Naja je kunt wel iets met de wielstanden doen, maar je maakt daar geen wereldverschillen mee. Het zal hoofdzakelijk in de rubberkeus zitten en ik vraag me dus af of Menno z'n slicks al geprobeert heeft.
Misschien bevalt dat dusdanig goed, dattie sindsdien nog steeds rondpeurt
Verder kun je je misschien wel eens richten tot Maurice van MB carperformance, die heeft een 4.6 sec op z'n naam staan (volgens mij met slicks). Dus die kan vast ook nog wel wat ophelderen.
Luco/Alpine-racer schreef:Stabiliteit neemt af, en dat kan dus ook tijd schelen, dus dat is dan ook mijn vraag, wat scheelt het op een rondje, levert het wel winst op.
Jouw bijdrage is dus ook vrij nutteloos omdat je geen antwoord geeft op de vraag
Ik kan ook zeggen typische steven discussie
Simpel, als je het stuur vasthoudt ga je er op het rechte geen moer langzamer door en win je in de bochten waarschijnlijk.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
duizendje of 3 a 4 geloof ik. Wel allemaal serieuse mishandeling.
Maar ik zie 't toch als kinderziektes. Die hoes krijgt een hitteschildje, dan is dat opgelost.
Dat de downpipe gescheurt is verbaast me wel een beetje, alhoewel ik bij het bouwen al over een extra bevestigingspunt te twijfelde. Was toen bang dat 't dan wel eens te stijf kon worden, maar hij gaat er nu toch komen, richting de bak.
Heb je geen flexibel gedeelte zitten tussen het spruitstuk/downpipe en uitlaatpijp ???
** edit. Heb je wel, maar een stukje verder na de bocht **
Maar dan valt het volgens mij reuze mee als dit (tot zover) alles is wat er kapot is gegaan.
Laatst gewijzigd door Arco op di 22 jul 2008 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Er zit wel een flexibel stuk in de uitlaat. Misschien moet ik de uitlaat een centimetertje inkorten, zodat dat deel wat uitgetrokken wordt, en wat meer flexibel wordt. Tevens heb ik de uitlaat nog een keer extra opgehangen, zo'n beetje onder de handrem. Daarom vind ik het raar dat de downpipe gescheurd is. Het lijkt me wel een combinatie van hitte en mechanische belasting. Die hitte kan ik nie zo veel aan doen, dus maar een extra bevestigingspuntje d'r bij.
Menno schreef:Er zit wel een flexibel stuk in de uitlaat. Misschien moet ik de uitlaat een centimetertje inkorten, zodat dat deel wat uitgetrokken wordt, en wat meer flexibel wordt. Tevens heb ik de uitlaat nog een keer extra opgehangen, zo'n beetje onder de handrem. Daarom vind ik het raar dat de downpipe gescheurd is. Het lijkt me wel een combinatie van hitte en mechanische belasting. Die hitte kan ik nie zo veel aan doen, dus maar een extra bevestigingspuntje d'r bij.
die flex deeltjes zitten inelkaar gehaakt dus als je er dan aan gaat trekken scheuren ze eerder door
dat zie je vaak bij normale auto's die met een versleten motorsteun rijden
meer kracht op de flex en ze scheuren op door
niet echt iets wat jij wil denk ik
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
die flex is al vrij lang .
dat zal de speling niet opleveren.....
misschien wat slappere rubbers voor de uitlaat dat die bij motor kanteling in de lenge richting van de auto kan meebewegen ...
maarja dan verval je al snel weer in problemen rond de achteras met je ruimte
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
het flex deel monteren vlak na de downpipe onder de auto helemaal vooraan dus.
de downpipe af laten steunen naar de motor zodat deze met je blok meekantelt.
zo heb ik het met mijn RVS 2,5 inch systeem gedaan en rijdt probleemloos.
mijn flex deel is echter wel kort ik schat zon 10cm zeker niet langer.
vast niet maar doe es info? wat heb je de laatste tijd aan je auto veranderd? en hoe is de RDW nu ingelicht over je mobiel? aangezien jij best wel netjes bent volgens mij..
Hehehee... Kijk je nu door de achterschermen al naar binnen of zit het nog net achter de skirts ??
Spelen ?? Geen tractie tot in z'n 5 zeker.