoboer!Martijn Kool schreef:jij dan? schroefset er al onder jonge? veerpootbrug ligt ook al 3 maand klaar...Willeon de Zoete schreef:Martijn Kool schreef:hoezo? eindelijk tijd voor de clio gemaakt ipv dit nutteloze forum?Haas schreef:dat vraag ik me ook af jaWilleon de Zoete schreef:Zo.....onder welke steen heb jij gelegen????![]()
laten we het er maar op houden dat ik lang niet alles meer lees![]()
![]()
![]()
Die ik bedoel zijn soms nog goedkoper dan een mcflurry, soms kosten ze maar 1 peukWouter de Wit schreef:Ligt eraan welke McFlurry Luco nu bedoeld