compared to the beginning, one sees the difference well!! nickel style that you have to give to him

Je kan je carterpan er niet zomaar onder vandaan halen. Je moet je blok iets liften om hem eronder vandaan te halen ivm het subframe. En dan gaat het nog niet zo makkelijk...Jackson schreef: Het blok gaat er sowieso inblijven en ik doe het lekker vanaf onderaf. Die brug is wel handig ja. Maar opzich is het op de straat ook wel te doen
had het al eerder gevraagd maar geen antwoord, waar heb je dit gevonden? miss kunnen we een groupbuy organiseren als er veel animo voor isJackson schreef:Hmm ok,
Dat setje die ik op het oog heb is 15 delig en van silicone. Als ik goed naar plaatje/foto kijk dan zie ik indd 3-4 laags. Zonder intercooler slangen. Mja komt toch een FMIC op dus dat hoeft nietGeen Chinees merk iig.
Snap ik dit niet:Jackson schreef: Ik wil zoiets altijd gelijk goed aanpakken.
Het blok gaat er sowieso inblijven
en ik doe het lekker vanaf onderaf.
.Die brug is wel handig ja
Maar opzich is het op de straat ook wel te doen
Er zit wel degelijk verschil in ph. 1 en 2. Dat hun er niks bijzetten is omdat er een alleen een phase 2 set gemaakt wordt.Jackson schreef:Staat niks over bij in die advertentie. Volgens mij maakt dit niets uit. Kan nergens iets vinden over een verschil tussen ph1 en ph2 slangen. Op de site van ktec word er ook geen verschil gemaakt met de silicone slangen qua phase 1 en 2. Bij bijvoorbeeld de veren setjes op ktec doen ze dit wel.